• Help me please...
    Ik weet niet wat ik moet doen... Mijn beste vriend zijn papa heeft een platenmaatschappij in België en hij heeft toevallig een filmpje van my op youtube gezien (dankzy Nick duss)
    en hy wil me een contract aanbieden om MIJ te lanceren als internationale ster.. maar ik weet niet of ik het wel moet doen... Mijn vrienden zeggen van wel... Maar ik ben bang dat hetzelfde gaat gebeuren als toen K. binnengeraakte op een buitenlandse balletschool... Ze liet ons links liggen... Ze heeft ons laten vallen en dat wil ik niet, maar Nick zegt ook, om beroemd te worden moet je veel laten vallen... :S
    Help me??

    Xx(K)

    Edit: de link voor de genen die ervoor vroegen:
    IeeeuwxD
    Naja,, de kwaliteit van de video is niet goed, maar Nick zijn papa heeft al veel van myn kleine optredens meegemaakt en zei dat het filmpje de doorslag gaf xP
    Ik ben live dus wel wa beter as da xD

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 22:44 ]

    Nou, uiteindelijk ben jij degene die beslist wat je met je vrienden gaat doen.

    Beroemd worden kost inderdaad heel veel van je leven, maar als je écht nog vaak met je vrienden wilt afspreken, zal je dat hopelijk wel waar kunnen maken. ^^

    Ik zou ja zeggen, omdat...Weet ik niet. Het is niet zomaar iets om een contract aangeboden te krijgen, hoe vaak maak je dat nog mee?


    your eyes are like stars in the night.

    jij moet beslissen!! je hoeft toch niet perse zo te worden!!! o en kan je de link geven van dat filmpje :Y)


    love is in the air... but i can't fly

    Het ligt totaal aan jou hier (; Als jij geen bitch wil worden, dan word je er geen, zo simpel is dat ;D
    En nu ben ik toch nieuwsgierig naar dat filmpje; heb je een link ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik zou ervoor gaan.. En als je echt wil, dan kan je nog met je vrienden afspreken he ;) Het is niet omdat je beroemd bent, dat je je vrienden nooit meer ziet. Misschien minder, ja, maar je ziet ze zeker nog wel!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Als jij je vrienden graag wil houden, zul je zelf tijd voor ze vrij moeten maken. Dus het hangt echt van jou af. Maar het kan prima.

    Maar ik zou toch op dat aanbod ingaan. De kans is weliswaar klein dat je écht beroemd word -no offence- maar nooit geschoten is altijd mis. :')

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 22:51 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Poseidon schreef:
    Ik zou ja zeggen, omdat...Weet ik niet. Het is niet zomaar iets om een contract aangeboden te krijgen, hoe vaak maak je dat nog mee?


    effort never betrays you

    Eerlijk gezegd vind ik je filmpje wel best wel heel erg slecht :x. Máár, ik hoor wel aan je stem dat je wel echt goed zou kunnen zingen zou je de juiste ondersteuning krijgen. Dus.. ik zou er gewoon voor gaan als ik jou was. Zoals er al meer zeggen. Niet geschoten is altijd mis.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik je filmpje wel best wel heel erg slecht :x. Máár, ik hoor wel aan je stem dat je wel echt goed zou kunnen zingen zou je de juiste ondersteuning krijgen. Dus.. ik zou er gewoon voor gaan als ik jou was. Zoals er al meer zeggen. Niet geschoten is altijd mis.


    Big girls cry when their hearts are breaking