• Hoi!
    Ik keek een vlog van Mascha van Beautygloss en zag dat zij bezig was met strijkkralen. Daar kreeg ik helemaal inspiratie van, dus ik ben naar de Action gegaan en heb een pot strijkkralen en vormpjes gekocht. Nu ben ik er de hele tijd lekker mee bezig, en het is nog hartstikke leuk ook! Zijn er ook andere mensen hier die dit doen?

    Mijn creaties tot nu toe:

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 10:03 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Haha, dankje! Op Pinterest staan allemaal dingetjes die ik namaak, echt verslavend. Mijn pot, die ik twee dagen geleden heb gekocht, is alweer half leeg :'D


    Zitten er huidskleuren strijkkraaltjes in de pot?

    Want ik ben vanmiddag ook weer begonnen, maar voor wat ik wil maken heb ik huidskleur nodig en die heb ik niet :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Lupton schreef:
    (...)

    Zitten er huidskleuren strijkkraaltjes in de pot?

    Want ik ben vanmiddag ook weer begonnen, maar voor wat ik wil maken heb ik huidskleur nodig en die heb ik niet :')

    Ja! Gewoon de pot van de Action. De verdeling van kleuren is raar: er zitten heel veel lichtpaarse kraaltjes in en maar een groene :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Die Packmandingetjes zijn awesome, je moet de gele bol ook maken!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ja! Gewoon de pot van de Action. De verdeling van kleuren is raar: er zitten heel veel lichtpaarse kraaltjes in en maar een groene :'D


    Awesome!

    Bij de Intertoys verkopen ze zelfs goud en zilver voor €1,99 voor 1000 kraaltjes. En huidskleur.
    Maar de intertoys zit hier niet in de buurt :c

    Zijn de actionstrijkkraaltjes goed? Want ik heb vandaag iets gemaakt en al die strijkkraaltjes zijn ongelijk. Gaat leuk worden met strijken :')

    Bart Smit is namelijk dichterbij dan de Action, maar ik weet niet of ze daar huidskleur hebben...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Lupton schreef:
    (...)

    Awesome!

    Bij de Intertoys verkopen ze zelfs goud en zilver voor €1,99 voor 1000 kraaltjes. En huidskleur.
    Maar de intertoys zit hier niet in de buurt :c

    Zijn de actionstrijkkraaltjes goed? Want ik heb vandaag iets gemaakt en al die strijkkraaltjes zijn ongelijk. Gaat leuk worden met strijken :')

    Bart Smit is namelijk dichterbij dan de Action, maar ik weet niet of ze daar huidskleur hebben...

    Ze zijn best goed, er zitten een paar kraaltjes tussen die wat kleiner zijn maar die heb ik uit de pot gehaald. Het strijkpapier uit de pot is niet fijn, soms blijft het vastplakken aan de kraaltjes waardoor er allemaal scheuren in het papier komen als je het los probeert te trekken. Maarja, voor zoiets goedkoops kan je ook niet megagoed papier verwachten, lijkt me. Als je echt goede vormpjes wil zou ik wel naar de Bart Smit gaan, want de vormpjes uit die pot zijn allemaal vierkant. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar die vormpjes lijken gewoon niet echt op wat ze moeten zijn. Idk. Je merkt het wel als je de pot koopt en de vormpjes probeert te maken (:

    Wah, gaaf, goud en zilver! Ik heb wel zin om meer kleuren te kopen maar dat vind ik een beetje zonde, want ik weet zeker dat ik er binnenkort helemaal genoeg van zal hebben. Struggles, hahaha :'D

    Cresseyde schreef:
    Die Packmandingetjes zijn awesome, je moet de gele bol ook maken!

    Jaaa, goed idee! Ik heb nu onderhand ook broodjes en cupcakes en hartjes enzo gemaakt. Het is echt verslavend, haha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb lichtroze kraaltjes gehaald, huidskleur hadden ze niet bij de Bart Smit.

    Ja ik ben poppetjes uit Wicked aan het strijkkralen en voor Fiyero zou het wel gaaf zijn als ik goud had haha. Maar ja, te lui om 16km te fietsen


    Als strijkpapier kun je trouwens ook gewoon bakpapier gebruiken


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Net mijn eerste figuur gestreken :')

    Doordat een bepaalde kleur kraaltjes ongelijk was en de rest allemaal gelijk, is het bord meegesmolten toen ik bezig was met de ongelijke kraaltjes aan elkaar vast te maken :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ah neeee, moet je nu andere vormpjes kopen? Zonde! Maar, klinkt goed, post je een foto als je ze afhebt?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Ah neeee, moet je nu andere vormpjes kopen? Zonde! Maar, klinkt goed, post je een foto als je ze afhebt?


    Nee, ze werken gelukkig nog! Moet nu alleen wel heel hard die kraaltjes over de pinnetjes heen drukken, haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Lupton schreef:
    (...)

    Nee, ze werken gelukkig nog! Moet nu alleen wel heel hard die kraaltjes over de pinnetjes heen drukken, haha

    Heb jij ook de vormpjes van de Action, of van de Bart Smit? Mijn vormpjes zijn namelijk hartstikke irritant haha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Heb jij ook de vormpjes van de Action, of van de Bart Smit? Mijn vormpjes zijn namelijk hartstikke irritant haha


    Ik heb echt geen idee :') ik heb ze al sinds ik 6 ben ofzo :')

    Ik ben trouwens klaar, zal zo een foto posten


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly





    Meh, Elphaba staat er niet helemaal op en er hangt een rare schaduw boven Madame Morrible.

    Bij Elphaba en Madame Morrible ging het strijken verkeerd, want ik moet met een oude strijkijzer strijken van m'n moeder omdat ze bang is dat de goede kapot gaat, en de rechterkant wordt bijna 3x zo warm dan de linkerkant, kwam ik net achter.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Waar is Pieter? + waarom hebben je figuurtjes geen mond

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 21:00 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    ^Elphaba is zoooo cute ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Caracalla schreef:
    Waar is Pieter? + waarom hebben je figuurtjes geen mond


    Uh, die heb ik nog niet gemaakt :') ik ben de hele dag hiermee bezig geweest haha.

    En ik vond het lastig om een mond te maken, bij Elphaba stond het sowieso niet ;') en bij de rest kan ik er een draadje door rijgen als ik wil, dan hebben ze een mond


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly