• Ja ja, deze 18 jarige ouwe doos mag het nu officieel zeggen. Ik ben al grijs aan het worden. Ik verf mijn haar al tijden maar iedere keer is de uitgroei grijzer. Dus met deskundig oog hebben ik en een paar anderen dat bekeken. En het is dan ook echt zo. Ik krijg grijs haar. Eigenlijk niet zo gek want het zit bij de dames in de familie. Mijn overgroot oma was al grijs toen ze mijn leeftijd had.
    Nu het volgende, STRESS.
    Ik verf het al tijden rood, rood zit ook in de familie en is een natuurlijke kleur voor bij mijn huid. Maar guys, grijze uitgroei.
    Nu heb ik zitten denken, de volgende keer dat ik naar de kapper ga, ga ik even met hun overleggen en kijken of het mogelijk is naar grijs haar te gaan. Jullie kennen vast well die trend van laatst. Dat grijze haar. Het lijkt er nu op dat dat mijn beste optie is.
    Dus ben ik de enige Q'er die al last heeft van dit ouderdomsverschijnsel of zijn er meer lotgenootjes? :Y)


    The truth is out there.

    Ik heb er zelf geen last van, maar mijn broer is bijna 17 en heeft hier en daar ook een grijze haar. Je bent dus niet de enige.


    16 - 09 - '17

    Mijn tante had dat ook al heel vroeg! Zij heeft toen ook besloten het gewoon grijs te verven/laten en 't is eigenlijk best mooi!

    Vause schreef:
    Mijn tante had dat ook al heel vroeg! Zij heeft toen ook besloten het gewoon grijs te verven/laten en 't is eigenlijk best mooi!


    Klopt, het is zeker niet lelijk, maar wel even slikken. (:
    En het zijn niet een paar grijze haren, echt full on grijs.


    The truth is out there.

    Ik denk niet dat ik al grijs haar heb, maar mijn haar boeit me niet genoeg omdat na te kijken. Maar grijs haar moet je wel echt staan, als je het zo jong al helemaal grijs laat verven - ik snap de trend eigenlijk ook helemaal niet, want bij de meesten ziet het er niet uit..
    Ben je het dan zo beu om je haar rood te verven?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 23:12 ]


    Ex astris, sciencia

    Nope! Same here ^_^
    Al is het bij mij meer asblond, waardoor het eerder een viezig grijs lijkt, zeker wanneer de zon erop schijnt. Daarom verf ik het ook al vanaf m'n 16de, gewoon omdat ik het echt afschuwelijk vind.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mulford schreef:
    Ik denk niet dat ik al grijs haar heb, maar mijn haar boeit me niet genoeg omdat na te kijken. Maar grijs haar moet je wel echt staan, als je het zo jong al helemaal grijs laat verven - ik snap de trend eigenlijk ook helemaal niet, want bij de meesten ziet het er niet uit..
    Ben je het dan zo beu om je haar rood te verven?


    Nee, I love rood. Maar als het echt grijs wordt gaat het steeds moeilijker worden om het rood te verven en wordt het steeds minder mooi.


    The truth is out there.

    Ik vind grijs/zilver echt zo'n gave kleur. Ook leuk om het af en toe lila te verven. ;3


    Your make-up is terrible

    Oh ik ben vijftien en heb een paar grijze haren. Ja ja, grijs! :') Maar het valt gelukkig niet zo op, en één van mijn vriendinnen zag ze al en trok ze uit :') Oops. Dat is al eentje minder haha.
    Nee, nu ben ik nog zowat volledig donker bruin. Ik hoop dat het nog wel even wegblijft, al weet niet hoe het precies zit bij de Aziatische genen x) Ik ben trouwens niet zo voor het kleuren, daar gaat je haar alleen maar kapot van naar mijn mening.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 23:20 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb er zelf nog totaal geen last van en dat gaat waarschijnlijk nog wel even duren, want bij mijn moeders kant gebeurt dat pas later. Ben ik op zich wel blij mee want ik houd er niet zo van om mijn haren te verven.

    Painkiller schreef:
    Oh ik ben vijftien en heb een paar grijze haren. Ja ja, grijs! :') Maar het valt gelukkig niet zo op, en één van mijn vriendinnen zag ze al en trok ze uit :') Oops. Dat is al eentje minder haha.
    Nee, nu ben ik nog zowat volledig donker bruin. Ik hoop dat het nog wel even wegblijft, al weet niet hoe het precies zit bij de Aziatische genen x) Ik ben trouwens niet zo voor het kleuren, daar gaat je haar alleen maar kapot van naar mijn mening.


    Je haar gaat kapot van zoveel dingen. Denk aan verkeerde borstels, te vaak en te heet wassen. Of zelfs teveel wrijving. Blonderen is slecht, maar verf bevat eigenlijk nog niet eens zoveel slechte dingen. Ja het is beter zonder. Maar met de juiste verzorging is het even gezond als pietje links of keesje rechts van je.


    The truth is out there.

    Geen lotgenoot hier, maar had wel per ongeluk een keer grijs haar. Dat vond ik best wel leuk staan dus ik zou er gewoon voor gaan. En net als Nikki ben ik ook fan voor Lila en Zilver.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Scully schreef:
    (...)

    Je haar gaat kapot van zoveel dingen. Denk aan verkeerde borstels, te vaak en te heet wassen. Of zelfs teveel wrijving. Blonderen is slecht, maar verf bevat eigenlijk nog niet eens zoveel slechte dingen. Ja het is beter zonder. Maar met de juiste verzorging is het even gezond als pietje links of keesje rechts van je.


    Ja, inderdaad :/ Ik borstel met haar nu met een Tangle Teezer omdat het anders kaduuk gaat met van die houten borstels met noppen.
    Haha, ja maar ik heb Aziatisch haar, hé. Dat moet ik sowieso eerst afbleken voordat ik er een kleurtje op wil zetten.
    Ik stijl of krul mijn haar ook niet, gaat het ook kapot van. Het verliest volume enz ugh haha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad :/ Ik borstel met haar nu met een Tangle Teezer omdat het anders kaduuk gaat met van die houten borstels met noppen.
    Haha, ja maar ik heb Aziatisch haar, hé. Dat moet ik sowieso eerst afbleken voordat ik er een kleurtje op wil zetten.
    Ik stijl of krul mijn haar ook niet, gaat het ook kapot van. Het verliest volume enz ugh haha


    Ja aziatisch haar is echt prachtig, geniet ervan. En tangle teezers zijn hele goede. Ik heb ze ook. Inderdaad krullen en stijlen is bijna nog slechter dan kleuren. Ik wilde dat ik kon zeggen dat ik goed haar had. Het is zacht met veel volume, maar dus wel grijs. :(


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    (...)

    Ja aziatisch haar is echt prachtig, geniet ervan. En tangle teezers zijn hele goede. Ik heb ze ook. Inderdaad krullen en stijlen is bijna nog slechter dan kleuren. Ik wilde dat ik kon zeggen dat ik goed haar had. Het is zacht met veel volume, maar dus wel grijs. :(


    Oh? Haha xd het eh, hangt gewoon haha ik borstel er eens door and that's it xd Het is nu al in vier jaar of zo niet meer goed geknipt en nu begint het weer wat te plitsen (ga donderdag naar de kapper *hehe*)
    Ik vind grijs wel mooi! Echt ö Ik snap niet wat mensen erop tegen hebben ^^ Je kan er altijd wat highlights inzetten, dat lijkt me minder schadelijk (?)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Oh? Haha xd het eh, hangt gewoon haha ik borstel er eens door and that's it xd Het is nu al in vier jaar of zo niet meer goed geknipt en nu begint het weer wat te plitsen (ga donderdag naar de kapper *hehe*)
    Ik vind grijs wel mooi! Echt ö Ik snap niet wat mensen erop tegen hebben ^^ Je kan er altijd wat highlights inzetten, dat lijkt me minder schadelijk (?)

    Ja goed grijs is ook mooi. Maar ik zit in een familie van redheads, die worden niet goed grijs. Dat wordt eerder gelig grijs. Ik zie het bij mijn moeder de laatste jaren. Die verft er ook overheen maar het pakt bijna niet meer.


    The truth is out there.