• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 23:41 ]


    Your make-up is terrible

    Palinoia schreef:
    Ik ben chagrijnig en ik wil dat iemand iets zwaar vervelends doet zodat ik een reden heb om boos te doen. (cat)

    Okay, eigenlijk wil ik gewoon een hug, van die nare gedachtes af en gelukkig zijn. Maar dat zit dr denk ik voorlopig niet in. :/


    Als ik nu daar was, zou ik je duizend knuffels geven. Ik hoop dat dit voor nu even genoeg is



    Je bent echt een topper Yolanda

    Ik geef advies aan mensen, maar zelf heb ik het hardst nodig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vause schreef:
    (...)

    Als ik nu daar was, zou ik je duizend knuffels geven. Ik hoop dat dit voor nu even genoeg is



    Je bent echt een topper Yolanda


    Dankjewel. Je bent een schat. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En toen zat ik te lezen van 14.00 tot 21.00. The Shadow of the Wind had me echt in zijn macht, en nu ben ik lichtelijk sad omdat het geen erg vrolijk boek was.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Met de juiste motivatie kan ik alles. Such a shame dat mijn grootste motivaties series kijken en lezen zijn. :')
    Oh well.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ugh ik haat die trut.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I fear the day I have an oral Philosophy exam and have to talk about Rousseau. If I call that MF Rouleau once... Well, at least I can explain Book of Mormon in detail.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    OH HOU JE BEK TOCH JIJ VUILE LUL. Bah. Ik haat je, man. En denk je echt dat je vrienden hebt hier? Denk je dat echt? Nou, dan zit je mis. Ik haat jou echt zo fucking hard en als er nog één iemand is die het waagt om nog shit te vragen daarover, dan krijgt die persoon een goeie mep in z'n gezicht waar die weken niet goed van zal zijn. Koop jezelf godverdomme een hoer in plaats van meisjes te misbruiken.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    OH HOU JE BEK TOCH JIJ VUILE LUL. Bah. Ik haat je, man. En denk je echt dat je vrienden hebt hier? Denk je dat echt? Nou, dan zit je mis. Ik haat jou echt zo fucking hard en als er nog één iemand is die het waagt om nog shit te vragen daarover, dan krijgt die persoon een goeie mep in z'n gezicht waar die weken niet goed van zal zijn. Koop jezelf godverdomme een hoer in plaats van meisjes te misbruiken.


    Als ie van jou maar afblijft!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En dan ga ik nu nog maar een kwarktaart maken. Citroen of aardbei?

    ^ Citroen!


    26 - 02 - '16

    Amirite schreef:
    En dan ga ik nu nog maar een kwarktaart maken. Citroen of aardbei?


    ALLEBEI TEGELIJK


    i put the fun in funeral

    Heb ik nu net Captain America als koe getekend? Tentamens doen rare dingen met je


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Morgen vrij dus dat betekent absurd laat opblijven om alles in te pakken voor de verhuizing. Door al die stress en shit ben ik veel te laat begonnen, niet handig.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Overkill schreef:
    (...)

    ALLEBEI TEGELIJK

    Ahahaha, dat zou ik zo graag een keer doen (:
    Ik heb nu maar citroen gedaan. Dat vond mijn oma lekkerder voor haar verjaardag.