• Dit is een heropening van deze RPG. Het idee behoort volledig toe aan de oorspronkelijke eigenaar en de wereld van Harry Potter behoort uiteraard enkel J.K. Rowling toe.





    Na vijfenveertig jaar in vrede geleefd te hebben, ontstaan er opnieuw spanningen tussen de tovenaars en heksen. De volgelingen van Voldemort zijn maar op één ding uit: wraak. Mensen zijn bang en weten niet wat ze te wachten staat, gezinnen worden wederom verscheurt en opgekropte gevoelens van de vorige tovenaarsoorlogen komen naar boven. Een nieuw jaar op Zweinstein begint, maar daar begint de oorlog zich ook door te dringen. Er is veel verdeeldheid onder de leerlingen en er zijn al vele verliezen geleden.

    Wie kan je vertrouwen in tijden van oorlog?
    Maar nog belangrijker; wie niet?




    Rivetra — De Enge Mod aka Marthe —— Jasper/Ophelia/Eren
    Towns — Jente —— Fleur/Cassandra
    EthereaI — Leonie —— Alissa
    RousseauOrion — Carianne —— Phoebe
    WeasIey — Ilona —— Remus/Penelope
    Daggers — Noa —— Sirius/Charlie
    Rockbell— Lene —— Isaac/Mila/Roy
    Baelor — Leah —— Vivianne/William
    StiIinski — Sterre —— Stuart/Quinn
    Starkiller — Xantha —— Hayden
    QueenStark — ** —— Safirianna
    Xemerius — Ana —— Muriël


    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 17:16 ]


    kindness is never a burden.

    Hmm, Lene en ik hadden volgens mij al afgesproken dat Roy en Jas besties zouden zijn, maar met Stu zou hij misschien wel af en toe grappen kunnen uithalen en ook wel goeie vrienden zijn. (:


    help

    Baelor schreef:
    Oh, en iemand nog relaties met Viv of William?


    Wil en Cassandra kunnen friends zijn?


    -

    Relationships. (:

    Jasper x Vivianne: Denk dat ze sowieso wel goeie vrienden zijn, ook omdat ze samen in het Zwerkbalteam zitten. (: Hoe zie jij hun relatie?
    Jasper x Isaac: Denk dat ze niet echt veel interactie met elkaar hebben maar Jasper zal Isaac ook niet echt mogen. Die bespreken we wel nog eens. ^^
    Jasper x Charlotte: Ik herinner me vaag dat we wat hadden afgesproken maar ik herinner het me niet meer en heb ook geen idee of het eigenlijk wel zo was. :'D Ik denk dat Jas haar wel amusant kan vinden en dat ze misschien ook wel goeie vrienden zijn? Al kan ik me wel inbeelden dat ze hun discussies hebben, al vindt Jas het heel erg leuk om speelse discussies te voeren. (:
    Jasper x Mila: Die twee kunnen heel goed overeenkomen pretty please? D:
    Jasper x Hayden: Ik denk niet echt dat die twee elkaar heel erg goed zouden kennen? Maar denk ook niet dat Jas iets tegen hem zou hebben of zo. :') Hij is nogal relaxed en maakt snel vrienden. Wat denk jij?
    Jasper x Eren: Ze worden friends bruh.
    Jasper x Stuart: Friendos? Halen af en toe samen grappen uit? (:
    Jasper x Quinn: Denk ook dat ze heel erg goed overeen zouden komen. (: Ik zou er altijd wel wat romance drama in willen stoppen omdat ik zoiets snel bij Jas zie gebeuren, maar ik zou willen weten wat jouw gedachte hierover is. (: Also Cara Delevingne is bae.
    Jasper x Sirius: Zie ik wel als je rol af is. (:
    Jasper x Phoebe: Zie ik ook wel als je rol af is. ^^
    Jasper x Safirianna: Same.
    Jasper x Alissa: Ik kan ze ook wel als vrienden zien. (:
    Jasper x Remus: Ook vrienden. :')
    Jasper x Penelope: Hele goeie vrienden? (:
    Jasper x William: Ik denk dat zij wel eerder botsen.
    Jasper x Roy: Besties pls.
    Jasper x Fleur: Ik denk niet echt dat ze veel interactie bij elkaar zouden zoeken maar ze kunnen ook best vrienden zijn. (:
    Jasper x Cassandra: Ik denk dat ze goeie vrienden kunnen zijn maar dat er ook snel spanning tussen de twee kan ontstaan, ook omdat ze beiden Zoeker zijn en dus tegen elkaar staan in Zwerkbal.
    Jasper x Muriel: Friendos.
    Jasper x Emory: Denk dat zij ook eerder botsen vanwege Jas' principes. :')

    Ophelia x Vivianne: Ophelia zou Viv als een kinderachtig iemand beschouwen. :')
    Ophelia x Isaac: Bros.
    Ophelia x Charlotte: Denk dat Ophelia te arrogant is om haar als een vriend te kunnen aanschouwen. Ze heeft het ook niet vaak op mensen van andere afdelingen.
    Ophelia x Mila: Eerder een rivaliteit. :') Denk dat Ophelia een hekel aan haar zal hebben.
    Ophelia x Hayden: Het feit dat Hayden in Griffoendor zit is meteen een slecht punt voor Ophelia angezien ze snel vooroordelen trekt. Maar ik denk dat ze ergens wel nieuwsgierig naar hem is en dat ze uiteindelijk best wel overeen kunnen komen, al is ze te koppig om dat toe te geven.
    Ophelia x Stuart: Een beetje hetzelfde als met Hayden, maar ik zou eerder moeten weten hoe hij over haar denkt om daar op verder te werken. (: Al denk ik dat Ophelia wel zo'n 'eyeroll'-feel over Stu heeft.
    Ophelia x Quinn: Denk dat ze ook heel erg arrogant hooghartig tegenover Quinn staat.
    Ophelia x Alissa: Denk ook niet dat ze overeen kunnen komen. :')
    Ophelia x Remus: Same. Hij is te vrolijk voor haar.
    Ophelia x Penelope: Ook te optimistisch voor Fel.
    Ophelia x William: Ze zal ook nogal arrogant tegenover hem zijn, maar zal hem wel meer tolereren dan anderen omdat hij een Zwadderaar is.
    Ophelia x Roy: Shall we talk about this sometime?
    Ophelia x Fleur: Te vrolijk. :')
    Ophelia x Cassandra: Ik denk dat Cassandra te arrogant is voor Ophelia om haar echt te mogen? Denk dat hun persoonlijkheden een beetje botsen.
    Ophelia x Muriel: Botsen ook.
    Ophelia x Emory: Ik kan ze wel als vrienden zien, maar omdat Ophelia niet snel mensen toelaat, zal ze daar wel een goeie reden voor moeten hebben. Ideeën? (: Ze kunnen samen de wereld haten. ^^


    Eren doe ik wanneer die af is, wat nog even kan duren. :') Ik zou graag jullie meningen hierover hebben en de meningen van jullie personages over die van mij zodat we misschien een backstory kunnen verzinnen. ^^

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 23:52 ]


    help

    Emory zit op dit moment in de grote zaal haar vrolijke, lieve, maar vooral empathische zelf te zijn. Iemand zin om mee te genieten van haar liefdevolle 'ik' en opbeurende humeur?


    Tijd voor koffie.

    Rivetra schreef:
    Relationships. (:
    (...)

    Eren doe ik wanneer die af is, wat nog even kan duren. :') Ik zou graag jullie meningen hierover hebben en de meningen van jullie personages over die van mij zodat we misschien een backstory kunnen verzinnen. ^^

    Als je zin hebt in een ruzie, kunnen we Jas en Em wel even laten clashen :Y)


    Tijd voor koffie.

    Sherrinford schreef:
    (...)
    Als je zin hebt in een ruzie, kunnen we Jas en Em wel even laten clashen :Y)


    Ik zou zo graag willen, maar ik stuur mijn personages nog even nergens heen omdat ik de komende twee weken haast niet zal kunnen posten en dan zit je met je personage vast. :') Sorry daarvoor, maar leuk dat je het voorstelt. (:


    help

    Rivetra schreef:
    (...)

    Ik zou zo graag willen, maar ik stuur mijn personages nog even nergens heen omdat ik de komende twee weken haast niet zal kunnen posten en dan zit je met je personage vast. :') Sorry daarvoor, maar leuk dat je het voorstelt. (:


    Ah, geen probleem. Beter dat je het zegt, ik heb vaak vastgezeten (: Ga je op vakantie?


    Tijd voor koffie.

    Rivetra schreef:
    Relationships. (:
    (...)

    Eren doe ik wanneer die af is, wat nog even kan duren. :') Ik zou graag jullie meningen hierover hebben en de meningen van jullie personages over die van mij zodat we misschien een backstory kunnen verzinnen. ^^


    Ik vind Jasper en Cassandra vrienden prima (: Spanningen klinkt ook goed (:

    Ik vind Jas en Fleur vrienden ook leuk (:


    -

    Sherrinford schreef:
    (...)

    Ah, geen probleem. Beter dat je het zegt, ik heb vaak vastgezeten (: Ga je op vakantie?


    Nee, op kamp. (: Maar heb het de week ervoor dus nog vrij druk met vergaderingen en voorbereidingen. En morgen ga ik twee dagen weg met mijn moeder.

    Ik moet dus dringend gaan slapen.


    help

    Rivetra schreef:
    Relationships. (:
    (...)

    Eren doe ik wanneer die af is, wat nog even kan duren. :') Ik zou graag jullie meningen hierover hebben en de meningen van jullie personages over die van mij zodat we misschien een backstory kunnen verzinnen. ^^


    Ik vind beide voorstellen met Alissa prima ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Gaaf! (Het kamp dan) Jammer dat je het ervoor nog zo druk hebt. Veel plezier morgen!


    Tijd voor koffie.

    @Sherrinford: Heel erg bedankt. (:

    @De rest: Bedankt voor de feedback. ^^ Ik vul zo snel mogelijk de relaties in! Heb wel wifi morgen en overmorgen dus misschien dat ik het morgenavond nog wat kan uittypen.


    help

    Rivetra schreef:
    Jasper x Stuart: Friendos? Halen af en toe samen grappen uit? (:
    Jasper x Quinn: Denk ook dat ze heel erg goed overeen zouden komen. (: Ik zou er altijd wel wat romance drama in willen stoppen omdat ik zoiets snel bij Jas zie gebeuren, maar ik zou willen weten wat jouw gedachte hierover is. (: Also Cara Delevingne is bae.

    Ophelia x Stuart: Een beetje hetzelfde als met Hayden, maar ik zou eerder moeten weten hoe hij over haar denkt om daar op verder te werken. (: Al denk ik dat Ophelia wel zo'n 'eyeroll'-feel over Stu heeft.
    Ophelia x Quinn: Denk dat ze ook heel erg arrogant hooghartig tegenover Quinn staat.


    Ik vind het helemaal goed! Voor Jas en Quinn, vind ik romantische drama goed hoor als heeft ze wel een f*ckbuddy relatie met Isaac Misschien dat het drama stukje juist dar mee te maken heeft?
    En voor Quinn en Ophelia, rivaliteit juist door Isaac. Omdat Quinn hem toch wel een beetje 'de hare' noemt?
    Of had jij iets anders in gedachte? Ik sta ook open voor anderen ideeen namelijk.
    Wow wat ben ik veelzijdig c;


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    GreenIeaf schreef:
    (...)

    Ik vind het helemaal goed! Voor Jas en Quinn, vind ik romantische drama goed hoor als heeft ze wel een f*ckbuddy relatie met Isaac Misschien dat het drama stukje juist dar mee te maken heeft?
    En voor Quinn en Ophelia, rivaliteit juist door Isaac. Omdat Quinn hem toch wel een beetje 'de hare' noemt?
    Of had jij iets anders in gedachte? Ik sta ook open voor anderen ideeen namelijk.
    Wow wat ben ik veelzijdig c;


    Oeh, I like that. ^^ Misschien niet meteen romantiek, maar ik denk dat Jas wel genegenheid voor haar kan voelen en dus vrij beschermend tegenover haar is al zal hij dat niet toegeven, dus dat kan sowieso wel voor drama zorgen. (:


    help

    Rivetra schreef:
    (...)

    Oeh, I like that. ^^ Misschien niet meteen romantiek, maar ik denk dat Jas wel genegenheid voor haar kan voelen en dus vrij beschermend tegenover haar is al zal hij dat niet toegeven, dus dat kan sowieso wel voor drama zorgen. (:


    Hehe i like it! Doen we c:
    Btw, Stu vind Ophelia een ijsprinses maar daarom een soort van interessant. Zo'n verschijning die niet perse knap is (in dit geval wel hoor) maar iets heeft, die interesse heeft hij voor Ophelia, i guess.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2015 - 10:03 ]


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels