• Dit is een heropening van deze RPG. Het idee behoort volledig toe aan de oorspronkelijke eigenaar en de wereld van Harry Potter behoort uiteraard enkel J.K. Rowling toe.





    Na vijfenveertig jaar in vrede geleefd te hebben, ontstaan er opnieuw spanningen tussen de tovenaars en heksen. De volgelingen van Voldemort zijn maar op één ding uit: wraak. Mensen zijn bang en weten niet wat ze te wachten staat, gezinnen worden wederom verscheurt en opgekropte gevoelens van de vorige tovenaarsoorlogen komen naar boven. Een nieuw jaar op Zweinstein begint, maar daar begint de oorlog zich ook door te dringen. Er is veel verdeeldheid onder de leerlingen en er zijn al vele verliezen geleden.

    Wie kan je vertrouwen in tijden van oorlog?
    Maar nog belangrijker; wie niet?




    Rivetra — De Enge Mod aka Marthe —— Jasper/Ophelia/Eren
    Towns — Jente —— Fleur/Cassandra
    EthereaI — Leonie —— Alissa
    RousseauOrion — Carianne —— Phoebe
    WeasIey — Ilona —— Remus/Penelope
    Daggers — Noa —— Sirius/Charlie
    Rockbell— Lene —— Isaac/Mila/Roy
    Baelor — Leah —— Vivianne/William
    StiIinski — Sterre —— Stuart/Quinn
    Starkiller — Xantha —— Hayden
    QueenStark — ** —— Safirianna
    Xemerius — Ana —— Muriël


    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 17:16 ]


    kindness is never a burden.

    Royai schreef:
    (...)

    Someone should totes say "Hey, Hay!" once. Oké, hmm. Mila is het volledig tegenovergestelde van Hayden, want hij is het rustiger type en zij is een echte stuiterbal, dus ik weet niet of/hoe dat zou werken. Misschien dat hij haar bijles kan geven voor DADA? Of haar kan leren tekenen? (':
    En voor Isaac... Ik denk dat hij niet eens Haydens naam zou weten (':
    Wat zijn jouw ideeën/voorstellen?


    They really should, haha Ik denk dat Mila en Hayden best wel met elkaar kunnen, gezien rustigere types aantrekking hebben tot drukkere mensen (geloof mij maar, ik zie dat vaak genoeg in mijn omgeving). Dus vrienden en hij leert haar tekenen?

    Voor Isaac denk ik inderdaad dat ze elkaar niet echt kennen of zo, maar ik denk dat de keren dat ze met elkaar in één ruimte waren, Hayden zich weleens kon irriteren aan Isaac :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    StarkiIIer schreef:
    (...)

    They really should, haha Ik denk dat Mila en Hayden best wel met elkaar kunnen, gezien rustigere types aantrekking hebben tot drukkere mensen (geloof mij maar, ik zie dat vaak genoeg in mijn omgeving). Dus vrienden en hij leert haar tekenen?

    Voor Isaac denk ik inderdaad dat ze elkaar niet echt kennen of zo, maar ik denk dat de keren dat ze met elkaar in één ruimte waren, Hayden zich weleens kon irriteren aan Isaac :')


    I dig it. ^^


    kindness is never a burden.

    Royai schreef:
    (...)

    I dig it. ^^


    Awesome! Zijn er verder nog mensen geïnteresseerd in een vorm van relatie met Hayden? :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    StarkiIIer schreef:
    (...)

    Awesome! Zijn er verder nog mensen geïnteresseerd in een vorm van relatie met Hayden? :Y)


    Ik heb Alissa, die ik vanavond helemaal afmaak.
    Ze is best friends met Fleur en heeft n geheime relatie met Remus hehe


    take me back to the basics and the simple life

    Ikigai schreef:
    (...)

    Ik heb Alissa, die ik vanavond helemaal afmaak.
    Ze is best friends met Fleur en heeft n geheime relatie met Remus hehe


    Ik denk op basis van wat ik nu zie, ze vrienden kunnen zijn?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    StarkiIIer schreef:
    (...)

    Ik denk op basis van wat ik nu zie, ze vrienden kunnen zijn?


    Ik zal even kijken, op welke pagina staat Hayden?


    take me back to the basics and the simple life

    ff gekeken en ik denk wel dat ze redelijk goede vrienden zouden kunnen zijn ja ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ga vanavond mijn personages proberen af te maken. Het duurt alleen even wat langer dan normaal omdat ik maar één hand kan gebruiken door een ontsteking in mijn pols :'D


    -

    Geen probleem en veel beterschap!

    Hebben jullie een voorkeur voor wanneer we beginnen, trouwens? Ik heb het vrij druk deze week, maar ik kan wel 's avonds op mijn pc.


    help

    Rivetra schreef:
    Geen probleem en veel beterschap!

    Hebben jullie een voorkeur voor wanneer we beginnen, trouwens? Ik heb het vrij druk deze week, maar ik kan wel 's avonds op mijn pc.


    Morgenavond :Y)
    Altho dat is snel maar idc want dan heb ik mn rol wel af haha. Ehh overmorgen anders ofzo?


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ga morgen Remus afmaken, maar wat mij betreft whenever you please :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rivetra schreef:
    Geen probleem en veel beterschap!

    Hebben jullie een voorkeur voor wanneer we beginnen, trouwens? Ik heb het vrij druk deze week, maar ik kan wel 's avonds op mijn pc.


    Zaterdag? ^^ Of vrijdagavond? (:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 0:27 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Baelor schreef:
    (...)

    Zaterdag? ^^ Of vrijdagavond? (:


    Dan kan ik helaas niet, tenzij het heel laat 's avonds kan. Ik ben eigenlijk heel het weekend weg, dat was ik vergeten te zeggen. (: Is maandagavond te laat voor jullie?


    help

    Voor mij is het geen probleem, ik stelde die data enkel voor omdatcik dat terug thuis ben, maar aangezien je niet met iedereen rekening kan houden, doe je maar wat jou het beste uitkomt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Alissa (pag. 8) is af! Iemand geïnteresseerd in enige vorm van een relatie?


    take me back to the basics and the simple life