• Dit is een heropening van deze RPG. Het idee behoort volledig toe aan de oorspronkelijke eigenaar en de wereld van Harry Potter behoort uiteraard enkel J.K. Rowling toe.





    Na vijfenveertig jaar in vrede geleefd te hebben, ontstaan er opnieuw spanningen tussen de tovenaars en heksen. De volgelingen van Voldemort zijn maar op één ding uit: wraak. Mensen zijn bang en weten niet wat ze te wachten staat, gezinnen worden wederom verscheurt en opgekropte gevoelens van de vorige tovenaarsoorlogen komen naar boven. Een nieuw jaar op Zweinstein begint, maar daar begint de oorlog zich ook door te dringen. Er is veel verdeeldheid onder de leerlingen en er zijn al vele verliezen geleden.

    Wie kan je vertrouwen in tijden van oorlog?
    Maar nog belangrijker; wie niet?




    Rivetra — De Enge Mod aka Marthe —— Jasper/Ophelia/Eren
    Towns — Jente —— Fleur/Cassandra
    EthereaI — Leonie —— Alissa
    RousseauOrion — Carianne —— Phoebe
    WeasIey — Ilona —— Remus/Penelope
    Daggers — Noa —— Sirius/Charlie
    Rockbell— Lene —— Isaac/Mila/Roy
    Baelor — Leah —— Vivianne/William
    StiIinski — Sterre —— Stuart/Quinn
    Starkiller — Xantha —— Hayden
    QueenStark — ** —— Safirianna
    Xemerius — Ana —— Muriël


    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 17:16 ]


    kindness is never a burden.

    @Daggers: is goed voor mij. Vraag me alleen af of hij haar wel expliciet zal vragen aangezien hij niet veel aandacht besteedt aan zulke dingen. :'D Also, ik heb iemand nodig voor Ophelia maar ik heb zo'n gevoel dat zij iedereen zal afwijzen. :'D


    help

    GreenIeaf schreef:
    (...)

    Oeh, daar zeg je wat... Hmm, ehm misschien gaan ze er gewoon vanuit ofzo?


    Alrighty, heh (':


    kindness is never a burden.

    Nou, ik heb William nog vrij, maar ik vraag me echt af of dat wel zo'n goede match zou zijn voor een bal, lol. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rivetra schreef:
    @Daggers: is goed voor mij. Vraag me alleen af of hij haar wel expliciet zal vragen aangezien hij niet veel aandacht besteedt aan zulke dingen. :'D Also, ik heb iemand nodig voor Ophelia maar ik heb zo'n gevoel dat zij iedereen zal afwijzen. :'D


    Ophelia is gewoon veel te intimiderend om mee uit gevraagd te worden (':


    kindness is never a burden.

    Rivetra schreef:
    @Daggers: is goed voor mij. Vraag me alleen af of hij haar wel expliciet zal vragen aangezien hij niet veel aandacht besteedt aan zulke dingen. :'D Also, ik heb iemand nodig voor Ophelia maar ik heb zo'n gevoel dat zij iedereen zal afwijzen. :'D


    Misschien dat er diverse flyers door de school hangen en hij toen als sarcastische grap of zo vroeg of ze daar samen heen konden, en zij sarcastisch; ja man en dat ze elkaar dan gewoon treffen daar, gezien ze beide erg sarcastisch zijn dat ze het bijna niet meer door hebben dat ze sarcastisch doen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Is er iemand die met Emory naar het bal wilt? Het lijkt me wel ironisch als dit een 'dreuzelkind' of zo is, spontane hekel aan elkaar :Y)


    Tijd voor koffie.

    Iemand die gewoon lekker stag wil gaan met Mila? (':


    kindness is never a burden.

    Daggers schreef:
    (...)

    Misschien dat er diverse flyers door de school hangen en hij toen als sarcastische grap of zo vroeg of ze daar samen heen konden, en zij sarcastisch; ja man en dat ze elkaar dan gewoon treffen daar, gezien ze beide erg sarcastisch zijn dat ze het bijna niet meer door hebben dat ze sarcastisch doen.


    Gosh yes. Jas is sowieso wel iemand die het zo zou aanpakken. :'D

    "My tie totally doesn't match your dress."


    @Lene: Yes, but she'll be kinda somewhat disappointed anyways.


    help

    Rivetra schreef:
    (...)

    Gosh yes. Jas is sowieso wel iemand die het zo zou aanpakken. :'D

    "My tie totally doesn't match your dress."


    @Lene: Yes, but she'll be kinda somewhat disappointed anyways.


    Roy'll ask her out and then shit himself.


    kindness is never a burden.

    Rockbell schreef:
    (...)

    Alrighty, heh (':


    Of ik laat Quinn gewoon zeggen: "Je neemt me toch wel mee naar het bal he?" Zodat hij zich kind of verplicht voelt...


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    GreenIeaf schreef:
    (...)

    Of ik laat Quinn gewoon zeggen: "Je neemt me toch wel mee naar het bal he?" Zodat hij zich kind of verplicht voelt...


    Cute. I like that (:


    kindness is never a burden.

    Rockbell schreef:
    (...)

    Cute. I like that (:


    Hehe yush :')


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Rockbell schreef:
    (...)

    Roy'll ask her out and then shit himself.


    She'll totally say yes.

    ]She probably doesn't even know who Roy is.


    help

    Iemand waar ik Isaac naartoe kan sturen?


    kindness is never a burden.

    Mijn personages zijn ook allemaal vrij. Ik kan wel maar tot woensdag reageren, dan vertrek ik op kamp. (:


    help