• Na een klote dag te hebben gehad op school en na een hoop te hebben geleerd(Als in: studeren voor m'n tentamens) , heb ik goed nieuws gekregen: Ik word namelijk tante! (nee, ik heb geen broers/zussen), maar mijn nicht is zwanger! *o* -ze zei dat ik tante wordt (Omdat ik geen broers of zussen heb), dus ik beschouw mezelf lekker als een tante nu :3- gheghe. Ik ben zo blij nu hé! -ze heeft wel al een kindje van drie- maar dan nog, ik ben echt zo blij en hyper nu! Ik kijk er echt al naar uit! MWahaa! hihi



    Edit: 15-11-2012. Vandaag is mijn achternichtje geboren. Ze heet Fleur. ^^

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 18:51 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja :O Om drie uur. Toen zei de lerares; Het is tijd je mag gaan ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Geen nieuws. Gefeliciteerd!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    jaa. ik ga zaterdag naar the hungergames.
    Ik mocht de poster van de hungergames van mijn docent hebben.
    en ik ben morgen jarig en mijn broer heeft nog een verassingxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wauw, wat super gaaf! :'D.
    Ja, dat we uitval hadden en dat ik vrijdag een bikini ga kopen. Niet zo heel erg veel dus, haha.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Jaaaa ik ga naar de bios zaterdag, maar das wel zo een beetje het enige haha. En oh, ik ging New York pizza eten :Y)


    Life is hard and then we die

    gefeliciteerd!

    Ja, toen ik te horen kreeg dat vandaag de laatste 2 uur uitvielen en we om 12 uur uit waren.

    Je wordt geen tante van je nicht als ze zwanger is, maar wat leuk! Ik ben heel blij voor je :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ja, mijn beste vriendin komt donderdag uit Engeland hierheen

    gefeliciteerd


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Colorblind schreef:
    Je wordt geen tante van je nicht als ze zwanger is, maar wat leuk! Ik ben heel blij voor je :3

    Je word dan toch verre nichtje ofzoxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    OOH wat leuk! Ik ben ook al tante! Al 2 jaar bijna 3 haha! En ik heb vandaag niet echt goed nieuws ontvangen, maar ook geen slecht nieuws! Haha!

    Thanks voor de felicitaties! Hihi :3

    Het dochtertje van m'n nicht is mijn achternichtje, maar dat maakt niet uit hihi. Ze zei zelf dat ik een soort tante word, dus ik beschouw me nu dus lekker ook als een tante, het maakt me niet uit of het klopt of niet.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 20:04 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Scandal schreef:
    Geen nieuws. Gefeliciteerd!


    Bad decisions make good stories.

    Aww, das leuk :D Heel veel plezier alvast! Mijn tante is ook zwanger van haar tweede kindje :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat ik op kosten van mijn ouders -samen met mijn zus- naar The Hungergames mag. :'D

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 18:18 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    N'awwh! Wat leuk! (:
    Ik ben blij voor je :3


    26 - 02 - '16