• AwkwardTurtle was de laatste


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Überfamous


    You don't have to be good, or useful for someone to care about you.

    Dude you are fanous!!!


    "I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

    Bekend!


    16 - 09 - '17

    Hmm. Ik zou zeggen bekend. :3


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    Onbekend.


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Onbekend


    Life is a beautiful struggle

    Bekend


    Spinning around, I'm weightless.

    Bekend.


    'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

    Bekend.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Hamily schreef:
    Bekend.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Famous c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Bekendd


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    Bekendd


    16 - 09 - '17

    Bekend


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bekend


    Life is a beautiful struggle