• Dit is het seriemoordenaar topic, veel plezier (flower)
    Zeikers en betweters verboden! (doeg)





    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    Scully schreef:
    (...)

    Ik betwijfel dit, zoals ik al zei we ergeren ons allemaal wel eens aan een ander. Soms heel erg. Maar er is nog steeds een verschil tussen dat denken en denken aan moord. En inderdaad over de dieren, dieren hebben een ander overlevingsinstinct dan wij hebben. De meeste dieren zijn jagers en doen niet iets omdat ze het graag willen maar juist omdat zij het zien als noodzakelijk om te overleven of in veiligheid te komen.

    Niemand geeft het toe, maar iedereen denkt welles aan moord, alleen de meesten doen er niks mee


    tiptoe through the tulips...

    Morticia schreef:
    (...)
    Persoonlijk vind ik niet dat er ALTIJD ergens een reden voor is. Je zegt nu ook dat er een reden is als iemand wordt vermoord, gemarteld, aangerand (etc.)

    Sommige doen het voor de lol


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Niemand geeft het toe, maar iedereen denkt welles aan moord, alleen de meesten doen er niks mee


    Nogmaals, als iedereen het denkt en blijkbaar niemand dit toegeeft, hoe weet jij dit dan? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar namelijk.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Ik ben wel benieuwd hoe jij erop komt dat iedereen dit heeft? Ik geloof namelijk niet dat je iedereen zijn of haar gedachten kunt lezen :/ Al ben ik het er wel mee eens dat seriemoordenaars inderdaad zoiets hebben als drijfveer tot het moorden. Maar ik ben het er dan inderdaad ook mee eens dat zij hulp moeten krijgen.


    Ik ben gewoon een normale puber en als ik eraan denk, denken er vast en zeker heel veel mensen aan


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Niemand geeft het toe, maar iedereen denkt welles aan moord, alleen de meesten doen er niks mee


    Dit is een ongefundeerd antwoord, maar hoe weet jij dat zo zeker?


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    (...)

    Dit is een ongefundeerd antwoord, maar hoe weet jij dat zo zeker?

    Hz denkt ik er dan aan? En ik ben gewoon een normale puber!
    En jullie willen niet toegeven omdat je denkt dat iedereen je dan als gek verklaart ofzo


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    (...)

    Ik ben gewoon een normale puber en als ik eraan denk, denken er vast en zeker heel veel mensen aan


    Ieder mens is uniek he. Dat jij bijvoorbeeld houdt van een broodje kaas, betekend niet dat de buurman houdt van een broodje kaas. Ieder mens is anders en denkt dan ook anders.(Nogmaals, dit is een voorbeeld)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    PsychoElz schreef:
    (...)

    Ik ben gewoon een normale puber en als ik eraan denk, denken er vast en zeker heel veel mensen aan


    Als iemand die allang de pubertijd heeft overleefd: Omdat jij zo denkt, betekend niet dat iedereen zo denkt. Iedereen voelt en denkt anders.


    Seasons will change, but I shall remain

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Hz denkt ik er dan aan? En ik ben gewoon een normale puber!
    En jullie willen niet toegeven omdat je denkt dat iedereen je dan als gek verklaart ofzo


    In dat geval zal ik even wat "opbiechten"

    Het enige waar ik aan denk, is dat het zomaar eens voor kan komen dat een dierbaar iemand zomaar opeens dood kan gaan. Deze gedachten maken me alleen maar depri, met gevolg dat ik het leven als een kwetsbaar iets zie en er dan ook anders mee om ga en het dus niet zie als "dan kan ik wel even iemand neersteken"


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Hz denkt ik er dan aan? En ik ben gewoon een normale puber!
    En jullie willen niet toegeven omdat je denkt dat iedereen je dan als gek verklaart ofzo

    Scratch that, we zijn allen wel prettig gestoord. En mocht ik zo denken zou ik dat ook zeker toegeven. Maar ik kan nu eenmaal niet zeggen dat ik dat denk als ik daar absoluut niet aan denk. En een normale puber bestaat niet. Iedereen pubert net even iets anders, daarbij komt dat iedereen dan ook zeker anders is. We denken en doen niet allemaal hetzelfde.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 19:11 ]


    The truth is out there.

    Serenata schreef:
    (...)

    Als iemand die allang de pubertijd heeft overleefd: Omdat jij zo denkt, betekend niet dat iedereen zo denkt. Iedereen voelt en denkt anders.

    Dat klopt, maar iedereen heeft welles iets gedacht over moord of dast ie iemand de dood wenst!


    tiptoe through the tulips...

    Scully schreef:
    (...)
    Scratch that, we zijn allen wel prettig gestoord. En mocht ik zo denken zou ik dat ook zeker toegeven. Maar ik kan nu eenmaal niet zeggen dat ik dat denk als ik daar absoluut niet aan denk. En een normale puber bestaat niet. Iedereen pubert net even iets anders, daarbij komt dat iedereen dan ook zeker anders is. We denken en doen niet allemaal hetzelfde.

    Ik ben absoluut niet de enige hoor die aan moord denkt


    tiptoe through the tulips...

    Backbiter schreef:
    (...)

    In dat geval zal ik even wat "opbiechten"

    Het enige waar ik aan denk, is dat het zomaar eens voor kan komen dat een dierbaar iemand zomaar opeens dood kan gaan. Deze gedachten maken me alleen maar depri, met gevolg dat ik het leven als een kwetsbaar iets zie en er dan ook anders mee om ga en het dus niet zie als "dan kan ik wel even iemand neersteken"

    Het is voor beiden kanten zielig


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Dat klopt, maar iedereen heeft welles iets gedacht over moord of dast ie iemand de dood wenst!


    Ik geef toe dat ik al eens gedacht heb iemand te slagen, of misschien erg pijn te doen, maar ik heb nog nooit gedacht over iemand te vermoorden. Ik snap ook in welke context je het bedoelt, maar zoals de rest al zei: het is niet omdat jij dit denkt, dat iedereen dat doet. Al kan ik me wel voorstellen dat er nog mensen zijn, maar je bent niet de norm. Normaal bestaat gewoon niet.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 19:14 ]


    What would Emma do?

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Dat klopt, maar iedereen heeft welles iets gedacht over moord of dast ie iemand de dood wenst!

    Licht eraan wat je ermee bedoelt. Moord van een film die je net hebt gezien, ja. Een thriller boek dat je net misschien hebt gelezen, ja. Maar niet iedereen (grootse deel van de bevolking) denkt aan moord van een bekende persoon. En mensen wensen elkaar wel eens de dood, meeste menen het niet, maar gebruiken het eerder om iemand heel erg bang te maken.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 19:14 ]


    Seasons will change, but I shall remain