• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Poncho • Gail • Smirnoff ice vodka • 19 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Eigengrau • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Harris • Kim • Appelsap • 18 •
    BIitzkrieg • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Cordon • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    Vivid • Eva • Amaretto • 15 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Kangster • Rani • - • 20 •
    Luckyblue • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Endress • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Retaliation • Cherona • Butterscotch • 23 •
    Solemnly • Linde • - • 14 •
    Scira • Sylvie • Kinderchampagne • 21 •
    Bostick • Kyle • IJsthee • 18 •
    ImAwesome • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 15 •
    SamWinchester • Sharon • Safari • 21 •
    B0B • Erieka • Appelsap • 19 •
    Weasley • Ilona • Chocolademelk • 15 •
    hermelien16 • Anne • Sprite • 14 •
    Mmonroe • Emmie • Vodka-energie • 21 •
    Schraeder • Evelien • Cosmopolitan en vakantie-virgin mojito • 20 •
    Patholoog • Manon • water • 20 •


    Song of the Night: Bad Blood - Taylor Swift

    Song of the Night wachtlijst:
    Huidige Song of the Night sinds 27 juli.
    - Sylvie met Hey Mama - David Guetta ft. Nicki Minaj
    - Sylvie met E•MO•TION - Carly Rae Jepsen
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 17:13 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 aug 2015 - 19:02 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hooi!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hello.
    Ik ben gisteren heel bij het Stedelijk Museum aangekomen en ook weer thuisgekomen. We zijn geen verkeerde trein of tram in gestapt en daar ben ik best trots op.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben zo boos serieus. Ik heb ooit een relatie gehad met een jongen en we zijn verder gegaan dan zoenen e.d. en die relatie ging weer uit. Nu heb ik een lieve vriend die WEL respect voor me heeft. Hij werkt in een wasstraat en daar lopen willekeurige mensen nu te lullen over die ene jongen wat die met mij gedaan heeft. Dat hoorde ik net van mijn vriend die ook helemaal over de rooie is. Die klote vent zou zijn bek houden over die relatie, maar hij heeft gewoon geen respect voor mij. Geen woorden heb ik voor dit achterbakse gedoe, gadverdamme.


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:
    Ik ben zo boos serieus. Ik heb ooit een relatie gehad met een jongen en we zijn verder gegaan dan zoenen e.d. en die relatie ging weer uit. Nu heb ik een lieve vriend die WEL respect voor me heeft. Hij werkt in een wasstraat en daar lopen willekeurige mensen nu te lullen over die ene jongen wat die met mij gedaan heeft. Dat hoorde ik net van mijn vriend die ook helemaal over de rooie is. Die klote vent zou zijn bek houden over die relatie, maar hij heeft gewoon geen respect voor mij. Geen woorden heb ik voor dit achterbakse gedoe, gadverdamme.

    Ugh. Dat zulke mensen bestaan is echt niet te geloven.
    Ik ben blij voor je dat je huidige vriend je respecteert en niet van alles en nog wat over jullie relatie rondbazuint.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Harris schreef:
    (...)
    Ugh. Dat zulke mensen bestaan is echt niet te geloven.
    Ik ben blij voor je dat je huidige vriend je respecteert en niet van alles en nog wat over jullie relatie rondbazuint.


    Ja, ongelofelijk zo respectloos.. Ik ben blij dat ik een vriend heb die wél respect heeft voor mij inderdaad. Ik tril nu van woede :/


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:
    (...)

    Ja, ongelofelijk zo respectloos.. Ik ben blij dat ik een vriend heb die wél respect heeft voor mij inderdaad. Ik tril nu van woede :/

    Maar ik denk dat het toch het beste is als je je woede voor je houdt, voordat er nog ergere dingen gezegd gaan worden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Harris schreef:
    (...)
    Maar ik denk dat het toch het beste is als je je woede voor je houdt, voordat er nog ergere dingen gezegd gaan worden.


    Ik houd me ook in. Ik ga niet zo laag doen als hij deed.


    26 - 02 - '16

    Lekkere ex heb je. :/
    Inderdaad maar niet verlagen tot zijn niveau. Maar zo te merken gedraag je je al als de verstandige. Hopelijk houdt ie snel zn kop dicht.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Maar serieus. Ik schaam me dood. Kennelijk weten ze het in de woonplaats waar hij zelf woont, de woonplaats waar mijn huidige vriend woont en op school ook. )':

    There was a 5.8 earthquake today
    and it kinda got me thinking
    I'd still have all my hate for you in tact
    even if I lost everything


    Fits kinda good right now.


    26 - 02 - '16

    Dit liedje voelt op een af andere manier goed om te luisteren nu.


    26 - 02 - '16

    Wow, dat sucks. Sommige mensen kunnen echt rotstreken uithalen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, inderdaad. De woede koelt nu wat, maar er is ook zoveel onmacht. Ik weet niet hoeveel mensen het nu weten :/


    26 - 02 - '16

    Jij bent nu gelukkig met je (nieuwe) vriend, daar kan je ex en niemand die dat hoort tegenop en dat is wat telt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je heb gelijk (:


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:
    (...)

    Ik houd me ook in. Ik ga niet zo laag doen als hij deed.

    Dat is zeker goed om niet te doen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."