• Dit is het seriemoordenaar topic, veel plezier (flower)
    Zeikers en betweters verboden! (doeg)





    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Nee! Ik zeg alleen dat ik soms mensen de dood wens!


    Zolang je niet echt nadenkt over het vermoorden van mensen en het zelf wilt doen, zou ik me niet te veel zorgen maken. Ik heb wel gelezen dat je naar een psycholoog gaat en ik zou het eens met haar bespreken. Zij weet toch beter dan ons wat je best kan doen. Ze is er voor opgeleid.


    What would Emma do?

    Backbiter schreef:
    (...)

    Niemand is "normaal". Wat is namelijk de standaard voor wat men zou moeten denken? Al is het wel zorgelijk als je eraan denkt dat je mensen zou willen vermoorden, want inderdaad niet geheel "normaal" is. Als ik het goed heb, zit je wel al bij een psycholoog? In dat geval leer je er, hoop ik, waarschijnlijk wel mee om te gaan. Je moet daar enkel wel voor open staan en dan dus ook wel van het idee af dat zoiets denken normaal is, want dan kun je er niet zomaar vanaf.

    Maar het is wel normaal


    tiptoe through the tulips...

    StephenFry schreef:
    (...)

    Zolang je niet echt nadenkt over het vermoorden van mensen en het zelf wilt doen, zou ik me niet te veel zorgen maken. Ik heb wel gelezen dat je naar een psycholoog gaat en ik zou het eens met haar bespreken. Zij weet toch beter dan ons wat je best kan doen. Ze is er voor opgeleid.

    Dat denk ik wel, maar dat is alleen denken


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Maar het is wel normaal


    Lieve schat, denk je echt dat het normaal is om mensen te vermoorden? Ook al zeggen al deze mensen hier dat het niet zo is?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Maar het is wel normaal


    Ik had je net toch verteld dat alleen wij tweeën al qua gedachten niet op een lijn liggen? Dus hoe kun je dan oordelen dat zoiets normaal is en iedereen het denkt?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Dat denk ik wel, maar dat is alleen denken


    Dan zou ik het zeker eens tegen je psycholoog vermelden. Gedachten kunnen gevaarlijker zijn dan je soms zelf wilt geloven. De meeste mensen denken daar niet over na. Zoals anderen al zeiden, is er een groot verschil iemand een ongeluk toe te wensen of iemand te willen vermoorden. Je kan dat ook duidelijk hier in het topic horen, er zijn niet veel / geen mensen die daarover nadenken.


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    (...)

    Dan zou ik het zeker eens tegen je psycholoog vermelden. Gedachten kunnen gevaarlijker zijn dan je soms zelf wilt geloven. De meeste mensen denken daar niet over na. Zoals anderen al zeiden, is er een groot verschil iemand een ongeluk toe te wensen of iemand te willen vermoorden. Je kan dat ook duidelijk hier in het topic horen, er zijn niet veel / geen mensen die daarover nadenken.

    Ik ga niemand vermoorden maar denk het alleen, is dat nou zo moeilijk te begrijpen


    tiptoe through the tulips...

    PsychoElz schreef:
    (...)
    Ik ga niemand vermoorden maar denk het alleen, is dat nou zo moeilijk te begrijpen


    Dat zeg ik ook niet, maar ik denk dat het wel best is om het even met iemand te overleggen die hier verstand van heeft. Een psycholoog heeft gestudeerd in de psyche van de mens en kan je ook veel beter dan iemand van ons zeggen dat het wel of niet abnormaal is.


    What would Emma do?

    Halen schreef:
    (...)

    'Een psychose is een psychiatrisch toestandsbeeld (psychische aandoening) waarbij de patiënt het normale contact met de - door zijn omgeving ervaren - werkelijkheid geheel of gedeeltelijk kwijt is.' (Wikipedia.)

    Uhm... Maar dat heb je dan toch niet? ;-;

    Verder vind ik het wel interessant soms, maar van mij mogen ze allemaal de doodstraf krijgen. Met zulke gevallen kan ik geen medelijden vinden.


    Dus ik moet de doodstraf krijgen? Ik heb last van Psychose en gebruik daar medicijnen voor om het te verminderen. Ik ga echt geen mensen vermoorden hoor.

    LaughingJack schreef:
    (...)

    Dus ik moet de doodstraf krijgen? Ik heb last van Psychose en gebruik daar medicijnen voor om het te verminderen. Ik ga echt geen mensen vermoorden hoor.


    Ze heeft het over seriemoordenaars :') Niet over mensen die een psychose hebben.


    What would Emma do?

    LaughingJack schreef:
    (...)

    Dus ik moet de doodstraf krijgen? Ik heb last van Psychose en gebruik daar medicijnen voor om het te verminderen. Ik ga echt geen mensen vermoorden hoor.


    Heb jij iemand vermoord dan? Want dat word met 'ze' bedoeld.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    StephenFry schreef:
    (...)

    Ze heeft het over seriemoordenaars :') Niet over mensen die een psychose hebben.


    Oh okay, sorry dan. Ik begreep het verkeerd ;P

    Dat hier zelfs nog op in gegaan wordt :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    Dat hier zelfs nog op in gegaan wordt :')


    Ach, ik vind dit wel een interessante discussie eigenlijk c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Ach, ik vind dit wel een interessante discussie eigenlijk c:


    Inderdaad