• Dit is het seriemoordenaar topic, veel plezier (flower)
    Zeikers en betweters verboden! (doeg)





    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Ik ben absoluut niet de enige hoor die aan moord denkt


    Dat zeg ik ook absoluut niet. Maar niet iedereen denkt aan moord.


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    (...)

    Dat zeg ik ook absoluut niet. Maar niet iedereen denkt aan moord.

    Stel je voor, je vriend gaat vreemd, dan wil je die jongen wel dood zien


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Stel je voor, je vriend gaat vreemd, dan wil je die jongen wel dood zien


    Nee, dat zou ik niet hebben. Ik ben iemand die vaak even heel boos is en die jongen nooit meer wil zien, maar diep vanbinnen me bedenk dat dit waarschijnlijk ook deels mijn fout is. Maar ik geloof dat ik wel een redelijk vergevingsgezind persoon ben.
    Daarnaast ben ik denk ik ook wel achteraf in staat me te realiseren dat dit persoon dan ook nooit 'de ware' kan zijn en ik hem dan beter met rust kan laten.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 19:19 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Stel je voor, je vriend gaat vreemd, dan wil je die jongen wel dood zien


    Nee absoluut niet.


    The truth is out there.

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Stel je voor, je vriend gaat vreemd, dan wil je die jongen wel dood zien


    Zelfs dan zou ik iemand nog niet dood wensen. Dat vind ik persoonlijk wel heftig.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Backbiter schreef:
    (...)

    Nee, dat zou ik niet hebben. Ik ben iemand die vaak even heel boos is en die jongen nooit meer wil zien, maar diep vanbinnen me bedenk dat dit waarschijnlijk ook deels mijn fout is. Maar ik geloof dat ik wel een redelijk vergevingsgezind persoon ben.

    Ja oke, maar bijvoorbeeld ik neem op iedereen wraak die mij iets heeft aangedaan, en dan bedoel ik geen moord, maar dat heb ik wel in mijn hoofd


    tiptoe through the tulips...

    Chandler schreef:
    (...)

    Zelfs dan zou ik iemand nog niet dood wensen. Dat vind ik persoonlijk wel heftig.

    Denk je, als je het meemaakt kun je het ervaren


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Ja oke, maar bijvoorbeeld ik neem op iedereen wraak die mij iets heeft aangedaan, en dan bedoel ik geen moord, maar dat heb ik wel in mijn hoofd


    Dat kan, maar dat ben jij. Jij en ik zijn twee totaal andere personen die qua gedachten dus niet geheel op een lijn zitten. Daarom kan je lastig van ons twee zeggen dat wij allebei denken aan iemand doden, want wij zijn nu eenmaal anders.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Dat kan, maar dat ben jij. Jij en ik zijn twee totaal andere personen die qua gedachten dus niet geheel op een lijn zitten. Daarom kan je lastig van ons twee zeggen dat wij allebei denken aan iemand doden, want wij zijn nu eenmaal anders.

    Ja ok


    tiptoe through the tulips...

    Je zegt deze dingen enkel omdat je je normaal wilt voelen, maar het is niet normaal. Iemand willen vermoorden is echt niet normaal en dan zit er zeer zeker iets mis in je hoofd. Ja, sommige mensen 'wensen' wel eens iemand dood, maar dat is iets anders dan hen willen vermoorden. Hopen dat iemand een ongeluk krijgt is toch weer iets anders dan iemand eigenhandig iets aandoen.

    Ik heb ook wel iemand een eigenhandig willen vermoorden, maar op dat moment was er dan ook zeker iets heel erg mis met mij en was ik alles behalve normaal. De puberteit maakt vaak hevige gevoelens in je los door hormonen en kunnen vaak van alles versterken, maar dan moet je wel eerst de wil hebben om iemand te vermoorden. Stemmen hoor is echt niet normaal, zeker niet stemmen die zeggen dat je iemand moet vermoorden. Ik heb zelf stemmen gehoord en heb daar ook hulp voor gezocht omdat schizo-affectieve stoornissen in mijn familie zitten.

    Je bent niet normaal als je dit denkt/hoort dus probeer alsjeblieft niet anderen aan te praten dat ze zo zouden moeten denken.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Je zegt deze dingen enkel omdat je je normaal wilt voelen, maar het is niet normaal. Iemand willen vermoorden is echt niet normaal en dan zit er zeer zeker iets mis in je hoofd. Ja, sommige mensen 'wensen' wel eens iemand dood, maar dat is iets anders dan hen willen vermoorden. Hopen dat iemand een ongeluk krijgt is toch weer iets anders dan iemand eigenhandig iets aandoen.

    Ik heb ook wel iemand een eigenhandig willen vermoorden, maar op dat moment was er dan ook zeker iets heel erg mis met mij en was ik alles behalve normaal. De puberteit maakt vaak hevige gevoelens in je los door hormonen en kunnen vaak van alles versterken, maar dan moet je wel eerst de wil hebben om iemand te vermoorden. Stemmen hoor is echt niet normaal, zeker niet stemmen die zeggen dat je iemand moet vermoorden. Ik heb zelf stemmen gehoord en heb daar ook hulp voor gezocht omdat schizo-affectieve stoornissen in mijn familie zitten.

    Je bent niet normaal als je dit denkt/hoort dus probeer alsjeblieft niet anderen aan te praten dat ze zo zouden moeten denken.

    Dus je zegt eigenlijk dat ik niet normaal ben?


    tiptoe through the tulips...

    Niet om het een of ander, maar zeg je nu dat je mensen wilt vermoorden? Of zie ik het nu verkeerd?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Edilio schreef:
    Niet om het een of ander, maar zeg je nu dat je mensen wilt vermoorden? Of zie ik het nu verkeerd?

    Nee! Ik zeg alleen dat ik soms mensen de dood wens!


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Dus je zegt eigenlijk dat ik niet normaal ben?


    Niemand is "normaal". Wat is namelijk de standaard voor wat men zou moeten denken? Al is het wel zorgelijk als je eraan denkt dat je mensen zou willen vermoorden, want inderdaad niet geheel "normaal" is. Als ik het goed heb, zit je wel al bij een psycholoog? In dat geval leer je er, hoop ik, waarschijnlijk wel mee om te gaan. Je moet daar enkel wel voor open staan en dan dus ook wel van het idee af dat zoiets denken normaal is, want dan kun je er niet zomaar vanaf.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Dus je zegt eigenlijk dat ik niet normaal ben?


    Ik wil niet zeggen niet normaal, omdat niemand echt normaal is eigenlijk. Maar het is geen normale werking van het brein, om het zo te zeggen. Als je stemmen hoort, kan het echt een aandoening zijn in je hersens. Heb je het wel eens vertelt aan je psychiater/psycholoog?


    Your make-up is terrible