• Dit is een heropening van deze RPG. Het idee behoort volledig toe aan de oorspronkelijke eigenaar en de wereld van Harry Potter behoort uiteraard enkel J.K. Rowling toe.





    Na vijfenveertig jaar in vrede geleefd te hebben, ontstaan er opnieuw spanningen tussen de tovenaars en heksen. De volgelingen van Voldemort zijn maar op één ding uit: wraak. Mensen zijn bang en weten niet wat ze te wachten staat, gezinnen worden wederom verscheurt en opgekropte gevoelens van de vorige tovenaarsoorlogen komen naar boven. Een nieuw jaar op Zweinstein begint, maar daar begint de oorlog zich ook door te dringen. Er is veel verdeeldheid onder de leerlingen en er zijn al vele verliezen geleden.

    Wie kan je vertrouwen in tijden van oorlog?
    Maar nog belangrijker; wie niet?




    Rivetra — De Enge Mod aka Marthe —— Jasper/Ophelia/Eren
    Towns — Jente —— Fleur/Cassandra
    EthereaI — Leonie —— Alissa
    RousseauOrion — Carianne —— Phoebe
    WeasIey — Ilona —— Remus/Penelope
    Daggers — Noa —— Sirius/Charlie
    Rockbell— Lene —— Isaac/Mila/Roy
    Baelor — Leah —— Vivianne/William
    StiIinski — Sterre —— Stuart/Quinn
    Starkiller — Xantha —— Hayden
    QueenStark — ** —— Safirianna
    Xemerius — Ana —— Muriël


    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 17:16 ]


    kindness is never a burden.

    Stuur ik Viv even naar Fleur voohaar te troosten of zo? Ik geloof namelijk niet dat ze nu troost bij Remus of Alissa gaat zoeken. ^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Baelor schreef:
    Stuur ik Viv even naar Fleur voohaar te troosten of zo? Ik geloof namelijk niet dat ze nu troost bij Remus of Alissa gaat zoeken. ^

    Pfhsshsh. Misschien wil Remus wel getroost worden? Gaan we nu kanten kiezen? Tut tut.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Remus heeft Alissa, phuh. (cat) Nou is Fleurs reactie dan misschien wel onredelijk, maar ze is gewoon boos en teleurgesteld. :c


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Baelor schreef:
    Remus heeft Alissa, phuh. (cat) Nou is Fleurs reactie dan misschien wel onredelijk, maar ze is gewoon boos en teleurgesteld. :c


    But Alissa needs help too. Phuh. (cat)
    Relissa is just cute.


    take me back to the basics and the simple life

    Gaan we nou met twee tegen een beginnen? Phuh. FLAUW. (krul) Relissa heeft elkaar. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Baelor schreef:
    Gaan we nou met twee tegen een beginnen? Phuh. FLAUW. (krul) Relissa heeft elkaar. :Y)


    Shhh.


    take me back to the basics and the simple life

    Remus is an idiot and a guy dus hij gaat nu niet Alissa of Fleur troosten - hij wilt en gaat niet kiezen mweheheh. Dus ik vind hem behoorlijk zielig hoor. Pfhggh.


    “A queen will always turn pain into power.”

    NOU DAN STUUR IK D'R ER WEL HEEN VOOR DE GOEDE VREDE.
    Nou goed? ^ En sorry voor de hoofdletters, Marthe. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh dear, how I love drama. Zitten ze trouwens nog in de Great Hall? Kan iedereen het horen? I live for this shit, mate.


    kindness is never a burden.

    Rockbell schreef:
    Oh dear, how I love drama. Zitten ze trouwens nog in de Great Hall? Kan iedereen het horen? I live for this shit, mate.


    Yes :')

    YES. THE PEACE POLICE


    take me back to the basics and the simple life

    Rockbell schreef:
    Oh dear, how I love drama. Zitten ze trouwens nog in de Great Hall? Kan iedereen het horen? I live for this shit, mate.

    To be seen and to be heard by every soul who wants to :Y) the dramaaaaa


    “A queen will always turn pain into power.”

    Shit just got real. Meanie. I could feel Alissa breaking. Lemme get my charger.


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    Shit just got real. Meanie. I could feel Alissa breaking. Lemme get my charger.


    Kuchkuch, iemand heeft een agressieprobleem :')


    -

    Gadmiljaat nou heb ik mijn post aangepast ipv een nieuwe te maken. Los t morgen wel op.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sorru veur de lame post, trouwens, maar ik zit op mijn gsm.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried