• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 23:41 ]


    Your make-up is terrible

    "Gewoon zomaar? Wat lief." Ja, mama, gewoon zomaar, volkomen willekeurig, uit het niets. Dat is helemaal hoe het is gegaan. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    No, I don't feel bad at all. *sarcasm* En straks gaat mama weer boos worden en bruh. Na morgen weer, mam.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik kan niks goed doen, daar komt het op neer.


    26 - 02 - '16

    Oh jee oh jee oh jee.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Am I really that invisible?


    Because I love him, do I need another reason?

    Serieus? Moet Skype nu weer bijwerken? -.-


    16 - 09 - '17

    Vakantie boeken is lastig


    i put the fun in funeral

    Ik ga werk echt niet overleven


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wanneer schrijvers een spoiler voor een ander hoofdstuk onderaan het hoofdstuk pplaatsen en een lezer die quote zonder in een spoiler te zetten. Heel erg bedankt...

    Wauw. Op en top slachtofferrol. Je verdient een oscar.


    26 - 02 - '16

    Shut up, allemaal. -.-


    Ik wil een tuin vol egels

    Furiosa schreef:
    (...)



    <3



    OTOFT: Hallooo, gedachtes die ik al een lange tijd niet echt meer gehad heb en ook niet meer behoor te hebben. Welk terug! Gaan jullie snel weer weg en laten jullie me dan achter met zin in het leven?
          &ook lange tijd geleden dat ik sterretjes zag, zeg. Gelukkig zette het niet door tot flauwvallen though.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 18:03 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Omg, zeg gewoon wat je bedoelt. Ik word zo moe van jou.


    Caution first, always.

    Hahahah, ik voel me zo slecht dat ik dit smurf-account aangemaakt heb. Ik ben natuurlijk veel beter dan al die beginners. Maar het is zo grappig.

    Ja, jij hebt alles al meegemaakt en kan iedereen overal advies in geven, omdat jij ook in al die situaties hebt gezeten. Doe normaal.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."