• Aangezien je een omschrijving van een story niet kunt laten nakijken door een Beta-reader, vroeg ik mij af of iemand dit even kon nakijken? Ik heb er op Spelling.nu al spellingscontrole overheen gegooid maar voor de zekerheid wil ik toch even weten of alles klopt.

    Alvast bedankt voor wie dit wil doen :)

    Emily's hele familie bestaat uit Betas en Alphas. Het is dan ook een enorme verrassing als Emily zich tot een Omega ontwikkelt. Niet alleen maakt dit haar de vuilnis dump van de familie (of dan in ieder geval haar vader), het betekent ook nog eens dat de kans groot is dat ze nooit een baan zal krijgen, nooit zelf zal kunnen kiezen met wie ze een nieuwe roedel begint... Omegas zijn nu eenmaal de laagste mensen in de rangorde, goed voor niks anders dan het krijgen van kinderen.
    Maar dan ontmoet ze Jim, een Alpha die zich al zijn hele leven verzet tegen de gedwongen hiërarchie die de natuur de mens opgelegd heeft. Met hem als hoogste en haar als laagste op de sociale ladder wordt er van ze verwacht dat ze buiten paringsweken niet met elkaar omgaan... maar daar zijn zij het niet mee eens.

    Natuur en menselijke verwachting ontmoeten elkaar in een romantiek die onmogelijk goed kan aflopen.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Emily's hele familie bestaat uit Beta's en Alpha's. Het is dan ook een enorme verrassing als Emily zich tot een Omega ontwikkelt. Niet alleen maakt dit haar de vuilnis dump van de familie, of in ieder geval haar vader, het betekent ook nog eens dat de kans groot is dat ze nooit een baan zal krijgen, nooit zelf zal kunnen kiezen met wie ze een nieuwe roedel begint.. Omega's zijn nu eenmaal de laagste mensen in de rangorde, goed voor niks anders dan het krijgen van kinderen.
    Maar dan ontmoet ze Jim, een Alpha die zich al zijn hele leven verzet tegen de gedwongen hiërarchie die de natuur de mens opgelegd heeft. Met hem als hoogste en haar als laagste op de sociale ladder wordt er van ze verwacht dat ze buiten paringsweken niet met elkaar omgaan... maar daar zijn zij het niet mee eens.

    Natuur en menselijke verwachting ontmoeten elkaar in een romantiek die onmogelijk goed kan aflopen.


    Dit is het enige wat ik kan bedenken. Alles wat op een a, e, i, o of u eindigt heeft een 's.
    En die dik gedrukte zin hoeft niet perse tussenhaakjes etc. het kan gewoon tussen 2 komma's.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 19:03 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Dit is het enige wat ik kan bedenken. Alles wat op een a, e, i, o of u eindigt heeft een 's.
    En die dik gedrukte zin hoeft niet perse tussenhaakjes etc. het kan gewoon tussen 2 komma's.


    Oh, haha... Dat wordt het hele begin van mijn story nalezen op de Alpha's, Beta's en Omega's. Op het forum waar ik altijd over het fandom lees staat er nooit ' tussen... Nou ja, dat is ook Engels haha :)
    Hartelijk dank!


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    The_End schreef:
    (...)

    Oh, haha... Dat wordt het hele begin van mijn story nalezen op de Alpha's, Beta's en Omega's. Op het forum waar ik altijd over het fandom lees staat er nooit ' tussen... Nou ja, dat is ook Engels haha :)
    Hartelijk dank!


    In het Engels is iets met een 's ook vaak een bezit.

    That is Jenna's car.
    Lauren's backpack.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    In het Engels is iets met een 's ook vaak een bezit.

    That is Jenna's car.
    Lauren's backpack.


    Aaaah dan snap ik het :)


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.