• Hey! Ik zoek iemand, of liefst meerdere mensen, die een cover voor me willen maken. Ik kan daar echt niets van en daarom is hulp zeker welkom!

    Korte samenvatting:

    Marcel Lubbermans begint aan zijn zevende jaar op Zweinstein, wanneer Harry op jacht is naar de gruzielementen. Als hij aankomt op de school blijkt Zweinstein helemaal verandert te zijn. Sneep is het nieuwe schoolhoofd en er zijn twee nieuwe vreselijke leerkrachten: de Kragges. Ze doen er alles aan om het leven van de leerlingen zuur te maken. Marcel beslist dat hij zich niet zal laten doen en word de leider van een opstand. Hij richt de Strijders van Perkamentus opnieuw op en gaat in aanval tegen de Kragges.
    (Dit is niet de officiële samenvatting.)


    Dingen die in de cover moeten:
    - Liefst een rechtopstaande cover, maar dat is niet zo belangrijk.
    - De titel Neville Longbottom and the resistance against the Carrows. Omdat ik van de titel nog niet zeker ben heb ik graag een cover met, en een cover zonder de titel.
    - Op de cover wil ik het kasteel zien. Hier heb ik al een afbeelding voor, maar het is nogal moeilijk. Het is namelijk een cover die ik ergens anders vond, maar ik vind Zweinstein daarop echt mooi! Klik! Ik weet niet of het mogelijk is voor jullie om die tekst eraf te krijgen. Maar ik heb de originele foto gevonden, misschien dat jullie daarmee wel iets gelijkaardigs kunnen maken? Klik!
    - En ook natuurlijk nog Neville Longbottom er in krijgen, deze best uit Harry Potter and the Deathly Hallows part 2.

    Kleine beloning:
    Je krijgt 5 credits. Je kan er niet veel mee doen, maar dat is het enige wat ik heb (; .

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! En als je denkt dat het niet gaat lukken, probeer toch maar want ik ben erg benieuwd! Dankjewel alvast!


    I wanna be a wizard!

    Even een MT want misschien dat ik wel een poging waag als ik de tijd vind deze week. Ik vind Harry Potter covers namelijk erg leuk om te maken (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    I tried, maar ik ben er niet echt tevreden mee. Ik wist echt niet wat ik met de tekst moest doen. :')
    Ik heb wel de letters van die ene afbeelding af kunnen halen, dus als anderen die willen gebruiken. ^^

    Mijn -mislukte- poging:



    De lege achtergrond:


    You get confused by crying women, I get confused by walks with princes. - America Singer




    Hope you like it!


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years


    Eigenlijk heb ik de cover redelijk simpel gehouden met twee afbeeldingen en een texture (en dan natuurlijk nog wat gepruts met actions en filters en kleur en contrast en etc XD) Ik heb geprobeerd nog dingen extra toe te voegen, maar dat werd gewoon echt teveel van het goede, ook vanwege de onwijs lange titel. Zelf vind ik hem nog best tof geworden, en ik ben dan ook erg benieuwd naar jouw mening (flower)

    KLIK hier voor de cover zonder titel.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Jullie zijn geweldig! Ik ben hier al heel blij, maar ik zal zeker nog wachten op mogelijke anderen! Ik zal nog maar even apart commentaar geven (: :
    @Logophile: Echt cool hoe je die tekst er af krijgt, ik zou echt niet weten hoe ik dat moet doen! En ja, die titel is lastig omdat hij zo lang is he, goed dat je er dan een zonder bij zet! Bedankt voor de cover, hij ziet er echt mooi uit!
    @XxboobearxX: Deze cover zou ik niet meteen nemen omdat ik vind dat Zweinstein er niet zo goed opstaat. Maar die foto van Marcel vind ik echt goed! Heel erg bedankt toch, ik zou niet weten hoe je dat maakt!
    @Valkyries: Wow, die ziet er echt cool uit, ook door die effectjes! En die titel is inderdaad lang, misschien dat ik er beter "Neville Longbottom and the Carrows" van maak ofzo. Heel erg bedankt!


    I wanna be a wizard!

    Hey, ik heb ook iets geprobeerd! Ik maak nog niet zo lang covers, dus ik hoop dat je het iets vindt...
    Ik heb het Harry Potter lettertype gebruikt, maar ik kan ook een andere kiezen als je dat liever hebt. Alles kan nog aangepast worden (:

    Met titel:





    Zonder titel:



    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Wow, die is ook super! Ook met die Harry Potter letters. Heel erg bedankt hiervoor!
    Het gaat een moeilijke keuze worden!


    I wanna be a wizard!

    Misschien dat ik ook nog iets voor je ga proberen. (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Misschien dat ik ook nog iets voor je ga proberen. (:


    Jesss, dankjewel!


    I wanna be a wizard!

    Als er nog iemand graag een cover wil maken voor me, mag je dat zeker doen! Maar doe het liefst wel binnen de paar dagen want ik ga bijna een keuze maken!


    I wanna be a wizard!

    Beetje geprutst met inktvlekken.

    Ik ben echt een falerd, whoops. :'D Maar ik wil wel wat proberen, omdat ik me verveeeel. :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hii,
    Ik ben eigenlijk niet helemaal tevreden met de cover die ik eerder gemaakt heb, dus heb ik een nieuwe gemaakt!
    Hopelijk vind je hem mooi. Ik kan alles nog aanpassen x

    Met titel:



    Zonder titel:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Elvenking schreef:
    Beetje geprutst met inktvlekken.



    Wow, echt heel cool! Die inktvlekken zijn ook heel leuk! Alleen zou de a van resistance weg mogen haha (;


    I wanna be a wizard!

    Secrett schreef:
    Hii,
    Ik ben eigenlijk niet helemaal tevreden met de cover die ik eerder gemaakt heb, dus heb ik een nieuwe gemaakt!
    Hopelijk vind je hem mooi. Ik kan alles nog aanpassen x

    Met titel:



    Zonder titel:



    Deze is ook weer fantastisch! Ik vond je vorige ook heel goed, maar deze is inderdaad nog beter, dankjewel!


    I wanna be a wizard!