• Ja ja, deze 18 jarige ouwe doos mag het nu officieel zeggen. Ik ben al grijs aan het worden. Ik verf mijn haar al tijden maar iedere keer is de uitgroei grijzer. Dus met deskundig oog hebben ik en een paar anderen dat bekeken. En het is dan ook echt zo. Ik krijg grijs haar. Eigenlijk niet zo gek want het zit bij de dames in de familie. Mijn overgroot oma was al grijs toen ze mijn leeftijd had.
    Nu het volgende, STRESS.
    Ik verf het al tijden rood, rood zit ook in de familie en is een natuurlijke kleur voor bij mijn huid. Maar guys, grijze uitgroei.
    Nu heb ik zitten denken, de volgende keer dat ik naar de kapper ga, ga ik even met hun overleggen en kijken of het mogelijk is naar grijs haar te gaan. Jullie kennen vast well die trend van laatst. Dat grijze haar. Het lijkt er nu op dat dat mijn beste optie is.
    Dus ben ik de enige Q'er die al last heeft van dit ouderdomsverschijnsel of zijn er meer lotgenootjes? :Y)


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    (...)
    Ja goed grijs is ook mooi. Maar ik zit in een familie van redheads, die worden niet goed grijs. Dat wordt eerder gelig grijs. Ik zie het bij mijn moeder de laatste jaren. Die verft er ook overheen maar het pakt bijna niet meer.


    Oh that struggle :/ Mh... Dat is vervelend, ja. Heeft je kapper misschien gezonde tips voor je die als oplossing kunnen dienen?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zilver shampoo?


    Your make-up is terrible

    Mijn haar wordt waarschijnlijk alleen donkerder over de jaren, als ik zo naar mijn moeder kijk. Mijn broer heeft minder geluk, hij heeft dan wel geen grijs haar maar wel enorme kale inhammen, en heel dun haar boven op zijn hoofd. Persoonlijk vind ik het grijs/zilverkleurige haar heel mooi, dus ik zou ervoor gaan als ik jou was!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben dertien en krijg al soms volledig kleurloze haren. :'D Ik persoonlijk vind 't echt vervelend bij mij en trek ze daarom onmiddellijk uit, helaas. :c Grijs lijkt me wel een erg mooie kleur eigenlijk, zeker niet iets alledaags! Het is natuurlijk wel even slikken als je dit voor de eerste keer doet en hopelijk krijg je hier geen negatieve reacties op. Je boft wel dat het grijs is, bij mij zijn ze volledig wit. ;o


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Woah, ik wist niet dat er zoveel meisjes daar op zo'n jonge leeftijd last van hebben... Ik denk zelf niet dat m'n moeder (ze is 49) grijs begint te worden. Ze kleurt haar haar en heeft bruine uitgroei, geen grijs. Ik hoop dat ik die genen mee heb van haar. Mijn papa werd grijs op z'n veertigste.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb al sinds me baby jaren altijd een dikke grijze haar... en die trek ik er elk jaar weer uit hihi, maar elk jaar rond mei is die weer terug (cat) verder heb ik daar gelukkig geen last van

    [ bericht aangepast op 14 juli 2015 - 11:52 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Eigengrau schreef:
    Ik ben dertien en krijg al soms volledig kleurloze haren. :'D Ik persoonlijk vind 't echt vervelend bij mij en trek ze daarom onmiddellijk uit, helaas. :c Grijs lijkt me wel een erg mooie kleur eigenlijk, zeker niet iets alledaags! Het is natuurlijk wel even slikken als je dit voor de eerste keer doet en hopelijk krijg je hier geen negatieve reacties op. Je boft wel dat het grijs is, bij mij zijn ze volledig wit. ;o


    O, mijn opa heeft helemaal witte haren en ik vind het zo mooi! Ik wil ook zo grijs worden, je ziet het zo zelden en als je het goed onderhoudt wordt het ook niet geel.

    On topic:
    Mijn oom had op zijn 12de een grijze pluk en die is er nooit meer uit gegaan. Hij wordt nu (40 jaar later) pas echt grijs. Het verschilt heel erg per persoon/familie denk ik, maar als je je zelfverzekerd voelt als je het grijs laat kan eigenlijk niemand je echt iets maken, denk ik. Mensen zullen alleen.moeilijk doen als ze merken dat je het zelf nog heel onwennig vindt.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 22:48 ]


    For those I love, I will sacrifice

    Grijs haar is echt zo prachtig. Doen! Ik denk trouwens niet dat ik grijs haar heb, maar voor de zekerheid ga ik toch maar even kijken. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Toen ik 15 was had ik mijn eerste grijze haar en ik vond het vreselijk. Nu wordt ik volgende maand 20 en merk dat er steeds meer grijze haren komen. Het is niet dat ik al helemaal grijs ben, maar het begint andere mensen ook op te vallen.

    Ik heb er zelf niet zo heel veel moeite meer mee, het is leuker om te zien hoe anderen erop reageren haha. Geschokt en schamen vertellen ze je dan dat ze grijze haren zien hahaha


    Stop holding me under and let me breathe.