• Dit is een heropening van deze RPG. Het idee behoort volledig toe aan de oorspronkelijke eigenaar en de wereld van Harry Potter behoort uiteraard enkel J.K. Rowling toe.





    Na vijfenveertig jaar in vrede geleefd te hebben, ontstaan er opnieuw spanningen tussen de tovenaars en heksen. De volgelingen van Voldemort zijn maar op één ding uit: wraak. Mensen zijn bang en weten niet wat ze te wachten staat, gezinnen worden wederom verscheurt en opgekropte gevoelens van de vorige tovenaarsoorlogen komen naar boven. Een nieuw jaar op Zweinstein begint, maar daar begint de oorlog zich ook door te dringen. Er is veel verdeeldheid onder de leerlingen en er zijn al vele verliezen geleden.

    Wie kan je vertrouwen in tijden van oorlog?
    Maar nog belangrijker; wie niet?




    Rivetra — De Enge Mod aka Marthe —— Jasper/Ophelia/Eren
    Towns — Jente —— Fleur/Cassandra
    EthereaI — Leonie —— Alissa
    RousseauOrion — Carianne —— Phoebe
    WeasIey — Ilona —— Remus/Penelope
    Daggers — Noa —— Sirius/Charlie
    Rockbell— Lene —— Isaac/Mila/Roy
    Baelor — Leah —— Vivianne/William
    StiIinski — Sterre —— Stuart/Quinn
    Starkiller — Xantha —— Hayden
    QueenStark — ** —— Safirianna
    Xemerius — Ana —— Muriël


    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 17:16 ]


    kindness is never a burden.

    Towns schreef:
    Mijn rollen komen vanavond waarschijnlijk, dus over zo'n elf uur want ik zit in een andere tijdzone ^^


    No worries. :3 Veel plezier, waar je ook bent. x)


    help

    Ophelia is ook af en staat open voor relaties. (:


    help

    Iemand die een relatie wil met Vivianne?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb trouwens ook Isaac die open staat voor relatie. Ik zoek voornamelijk naar een beste vriend en misschien een friends with benefits soort van relatie. En als iemand als geïnteresseerd is in een relatie met Mila, hoor ik het graag ^^


    kindness is never a burden.

    I'm all ears als je ideeën hebt. (: Denk wel dat Jas goed met haar overeen zou komen en ze zijn ook teammates, dus dat is er ook nog. (:


    help

    Ik zal morgen even wat voorstellen opschrijven, maar nu ga ik douchen :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Cassandra en Fleur staan open voor relaties ^^


    -

    Towns schreef:
    Cassandra en Fleur staan open voor relaties ^^


    Zodra ik het innerlijk van Phoebe heb, kunnen we misschien de relaties tussen die twee doen (:


    all because i liked a girl

    Cassandra! Ik denk dat Cassandra en Will wel goed zouden kunnen opschieten, want like, het zijn twee mensen uit de Wotter clan en zitten beiden in Zwadderich. ^^ Bij Fleur kijk ik nog even. ^^
    --- Trouwens, ik zat eraan te denken op Vivianne Dominique Louise (zet even d'r hele naam neer) om te dopen tot Louise Appoline. Dan zou Louise van Louis komen en Appoline van Fleurs moeder. Wat vinden jullie 't beste?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vindt dat Louise Appoline ook wel beter, ja, aangezien ze blijkbaar big zijn on names :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Beauregard schreef:
    Ik vindt dat Louise Appoline ook wel beter, ja, aangezien ze blijkbaar big zijn on names :')


    Dan maak ik dat ervan - ik was gewoon afgegaan op drie namen, want ik wist even geen naam, dus om te beginnen had ik er mijn eigen naam ingevuld, maar het is inderdaad wel lang, ja. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Voorstellen voor relaties –––– Penelope –– 1.9 rollentopic
    Schuingedrukt is een voorstel, normaal is afgesproken.
    Eren –– Penny en Eren zijn al jaren beste vrienden en kennen elkaar door en door.
    Mila –– Penny en zij zijn hele goede vriendinnen en vormen een vriendengroepje met Eren
    Quinn –– Vriendinnen.
    Jasper –– Ze kunnen goed met elkaar opschieten.
    Hayden –– Misschien dat hun ook vrienden kunnen zijn?

    Voorstellen voor relaties –––– Remus –– 1.8 rollentopic (nog niet af)
    Schuingedrukt is een voorstel, normaal is afgesproken.
    Fleur –– Remus en zijn tweelingzusje kunnen abnormaal goed met elkaar overweg.
    Alissa –– Aankomende liefdesrelatie.
    Vivianne –– Remus is erg beschermend over zijn zusje ondanks dat er maar tien maanden verschil tussen ze zit.
    Sirius –– Beste vrienden.


    Als er nog andere voorstellen zijn, sta ik daar natuurlijk altijd voor open –– dit zijn alleen de dingen die mij wel aanspraken :')

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 22:49 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik vind het goed zo! Lijkt me wel tof, haha. ^^
    Ik ben trouwens nog steeds aan het twijfelen of ik Will nou klassenoudste of zwerkbalspeler maak. Can't decide. :') Niet beiden, sowieso niet beiden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind het ook helemaal prima Ilona!


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Baelor schreef:
    Cassandra! Ik denk dat Cassandra en Will wel goed zouden kunnen opschieten, want like, het zijn twee mensen uit de Wotter clan en zitten beiden in Zwadderich. ^^ Bij Fleur kijk ik nog even. ^^
    --- Trouwens, ik zat eraan te denken op Vivianne Dominique Louise (zet even d'r hele naam neer) om te dopen tot Louise Appoline. Dan zou Louise van Louis komen en Appoline van Fleurs moeder. Wat vinden jullie 't beste?


    Awesome, ze zijn ook neef en nicht dus misschien klikt het al van jongs af aan goed tussen de twee?


    -