• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 23:41 ]


    Your make-up is terrible

    Zat Sander de Rouwe nog maar in de Tweede Kamer, dan kon ik hem persoonlijk mailen over Dennis. Deze hele situatie is er product van een overheid die steeds minder persoonlijk te werk gaat terwijl asielzoekers juist een persoonlijke behandeling nodig hebben. De media weten maar het topje van de ijsberg van het hele verhaal, tante H. heeft mij nog niet eens alles verteld en die kent Dennis en zijn familie persoonlijk. Ik voel me zo machteloos. Wat nou rechtsstaat? Hoe ze zijn behandeld, vreemdelingen, nee, die hebben niet de wetten van onze "rechtsstaat". Dat dit kan in Nederland?! Ik ben zo boos en teleurgesteld. Opa Stuuf had zich de ogen uit de kop geschaamd als hij had gezien dat dit het Nederland van ver na de oorlog zou zijn geworden. Walgelijk. En daarom ben ik dus links, want links geeft aandacht aan mensen. Bah.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kile schreef:
    (...)
    Dit gebeurt telkens weer... Ik België zeggen we een buis tegen een onvoldoende. En er worden wel grappen mee gemaakt tho :'D


    Oooh hahah omg.
    Sterkte met je onvoldoende :c waar sta je onvoldoende voor?

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 10:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    You wanted me so bad, but in the end you couldn't get me.


    † Love? I want to sleep.

    Larkin schreef:
    (...)

    Oooh hahah omg.
    Sterkte met je onvoldoende :c waar sta je onvoldoende voor?

    Ik ga een buis hebben op Natuurwetenschappen...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    FUCK YEaH, eindelijk die 10 kilo bereikt én mijn oude broek weer aan.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 10:55 ]


    Your make-up is terrible

    Ik moet iets doen, maar ik wil niet. (cat)


    Caution first, always.

    Straks maar weer leren.
    Pff, ik heb alleen zo'n gevoel dat ik niets kan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn mobiel geeft een melding dat de batterij nog 15% voeding heeft. Lol.

    9gag is niet leuk als er alleen maar got posts zijn. Ik hou niet van got en volg het niet.

    Furiosa schreef:
    FUCK YEaH, eindelijk die 10 kilo bereikt én mijn oude broek weer aan.


    Yeaaah, I'm proud of you! <3







    OTOFT: UUgghhhhh, I DON'T WANT TO BABYSIT TOMORROW ON TO ADULTS! D: Ik heb helemaal geen zin in dat ze langskomen, ze komen de laatste tijd steeds vaker langs. En dan zijn jullie ook nog eens niet thuis wat ervoor zorgt dat ze bij ons blijven hangen en kletsen en dat ik gastvrouw spelen moet TERWIJL IK FUCKING EEN HEEL ZEEMANSBOEK EN NOG EENS 17 PAGINA'S MET AMSTERDAMSE MUZIEKGEDOE UIT MIJN HOOFD MOET KENNEN VOOR VRIJDAG EN DAAR IN TOTAAL AMPER EEN WEEK VOOR HAD EN DUDEEEEEE LAAT ME GEWOON MEE GAAN NAAR OOM EN TANTE! IK STUDEER DAAR WEL MET KOPTELEFOON! LAAT ME NIET ALLEEN MET DIE TWEE... DIE TWEE DINGESSES DIE IK TOCH NIET MOET! D: En waag het niet dat dat mens haar zoontje meeneemt. Dat kind is echt níét te vertrouwen! (cat) (cat) (cat) (cat) (cat)

    &Jeetje. Dr komt ook nog es een TV ploeg vrijdag. Maak de druk even nóg wat groter joh. D:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 12:53 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik word hier zo allerjezus zenuwachtig van. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I'm feeling sad.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Uugh laatste examen, maar weinig motivatie ervoor...


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb zo vreselijk veel zin in Lowlands, fuuuuuuuuuuuuuuck. Laat de tijd sneller gaan. *O*


    Caution first, always.

    For fuck's sake..

    Palinoia schreef:
    I'm feeling sad.



    Your make-up is terrible