• Hoi!
    Ik keek een vlog van Mascha van Beautygloss en zag dat zij bezig was met strijkkralen. Daar kreeg ik helemaal inspiratie van, dus ik ben naar de Action gegaan en heb een pot strijkkralen en vormpjes gekocht. Nu ben ik er de hele tijd lekker mee bezig, en het is nog hartstikke leuk ook! Zijn er ook andere mensen hier die dit doen?

    Mijn creaties tot nu toe:

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 10:03 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ah wat leuk! Die zien er echt heel schattig uit. Misschien, als je een klein zusje hebt ofzo, is het wel leuk om er een kijkdoos mee te maken, haha.

    Hier is een update van mijn creaties, sorry voor de slechte belichting. En zie je dat paarse geval links onderin? Dat moet een hartje voorstellen, ik heb hem volgens het hartjesvormpje van de Action gemaakt. Het lijkt echt geen ene meter op een hartje... :'D


    En aanklikbaar.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 21:09 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ^ Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah leuk.

    Ik heb een (irritant) jonger zusje, maar ze is maar 2 jaar jonger dus samen een kijkdoos o.i.d. maken word 'm niet :p


    Dat hartjesvormpje ziet er inderdaad een beetje ... raar uit.


    Je kan wel levend pacman spelen :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Lupton schreef:
    ^ Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah leuk.

    Ik heb een (irritant) jonger zusje, maar ze is maar 2 jaar jonger dus samen een kijkdoos o.i.d. maken word 'm niet :p


    Dat hartjesvormpje ziet er inderdaad een beetje ... raar uit.


    Je kan wel levend pacman spelen :)

    Hahaha, ja, idd :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Vandaag ook weer ff bezig geweest :Y) het is te verslavend :')




    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik wil het heel graag gaan doen! Was van de week wezen kijken in een winkeltje bij mij in de buurt, maar schok wel even van de prijzen... Waar haal jij je strijkkralen als ik mag vragen? (:


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Ziet er heel leuk uit allemaal! Ik deed dat vroeger altijd wanneer ik bij mijn opa en oma logeerde ;3 Moet ik weer eens gaan doen, eigenlijk.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Altrados schreef:
    Ik wil het heel graag gaan doen! Was van de week wezen kijken in een winkeltje bij mij in de buurt, maar schok wel even van de prijzen... Waar haal jij je strijkkralen als ik mag vragen? (:


    De topicmaakster heeft ze bij de Action gekocht, ik weet niet hoe duur dat is maar dat zal wel niet zo heel duur zijn.

    Bij de Bart Smit verkopen ze SES strijkkralen voor 1,50 en Hama strijkkralen voor 2,00. Dan heb je er 1000 in een zakje, maar je kan er ook potten van 6000 stuks (gemixt) kopen voor 5 euro en 13000 stuks voor 7 euro ofzoiets. In vergelijking met de originele prijzen van loomzakjes vallen de prijzen heel erg mee ;)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oh, zoet jeugdsentiment hier! Ik heb dat als kind zo vaak gedaan, net zoals van die prikplaatjes en soortgelijke dingen. :) Ik zou niet weten of ik het thuis nog ergens heb liggen.


    She's imperfect but she tries

    Altrados schreef:
    Ik wil het heel graag gaan doen! Was van de week wezen kijken in een winkeltje bij mij in de buurt, maar schok wel even van de prijzen... Waar haal jij je strijkkralen als ik mag vragen? (:

    Inderdaad van de Action. Daar heb ik een pot gehaald met 5500 kralen, waar ook 3 minivormpjes in zitten (daarvoor zou ik het niet doen, die vormpjes zijn nogal raar) en strijkpapier. Best handig, vooral als je het maar een dag of twee/drie wil doen en je geen zin hebt om heel veel geld uit te geven.

    En Lupton, waaah, jouw poppetjes zien er zo leuk uit!!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...