Lupton schreef:
(...)
Awesome!
Bij de Intertoys verkopen ze zelfs goud en zilver voor €1,99 voor 1000 kraaltjes. En huidskleur.
Maar de intertoys zit hier niet in de buurt :c
Zijn de actionstrijkkraaltjes goed? Want ik heb vandaag iets gemaakt en al die strijkkraaltjes zijn ongelijk. Gaat leuk worden met strijken :')
Bart Smit is namelijk dichterbij dan de Action, maar ik weet niet of ze daar huidskleur hebben...
Ze zijn best goed, er zitten een paar kraaltjes tussen die wat kleiner zijn maar die heb ik uit de pot gehaald. Het strijkpapier uit de pot is niet fijn, soms blijft het vastplakken aan de kraaltjes waardoor er allemaal scheuren in het papier komen als je het los probeert te trekken. Maarja, voor zoiets goedkoops kan je ook niet megagoed papier verwachten, lijkt me. Als je echt goede vormpjes wil zou ik wel naar de Bart Smit gaan, want de vormpjes uit die pot zijn allemaal vierkant. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar die vormpjes lijken gewoon niet echt op wat ze moeten zijn. Idk. Je merkt het wel als je de pot koopt en de vormpjes probeert te maken (:
Wah, gaaf, goud en zilver! Ik heb wel zin om meer kleuren te kopen maar dat vind ik een beetje zonde, want ik weet zeker dat ik er binnenkort helemaal genoeg van zal hebben. Struggles, hahaha :'D
Cresseyde schreef:
Die Packmandingetjes zijn awesome, je moet de gele bol ook maken!
Jaaa, goed idee! Ik heb nu onderhand ook broodjes en cupcakes en hartjes enzo gemaakt. Het is echt verslavend, haha.
It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...