• Dit is een heropening van deze RPG. Het idee behoort volledig toe aan de oorspronkelijke eigenaar en de wereld van Harry Potter behoort uiteraard enkel J.K. Rowling toe.





    Na vijfenveertig jaar in vrede geleefd te hebben, ontstaan er opnieuw spanningen tussen de tovenaars en heksen. De volgelingen van Voldemort zijn maar op één ding uit: wraak. Mensen zijn bang en weten niet wat ze te wachten staat, gezinnen worden wederom verscheurt en opgekropte gevoelens van de vorige tovenaarsoorlogen komen naar boven. Een nieuw jaar op Zweinstein begint, maar daar begint de oorlog zich ook door te dringen. Er is veel verdeeldheid onder de leerlingen en er zijn al vele verliezen geleden.

    Wie kan je vertrouwen in tijden van oorlog?
    Maar nog belangrijker; wie niet?




    Rivetra — De Enge Mod aka Marthe —— Jasper/Ophelia/Eren
    Towns — Jente —— Fleur/Cassandra
    EthereaI — Leonie —— Alissa
    RousseauOrion — Carianne —— Phoebe
    WeasIey — Ilona —— Remus/Penelope
    Daggers — Noa —— Sirius/Charlie
    Rockbell— Lene —— Isaac/Mila/Roy
    Baelor — Leah —— Vivianne/William
    StiIinski — Sterre —— Stuart/Quinn
    Starkiller — Xantha —— Hayden
    QueenStark — ** —— Safirianna
    Xemerius — Ana —— Muriël


    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 17:16 ]


    kindness is never a burden.

    Oh, hehe, dat lijkt me wel awesome. Wat betreft Vivianne en Jasper: Het lijkt me ook dat ze goede vrienden zouden kunnen zijn, maar misschien zou het zo af en toe eens kunnen botsen wanneer Vivianne vindt dat alles niet goed, efficiënt en snel genoeg gaat tijdens de trainingen en dat Jasper dat dan wel vindt? Omdat hij koppig is en zij enkel het beste van het beste wil, haha. Ik weet niet wat je daarvan vindt?
    Ik maak later (dit weekend) ook nog mijn lijstje.(:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ondanks dat Charlie nog niet af is heb ik alvast wel gepost met haar gezien ze al een innerlijk heeft, met Sirius heb ik nog helemaal niets dus dat komt zodra er wat staat. So yeah..
    Iemand ook nog enige relaties met Charlie, pagina 2 van het rollentopic.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Ondanks dat Charlie nog niet af is heb ik alvast wel gepost met haar gezien ze al een innerlijk heeft, met Sirius heb ik nog helemaal niets dus dat komt zodra er wat staat. So yeah..
    Iemand ook nog enige relaties met Charlie, pagina 2 van het rollentopic.


    Hayden?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    StarkiIIer schreef:
    (...)

    Hayden?


    Ik denk dat Hayden het wel goed zou kunnen vinden met Charlie, als hij het leuk vind om drukte om zich heen te hebben, en zo ja; dan zouden ze eventueel beste vrienden kunnen zijn en kan hij merken wanneer ze op het randje van 'woedend worden' zit en haar dan uit de plek wegsleuren? En rustig kan maken.
    Ik denk ook dat Charlie en Hayden samen sarcastisch kunnen doen en zo tegen elkaar praten vaak. :Y)

    [ bericht aangepast op 6 aug 2015 - 14:19 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Ik denk dat Hayden het wel goed zou kunnen vinden met Charlie, als hij het leuk vind om drukte om zich heen te hebben, en zo ja; dan zouden ze eventueel beste vrienden kunnen zijn en kan hij merken wanneer ze op het randje van 'woedend worden' zit en haar dan uit de plek wegsleuren? En rustig kan maken.
    Ik denk ook dat Charlie en Hayden samen sarcastisch kunnen doen en zo tegen elkaar praten vaak. :Y)


    Ja! Dat vind ik een leuk idee, hehe


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    StarkiIIer schreef:
    (...)

    Ja! Dat vind ik een leuk idee, hehe



    Top! :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Is er iemand waarnaar ik Cassandra toe kan sturen?


    -

    Heeft iemand een idee voor de grote gala prank van Stu? xd


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    GreenIeaf schreef:
    Heeft iemand een idee voor de grote gala prank van Stu? xd


    Yes :Y)


    take me back to the basics and the simple life

    Zou iemand met Vivianne of William willen gaan? :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    EthereaI schreef:
    (...)

    Yes :Y)


    Oh tell me! *wbw*


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Er is ook een groot drama gepland voor het gala, just so you know. (;


    help

    Oh en alles wat hier over Ophelia en Jasper nog gezegd is geweest, is goed. ^^


    help

    Oh ik had nog een vraagje! Wanneer is het bal?


    take me back to the basics and the simple life

    In RPG tijd op Kerstmis, in echte tijd weet ik het nog niet precies. Hopelijk de laatste week van de vakantie. (:


    help