• Dit is een heropening van deze RPG. Het idee behoort volledig toe aan de oorspronkelijke eigenaar en de wereld van Harry Potter behoort uiteraard enkel J.K. Rowling toe.





    Na vijfenveertig jaar in vrede geleefd te hebben, ontstaan er opnieuw spanningen tussen de tovenaars en heksen. De volgelingen van Voldemort zijn maar op één ding uit: wraak. Mensen zijn bang en weten niet wat ze te wachten staat, gezinnen worden wederom verscheurt en opgekropte gevoelens van de vorige tovenaarsoorlogen komen naar boven. Een nieuw jaar op Zweinstein begint, maar daar begint de oorlog zich ook door te dringen. Er is veel verdeeldheid onder de leerlingen en er zijn al vele verliezen geleden.

    Wie kan je vertrouwen in tijden van oorlog?
    Maar nog belangrijker; wie niet?




    Rivetra — De Enge Mod aka Marthe —— Jasper/Ophelia/Eren
    Towns — Jente —— Fleur/Cassandra
    EthereaI — Leonie —— Alissa
    RousseauOrion — Carianne —— Phoebe
    WeasIey — Ilona —— Remus/Penelope
    Daggers — Noa —— Sirius/Charlie
    Rockbell— Lene —— Isaac/Mila/Roy
    Baelor — Leah —— Vivianne/William
    StiIinski — Sterre —— Stuart/Quinn
    Starkiller — Xantha —— Hayden
    QueenStark — ** —— Safirianna
    Xemerius — Ana —— Muriël


    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 17:16 ]


    kindness is never a burden.

    Voorstellen voor relaties • Fleur • pagina 1.10 van het rollentopic
    Alissa • Beste vriendinnen sinds de eerste keer dat ze elkaar zagen.
    Remus • Tweelingbroer. Ze zijn heel close en kunnen goed met elkaar overweg.
    Vivianne • Zusje. Fleur is nogal beschermend over haar jongere zusje. Ook met Vivianne is ze erg close.
    Hayden • Ik denk dat Fleur Hayden wel zou mogen. Misschien kunnen ze vrienden zijn en af en toe studiemaatjes zijn?
    Sirius • Als Remus en Sirius beste vrienden worden leek het me leuk als Fleur en Sirius elkaar totaal niet uit kunnen staan?
    Jasper • Ik denk dat Fleur Jasper wel heel erg zou mogen. Misschien kunnen ze goede vrienden zijn ofzo?


    Ik ga later verder ^^


    -

    Beauregard schreef:
    Voorstellen voor relaties –––– Penelope –– 1.9 rollentopic
    Schuingedrukt is een voorstel, normaal is afgesproken.

    Voorstellen voor relaties –––– Remus –– 1.8 rollentopic (nog niet af)
    Schuingedrukt is een voorstel, normaal is afgesproken.
    Fleur –– Remus en zijn tweelingzusje kunnen abnormaal goed met elkaar overweg.
    Alissa –– Aankomende liefdesrelatie.
    Vivianne –– Remus is erg beschermend over zijn zusje ondanks dat er maar tien maanden verschil tussen ze zit.
    Sirius –– Beste vrienden?


    Als er nog andere voorstellen zijn, sta ik daar natuurlijk altijd voor open –– dit zijn alleen de dingen die mij wel aanspraken :')


    Sirius en Remus beste vrienden is helemaal prima! :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    @Jente: Is helemaal prima voor mij! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat ik me trouwens afvraag, wat doen we met het halfbloed-volbloed probleem? Sommige bronnen beweren dat bij vier magische grootouders, je volbloed bent, andere beweren dat je bij twee volbloed ouder volbloed bent. Want zoals het er nu naar uitziet, zit Vivianne met een andere status dan d'r broer en zus en da's nogal vreemd, dus wat is de algemene regel binnen deze RPG?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vanaf er een halfbloed in je familie zit, ben je halfbloed. Zo werkt het in de Harry Potter wereld. :') Vandaar dat hele ding met Jas zijn familie, maar ik noem hem wel een volbloed omdat de Ollivanders bij de Sacret 28 horen. Je personage kan je dus bijvoorbeeld ook gewoon voordoen als volbloed, terwijl die in werkelijkheid een halfbloed is. Van Jas zit het ook al een paar generaties verder, dus dat dreuzelbloed kan bijna genegeerd worden. Dus je kiest maar hoe jouw personage en diens familie daarover denkt. (:


    help

    @Beauregard: je voorstel voor Mila en Penny vind ik goed hoor (:


    kindness is never a burden.

    Royai schreef:
    @Beauregard: je voorstel voor Mila en Penny vind ik goed hoor (:


    Do we have a gang then? (wbw)


    help

    Rivetra schreef:
    (...)

    Do we have a gang then? (wbw)


    Gangbang

    Ik vind dat we een naam voor onze gang nodig hebben.


    kindness is never a burden.

    Daggers schreef:
    (...)

    Sirius en Remus beste vrienden is helemaal prima! :3


    Oh the feels.


    kindness is never a burden.

    @Lene: Same on both.


    help

    Rivetra schreef:
    Vanaf er een halfbloed in je familie zit, ben je halfbloed. Zo werkt het in de Harry Potter wereld. :') Vandaar dat hele ding met Jas zijn familie, maar ik noem hem wel een volbloed omdat de Ollivanders bij de Sacret 28 horen. Je personage kan je dus bijvoorbeeld ook gewoon voordoen als volbloed, terwijl die in werkelijkheid een halfbloed is. Van Jas zit het ook al een paar generaties verder, dus dat dreuzelbloed kan bijna genegeerd worden. Dus je kiest maar hoe jouw personage en diens familie daarover denkt. (:


    Ah, okidoki, want de Engelse wikia zegt het ene en de Nederlandse het andere, al zijn bet beiden geloof ik geen officiele bronnen. Maar ik zal het wel aanpassen. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Royai schreef:
    (...)

    Oh the feels.


    I know right..but ik dacht zo van; Harry heeft James allemaal verhalen die hij wist over The Marauders verteld en toen is James eigenlijk trots geworden op zijn tweede naam, in plaats van er mee te grappen. Like dat James eigenlijk het zag dat hij bijna de helft van leven bezig is geweest met zich op te offeren voor degenen om wie hij geeft en toen wilde hij zijn kind Sirius noemen en Remus is zijn derde naam, dus ja. #NoaHasBeenThinkingAboutAWayToGiveEveryoneFeelsInHere


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Anyone alvast een relatie met Charlie'?
    Ze staat op pagina 2.

    Don´t laugh at the Boggart, bc it will be mine also tbh


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Royai schreef:
    (...)

    Gangbang

    Ik vind dat we een naam voor onze gang nodig hebben.

    De HufPuf GangBang

    Aangezien Ana ook een Hufflepuff meisje krijgt vind ik dat ze ook wel bij de Gangbang mag :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Beauregard schreef:
    (...)
    De HufPuf GangBang

    Aangezien Ana ook een Hufflepuff meisje krijgt vind ik dat ze ook wel bij de Gangbang mag :')


    Hoe groter de gangbang, hoe beter zou ik zeggen (':


    kindness is never a burden.