• Dit is het seriemoordenaar topic, veel plezier (flower)
    Zeikers en betweters verboden! (doeg)





    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    Backbiter schreef:
    (...)

    Ach, ik vind dit wel een interessante discussie eigenlijk c:


    Je weet niet in hoe verre ze de waarheid spreekt :') Voor hetzelfde geld faket ze het, hé. Want ze is wel erg schreeuwerig omtrent dit onderwerp :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Je weet niet in hoe verre ze de waarheid spreekt :') Voor hetzelfde geld faket ze het, hé. Want ze is wel erg schreeuwerig omtrent dit onderwerp :')


    Zelfs in dat geval ben ik wel benieuwd waarom ze dan zo bezig is met moordenaars e.d. eigenlijk, want het is niet bepaald een alledaagse bezigheid om daarmee op deze manier bezig te zijn.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Zelfs in dat geval ben ik wel benieuwd waarom ze dan zo bezig is met moordenaars e.d. eigenlijk, want het is niet bepaald een alledaagse bezigheid om daarmee op deze manier bezig te zijn.


    Schreeuw om aandacht? :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Backbiter schreef:
    (...)

    Zelfs in dat geval ben ik wel benieuwd waarom ze dan zo bezig is met moordenaars e.d. eigenlijk, want het is niet bepaald een alledaagse bezigheid om daarmee op deze manier bezig te zijn.


    Ik heb zelf ook een obessie met serie moordenaars. Ik vind ze ook ''Cool''. Toch heb ik meer het gevoel dat ze hier aandacht mee wilt trekken. ''Ja ik heb ook problemen hoor'' =,=

    Derde waarschuwing -> Slotje.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."