• Dit is het seriemoordenaar topic, veel plezier (flower)
    Zeikers en betweters verboden! (doeg)





    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    SadisticElz schreef:
    (...)
    Ik heb geen psychose!!!


    Zeg ik dat soms?


    Your make-up is terrible

    Vause schreef:
    Ik ben geïnteresseerd in true crime, maar dat is iets heel anders dan seriemoordenaars "cool" vinden. Dat is simpelweg ziek en respectloos. Ik vind het opzich prima en ook best interessant als er een topic komt waarin we info kunnen delen en zo, maar liever niet van iemand die het op deze manier neerzet, want daar wil ik niks mee te maken hebben.

    Hz respectloos, zei hebben toch ook een leven


    tiptoe through the tulips...

    Vause schreef:
    Ik ben geïnteresseerd in true crime, maar dat is iets heel anders dan seriemoordenaars "cool" vinden. Dat is simpelweg ziek en respectloos. Ik vind het opzich prima en ook best interessant als er een topic komt waarin we info kunnen delen en zo, maar liever niet van iemand die het op deze manier neerzet, want daar wil ik niks mee te maken hebben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mulford schreef:
    Buiten de fictionele seriemoordenaars zoals Dexter, vind ik niets cool aan effectieve seriemoordenaars. Ze worden misschien dan wel niet begrepen, maar als je iemand wil vermoorden, ga je naar de psycholoog of psychiater om geholpen te worden.. Dan ga je niet zomaar mensen vermoorden.

    Ik ga zelf naar een psychiater, en ze is een bitch maar een Psychopaat kan er toch ook niks aan doen


    tiptoe through the tulips...

    Furiosa schreef:
    (...)

    Zeg ik dat soms?


    Nee maar wel dat ik met mensen moet praten, dat doe ik al genoeg, maar niemand begrijpt me!


    tiptoe through the tulips...

    SadisticElz schreef:
    (...)
    Ik ga zelf naar een psychiater, en ze is een bitch maar een Psychopaat kan er toch ook niks aan doen

    Je psychiater is een bitch? Waarom ga je dan naar haar toe?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw meid. Ik hoop dat dit een fase is want het feit dat je ze "cool" vindt, vind ik een beetje eng.


    "Ignite, my love. Ignite."

    SadisticElz schreef:
    (...)

    Nee maar wel dat ik met mensen moet praten, dat doe ik al genoeg, maar niemand begrijpt me!


    De manier waarop je je gedraagt is dan ook best zorgelijk.
    Heb je zelf de neiging om mensen iets aan te doen, dan?


    Your make-up is terrible

    Lolicia schreef:
    (...)
    Je psychiater is een bitch? Waarom ga je dan naar haar toe?

    Het lijkt me toch dat je met een bepaald vertrouwen naar diegene toegaat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    SadisticElz schreef:
    (...)
    Hz respectloos, zei hebben toch ook een leven


    Zie jij dan niet dat iemand cool vinden heel veel verschilt met je inleven in iemand? Jeffrey Dahmer had een afschuwelijke jeugd en was psychisch niet in orde, maar maakt dat het cool dat hij mensen (op verschrikkelijke wijze) heeft vermoord? Volgens mij niet.
    Dus ja, ik vind het respectloos dat je hem cool vindt. Niets aan wat hij heeft gedaan is cool en ook hijzelf is absoluut niet cool. Mentaal niet in orde zijn is niet cool.

    Wat een fucking haat hier zeg. Laat haar lekker. Alleen omdat iemand het interessant vind, betekent het niet dat ze gestoord is. Ben ik nou ook gestoord als ik geniet van horrorfilms over Jason etc?
    Ik vond het vroeger ook wel tof om info over Jack the Ripper. En creepy pasta's over Jeff the killer enzo ook.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Wat een fucking haat hier zeg. Laat haar lekker. Alleen omdat iemand het interessant vind, betekent het niet dat ze gestoord is. Ben ik nou ook gestoord als ik geniet van horrorfilms over Jason etc?
    Ik vond het vroeger ook wel tof om info over Jack the Ripper. En creepy pasta's over Jeff the killer enzo ook.


    Interessant vinden vs cool vinden is in deze situatie toch echt wel een heel verschil. Ik lees regelmatig hele pagina's over seriemoordenaars en dat vind ik heel leuk/interessant, maar ik zal ze nooit cool noemen.

    Rivaille schreef:
    Wat een fucking haat hier zeg. Laat haar lekker. Alleen omdat iemand het interessant vind, betekent het niet dat ze gestoord is. Ben ik nou ook gestoord als ik geniet van horrorfilms over Jason etc?
    Ik vond het vroeger ook wel tof om info over Jack the Ripper. En creepy pasta's over Jeff the killer enzo ook.


    Interessant vinden is anders dan iemand cool vinden.il
    Ik vind Jack the Ripper interessant maar dat betekend nog altijd nier dat ik het goed keur wat hij heeft gedaan. Daar zit het verschil.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oké, maar waarom nemen jullie het woord cool metéén zo bloed serieus en noemen jullie haar meteen gestoord. Waarschijnlijk bedoelde ze het helemaal niet zo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Daarbij is ze ook pas 13 (No offense naar de OP), maar wss is haar woordkeuze daarom ook zo.


    I live for the applause, you will die for it.