• Hoi lieve Q'ers,

    Vannochtend toen ik wakker werd pakte ik mijn laptop en ging een serie kijken, nog helemaal geen probleem, een aflevering was afgelopen en ik wilde even op Quizlet kijken dus typte ik Quizlet in hij zei dat er geen verbinding was terwijl er 3 streepjes stonden. Dus ik naar Google. Ook geen verbinding. Toen heb ik de verbinding van mn internet verbroken en geprobeerd weer verbinding te maken, maar kreeg ik een foutmelding en nu staat er dat ik een ethernetkabel moet aansluiten terwijl het eerst gewoon draadloos was en ik kan dus nergens vinden waar ik dat moet instellen. Kan iemand mij helpen?
    Op mijn mobiel heb ik wel gewoon internet en de computer (die wel in aangesloten aan een ethernetkabel) ook.

    Alvast bedankt (:

    EDIT: Het probleem is opgelost!! Ik drukte op een aantal dingen (geen idee wat ik deed haha) maar hij doet het weer! Hier kan een slotje op. (:

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 12:56 ]


    Life is a beautiful struggle

    Heb je op een van de toetsen van je toetsenbord op je laptop een lichtje dat brand? Ik heb er wel es per ongeluk op gedrukt waardoor mijn internet het ook niet meer deed. Het lampje moet blauw zijn. ^^

    Iets anders zou ik niet weten. Zo technisch ben ik niet. Internet een minuutje uitzetten en weer aan doeb? Laptop herstarten?

    Hopelijk doet je internet t snel weer! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    Heb je op een van de toetsen van je toetsenbord op je laptop een lichtje dat brand? Ik heb er wel es per ongeluk op gedrukt waardoor mijn internet het ook niet meer deed. Het lampje moet blauw zijn. ^^

    Iets anders zou ik niet weten. Zo technisch ben ik niet. Internet een minuutje uitzetten en weer aan doeb? Laptop herstarten?

    Hopelijk doet je internet t snel weer! :3


    Ik had alles al geprobeerd, maar ik klikte net op wat dingen en hij deed het weer, gelukkig haha


    Life is a beautiful struggle

    -> Slotje op aanvraag


    I am an idiot, I move.