• Hoi iedereen!

    Sinds enkele maanden ben ik begonnen met het schrijven van een boek. Bij elk boek hoort dat ook een mooie boekcover en aangezien mijn inspiratie op boekcovers tegenwoordig vaak zoek is, komt het er maar niet van. Dus daarom hou ik nu een korte wedstrijd (met maximum 1 ronde) in de hoop dat iemand mijn ideale boekcover kan maken.
    Deze wedstrijd wordt eigenlijk gezien als een soort selectie ronde. Aan de hand van een opdracht maken jullie een werk waar je achteraf op beoordeeld wordt. Een aantal mensen zullen door deze opdracht geselecteerd worden. Met de gekozen mensen ga ik privé verder en die zullen dan een officiële cover mogen maken van mijn boek. Ook daar wordt het eindresultaat beoordeeld en de persoon met de mooiste cover wordt dan gebruikt als cover foto van mijn boek.

    De selectie opdracht:
    Maak een boekcover voor een verhaal. Welke verhaal je kiest doet er niet toe, de keuze ligt dus volledig bij jezelf. Het mag dus een verhaal zijn van jezelf, een samenspinsel of je maakt een nieuw boekcover van een bestaand boek/serie/films. Je cover moet zo goed mogelijk op een echte boekcover lijken. Probeer desnoods inspiratie op te doen bij echte boeken.

    Aandachtspunten:
    ! Hou rekening met het formaat, de auteur (eventueel een naam en geen username), de uitgever (logo vrij te kiezen), eventuele opschriften, etc. CONTACTEER INDIEN NODIG DE AUTEUR!
    ! Er moet een achterflap zijn.
    ! Je stuurt het bestand naar me door in privébericht. Het moet een aanklikbare link zijn.

    Deadlinedatum: 1 Augustus 2015
    Uur: 23.59
    Je meld je aan door je user naam achter te laten in een reactie.


    Veel succes en ik ben benieuwd !

    Deelnemers:
    - Valkyries
    - CharlieBradbury
    - FOxlove
    - Naoko.

    Groetjes Aserah.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 13:57 ]


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Bij gebrek aan: ik wil best meedoen! :)

    Stuur je me even een pb'tje, met waar ik het heen moet mailen enzo?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Dus je bent eerder opzoek naar een cover voor een echt boek dan een cover voor een story hier op Q? (Even voor mezelf extra bevestiging zoeken dat ik het goed gelezen heb ^_^)

    Ik (Valkyries) doe in ieder geval mee (:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 12:35 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Morata schreef:
    Bij gebrek aan: ik wil best meedoen! :)

    Stuur je me even een pb'tje, met waar ik het heen moet mailen enzo?


    Er is eerst een selectieronde. Als je door de selectieronde bent dan pas is het de opdracht voor mijn boek.
    De selectie opdracht:
    Maak een boekcover voor een verhaal. Welke verhaal je kiest doet er niet toe, de keuze ligt dus volledig bij jezelf. Het mag dus een verhaal zijn van jezelf, een samenspinsel of je maakt een nieuw boekcover van een bestaand boek/serie/films. Je cover moet zo goed mogelijk op een echte boekcover lijken. Probeer desnoods inspiratie op te doen bij echte boeken.

    Aandachtspunten:
    ! Hou rekening met het formaat, de auteur (eventueel een naam en geen username), de uitgever (logo vrij te kiezen), eventuele opschriften, etc. CONTACTEER INDIEN NODIG DE AUTEUR!
    ! Er moet een achterflap zijn.

    Deadlinedatum: 1 Augustus 2015
    Uur: 23.59
    Je meld je aan door je user naam achter te laten in een reactie.


    Valkyries schreef:
    Dus je bent eerder opzoek naar een cover voor een echt boek dan een cover voor een story hier op Q? (Even voor mezelf extra bevestiging zoeken dat ik het goed gelezen heb ^_^)

    Ik (Valkyries) doe in ieder geval mee (:


    Klopt inderdaad. Eerst maak je een cover voor een boek. De beste kies ik ook en dan pas is het de opdracht van mijn boek. :)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 15:22 ]


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Ik doe graag mee, alleen 2 vragen:
    1. Maakt het uit wat voor bestand?
    2. Waar kan je hem inleveren als het klaar is?

    Mijn gebruikers naam is CharlieBradbury


    Sometimes... Just sometimes.. I hope I am enough

    Hey!
    Ik wil graag meedoen

    gebruikersnaam is FOxlove
    al is dat al te zien (A) haha


    — Inner peace, it's hard to find. —

    CharlieBradbury schreef:
    Ik doe graag mee, alleen 2 vragen:
    1. Maakt het uit wat voor bestand?
    2. Waar kan je hem inleveren als het klaar is?

    Mijn gebruikers naam is CharlieBradbury


    Zolang ik hem kan openen is goed.
    Stom van me dat ik dat even niet genoteerd heb. Je mag het gewoon via privebericht naar me sturen.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Ik ga dit volgen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nog mensen die willen meedoen ?


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Ik had wel wíllen meedoen, maar mijn GIMP wil het venstertje dat ik nodig heb niet meer openen en ik vind het ook niet, dus ik vrees dat het niet zo goed gaat lukken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb hem af, dus ik wil meedoen!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik weet niet of ik mee kan doen, want er zitten heel veel auterus rechten op foto's die ik gebruik net als de psd colorings. Als het voor een echte boek is zou ik dus niet mee kunnen doen, helaas. Maar ik kan je wel wat opsturen wat ik toch stiekem heb gemaakt ^.^


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Jajaja! Ik heb m'n gumboard terug, dus ik doe mee. (: Mijn username is, zoals je ziet, Naoko.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Anaklysmos schreef:
    Ik weet niet of ik mee kan doen, want er zitten heel veel auterus rechten op foto's die ik gebruik net als de psd colorings. Als het voor een echte boek is zou ik dus niet mee kunnen doen, helaas. Maar ik kan je wel wat opsturen wat ik toch stiekem heb gemaakt ^.^


    Mag je altijd doen ^^
    Maar de bedoeling is als je door de selectie ronde bent neem ik prive contact met je op. Dan krijg je de foto's van de persoon allesinds van mij want die zijn express gemaakt voor de cover van mijn boek.

    Voorlopige Deelnemers lijst:
    - Valkyries
    - CharlieBradbury
    - FOxlove
    - Naoko

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 13:57 ]


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Wegens te weinig inschrijvingen zet ik deze wedstrijd stop.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Slotje op aanvraag.


    Pretty is just a pretty word.