• Dit is een heropening van deze RPG. Het idee behoort volledig toe aan de oorspronkelijke eigenaar en de wereld van Harry Potter behoort uiteraard enkel J.K. Rowling toe.





    Na vijfenveertig jaar in vrede geleefd te hebben, ontstaan er opnieuw spanningen tussen de tovenaars en heksen. De volgelingen van Voldemort zijn maar op één ding uit: wraak. Mensen zijn bang en weten niet wat ze te wachten staat, gezinnen worden wederom verscheurt en opgekropte gevoelens van de vorige tovenaarsoorlogen komen naar boven. Een nieuw jaar op Zweinstein begint, maar daar begint de oorlog zich ook door te dringen. Er is veel verdeeldheid onder de leerlingen en er zijn al vele verliezen geleden.

    Wie kan je vertrouwen in tijden van oorlog?
    Maar nog belangrijker; wie niet?




    Rivetra — De Enge Mod aka Marthe —— Jasper/Ophelia/Eren
    Towns — Jente —— Fleur/Cassandra
    EthereaI — Leonie —— Alissa
    RousseauOrion — Carianne —— Phoebe
    WeasIey — Ilona —— Remus/Penelope
    Daggers — Noa —— Sirius/Charlie
    Rockbell— Lene —— Isaac/Mila/Roy
    Baelor — Leah —— Vivianne/William
    StiIinski — Sterre —— Stuart/Quinn
    Starkiller — Xantha —— Hayden
    QueenStark — ** —— Safirianna
    Xemerius — Ana —— Muriël


    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 17:16 ]


    kindness is never a burden.

    Ik zou zometeen het speeltopic willen openen, maar er zijn best wel wat mensen afwezig en ik ben morgen ook weer twee dagen weg. Of hebben jullie daar geen probleem mee? (:


    help

    No problemo. Ik ben sowieso morgen weer thuis en dan probeer ik ook asap mijn rol af te werken. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh, en iemand nog relaties met Viv of William?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nope helemaal niet! Yeaahss hehhe


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Baelor schreef:
    Oh, en iemand nog relaties met Viv of William?


    Ik heb Stu en Quinn? c:


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Ah ja, Quinn en Viv waren al beste vrienden if I'm not wrong? Omdat Stu en Quinn zo goed bevriend zijn, lijkt het me dat die twee het ook wel kunnen vinden? Of totaal niet, dat zou nog eens leuk zijn, haha.
    Ik vind Vivs karaktertekening trouwens echt flut. Ik wilde haar een fanatieke loltrapper maken die zich van niet teveel aantrekt en nogal losjes is, maar 't komt er niet uit, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Baelor schreef:
    Ah ja, Quinn en Viv waren al beste vrienden if I'm not wrong? Omdat Stu en Quinn zo goed bevriend zijn, lijkt het me dat die twee het ook wel kunnen vinden? Of totaal niet, dat zou nog eens leuk zijn, haha.
    Ik vind Vivs karaktertekening trouwens echt flut. Ik wilde haar een fanatieke loltrapper maken die zich van niet teveel aantrekt en nogal losjes is, maar 't komt er niet uit, haha.


    Oh ik vind het aardig gelukt hoor! ^^ Tenminste zo kwam ze bij mij wel over. Wat betreft Viv en Stu maakt mij niks uit, zeg jij het maar :')


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Baelor schreef:
    No problemo. Ik ben sowieso morgen weer thuis en dan probeer ik ook asap mijn rol af te werken. ^^


    Geen probleem, ik zal Eren sowieso pas zaterdag of zo kunnen afwerken. :') (Waarschijnlijk later.)

    Ik maak zo het speeltopic aan en dan post ik ook even mijn lijstje met relaties. (:


    help

    Rivetra schreef:
    (...)

    Geen probleem, ik zal Eren sowieso pas zaterdag of zo kunnen afwerken. :') (Waarschijnlijk later.)

    Ik maak zo het speeltopic aan en dan post ik ook even mijn lijstje met relaties. (:


    Yaaaaaay


    take me back to the basics and the simple life

    Zijn mijn rollen trouwens goedgekeurd? Beide pagina 7


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Mogen we dan hier afspreken wie met wie naar het bal gaat? ^^ Zo ja, wie wil met Viv en Will?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    GreenIeaf schreef:
    Stuart is af ^^
    Iemand geïnteresseerd in een relatie?


    Niemand meer? :c


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Mijn personages zijn er altijd. (:

    Ik heb nog een gang nodig voor Jasper, haha. :'D


    help

    Rivetra schreef:
    Mijn personages zijn er altijd. (:

    Ik heb nog een gang nodig voor Jasper, haha. :'D


    Ik heb Stuart als beste vriend wellicht? Hij zit wel in een andere afdeling


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels