• We solemny swear that we're up to no good
    " Moony, Wormtail, Padfoot, and Prongs
    Purveyors of Aids to Magical Mischief Makers
    Are proud to present
    THE MARAUDER'S MAP"


    Het is 1 september 1977 en de vier meiden bekend als de Marauders beginnen samen met hun vrienden en rivalen het nieuwe jaar aan Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.


    PERSONAGES

    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]

    Gryffindor [Tijdelijke stop op meiden]
    • Remy Joanna Lupin • Remus Lupin • 17/7 • 1.1 • Clarick
    • Syra Orion Black • Sirius Black • 17/7 •1.1 • Black
    • Paige Mia Pettigrew • Peter Pettigrew • Healy
    • Marius Alexander Macdonald • Mary Macdonald • 17/7 • 1,5 • Rockbell

    Slytherin
    • Lucia Bella Malfoy • Lucius Malfoy • 17/7 • 1.3 • Wiser
    • Gereserveerd • Nacissa Black • Rockbell [14/8]
    • Gereserveerd • Bellatrix Black • Black [15/8]

    Ravenclaw
    • Annabelle Isadora Persephone Lundstrom • 17/7 • 1.6 • Rakharo
    • Eleanor McKellan • ?/7 • 1.6 • Kovarro [23/8]
    • Matthew Alexander McKinnon • Marlene McKinnon • 17/7 •1.2 • Clarick

    Hufflepuff


    INVULLEN:
    Naam
    Leeftijd
    Geslacht
    Bloedstatus
    Afdeling
    Jaar
    Uiterlijk (+ Face Claim)
    Innerlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Vakken
    Speciale positie (prefect/quidditch team)
    Extra

    Wees origineel en realistisch a.u.b.
    Dus geen animagi, weerwolven, vampieren etc. of leerlingen die alles al weten - patronus/geur van amortentia etc. En onthoudt dat alle bestaande jongens meiden moeten zijn en vice versa.


    EXTRA
    Head boy/girl
    • [Lily Evans]
    • [James Potter]


    Prefects
    [Max. twee per jaar per afdeling]
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    Ravenclaw
    •
    •

    Gryffindor
    • Remy Joanna Lupin - Jaar 7
    •

    Hufflepuff
    •
    •

    Slytherin
    • Lucius Bella Malfoy - Jaar 5
    •


    Quidditch Team

    Gryffindor
    Captain
    • Jamie Potter
    Keeper
    • Marius Alexander Macdonald
    Chasers
    • Jamie Potter
    •
    •
    Beaters
    • Syra Orion Black
    •
    Seeker
    •

    Slytherin
    Captain
    • Lucia Bella Malfoy
    Keeper
    •
    Chasers
    •
    •
    •
    Beaters
    •
    •
    Seeker
    • Lucia Bella Malfoy

    Ravenclaw
    Captain
    • Matthew Alexander McKinnon
    Keeper
    •
    Chasers
    • Matthew Alexander McKinnon
    •
    •
    Beaters
    •
    •
    Seeker
    •

    Hufflepuff
    Captain
    •
    Keeper
    •
    Chasers
    •
    •
    •
    Beaters
    •
    •
    Seeker
    •


    FACE CLAIMS

    Keira Knightley • Remy Joanna Lupin
    Zooey Deutch • Syra Orion Black
    Amanda Seyfried • Lucia Bella Malfoy
    Drew van Acker • Matthew Alexander McKinnon
    Candice Swanepoel • [Peter Pettigrew]
    Gregg Sulkin • Marius Alexander Macdonald
    Magdalena Zalejska • Jamie Potter


    TOPICS


    REGELS:
    - Reserveringen blijven vijf dagen staan tenzij je uitstel krijgt.
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    - Alle bestaande personages zijn genderswapped, alle jongens zijn dus meiden en andersom.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Posts van minimaal 200 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het praattopic.
    - Houdt de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, na een week krijg je een waarschuwing, na twee weken lig je eruit. Tenzij je een geldige reden hebt.
    - Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    - Probeer bij de tijd te blijven die ik aangeef.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Er wordt veel tijd in gestoken niet leuk voor anderen (en mij) als je niet meer reageert.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 20:39 ]


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Sorry, nog niet af, per ongeluk op aanmaken geklikt in plaats van preview, ik maak hem meteen af

    EDIT: Beginpost is af

    [ bericht aangepast op 25 juli 2015 - 23:13 ]


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert







    Remy Joanna Lupin
    Moony


    "Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced."



    Leeftijd
    17, geboren op 10 maart.

    Geslacht
    Vrouw

    Bloedstatus
    Halfbloed

    Afdeling
    Gryffindor

    Jaar
    Zeven

    Uiterlijk
    [FC: Keira Knightley]
    Remy heeft met haar 1,71 een gemiddelde lengte en is tenger gebouwd. Haar transformaties eisen hun tol waardoor Remy meestal bleek is en de dagen rond te volle maan vaak met donkere kringen om haar ogen rondloopt. Remy draagt haar bruine haar in een korte bob.
    Als ze het schooluniform niet aanheeft is Remy meestal simpel maar wel net gekleed, ze heeft een grote collectie aan blouses voor in haar vrije tijd want tijdens haar transformaties loopt ze regelmatig littekens op die met een blouse makkelijker te bedekken is. De meeste dagen neemt Remy de tijd niet om haar make-up te doen maar rond de volle maan gebruikt ze vaak wat concealer om de donkere kringen weg te werken.

    "Maybe all one can do is hope to end up with the right regrets."


    Innerlijk
    Remy is buitengewoon intelligent, ze is de persoon die de stof een keer doorleest en dan een E haalt, tijdens haar eenzame jeugd heeft Remy elk boek dat ze te pakken kon krijgen gelezen en ze legt nog steeds veel tijd in haar studie waardoor ze een van de beste leerlingen van de klas is.
    Remy is een erg opmerkzaam persoon en heeft een talent voor het lezen van anderen. Ze heeft vaak door hoe anderen zich voelen en waar ze behoefte aan hebben. Ze leeft met mensen mee en staat altijd voor hen klaar, voor haar vriendinnen gaat Remy door het vuur. Remy is misschien niet het beste rolmodel maar haar compassie en beschermende persoonlijkheid hebben haar een positie als prefect bezorgt.
    Hoewel Remy de meest gereserveerde van haar vriendengroep is en er regelmatig naar haar wordt verwezen als de “mama bear” van de groep heeft ze een talent voor het creëren van problemen. Ze is het brein achter de meeste van de Marauders streken, vaak denkend aan kleine details die haar vrienden over het hoofd gezien hebben. Remy respecteert de regels wel maar heeft er regelmatig moeite mee om zich eraan te houden, zeker wanneer ze met haar vriendinnen is.
    Remy veracht haar weerwolfzijde en worstelt hierdoor met schaamte en onzekerheid, ondanks haar de verzekeringen van haar vriendinnen dat het niets uitmaakt dat ze elke volle maan in een weerwolf veranderd voelt ze zich toch regelmatig minderwaardig aan anderen en is geneigd tot periodes van zelfverachting en onredelijke woede. Haar transformaties hebben ook een grote impact op haar gedrag, rond de volle maan is ze vaak uitgeput en chagrijnig waardoor mensen op deze dagen ver bij haar vandaan blijven.

    "Be nice to people, we're all battling something."


    Geschiedenis

    Lyall Lupin • Vader • 51
    Hope Lupin [néé Howell] • Moeder • 46

    Remy is het enigste kind van Lyall en Hope Lupin, haar vader was een volbloed tovenaar en haar moeder een muggle. Toen Remy vijf jaar oud was werd ze gebeten door een weerwolf die wraak op haar vader wilde nemen. In een poging hun dochter te beschermen verhuisden Lyall en Hope naar een ander dorp en verboden ze Remy om met andere kinderen te spelen. Hoewel Remy de liefde van haar ouders had voelde ze zich tijdens haar kindertijd vaak eenzaam.
    Het leek jarenlang onmogelijk voor Remy om naar Hogwarts te gaan en Lyall begon zijn dochter thuis een magische opleiding te geven maar enkele dagen voor haar elfde verjaardag kwam Dumbledore langs om de family te vertellen dat hij maatregelen in plaats had gebracht zodat Remy alsnog naar Hogwarts kon gaan. In zijn eerste jaar raakte Remy goed bevriend met (James) Potter, Syra Black en (Peter) Pettigrew, de vier meiden staan nu bekend als de Marauders en hebben een talent voor problemen veroorzaken.

    Relaties
    • - Potter • Beste vriendinnen
    • Syra Orion Black • Beste vriendinnen
    • - Pettigrew • Beste vriendinnen
    • - Snape • Aardsvijanden

    Vakken
    • Defence Against the Dark Arts
    • Potions
    • Transfiguration
    • Charms
    • Study of Ancient Runes
    • Herbology
    • Astronomy

    Speciale positie
    Remy is nu voor het derde jaar Gryffindor prefect

    Extra
    Remy is een weerwolf, ze transformeert elke volle maan in het shrieking shack maar met de hulp van haar animagi vriendinnen kan ze het huis verlaten zonder iemand te vermoorden.
    De meeste mensen denken dat Remy geen volledige patronus kan oproepen omdat ze alleen de zilveren mist laat verschijnen, haar patronus is een wolf en omdat ze zelf een weerwolf is wilt ze alle associatie met wolven vermijden.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2015 - 21:53 ]


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Can I have Sirius? c:
    Oh en als fc Zoey Deutch?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2015 - 23:45 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    Can I have Sirius? c:


    Sure


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Syra "Padfoot" Walburga Black
    "What's life without a little risk?"





    Face claim; Zoey Deutch.

    Leeftijd
    Zeventien, geboren op achtentwintig November.

    Geslacht
    Vrouw.

    Bloedstatus
    Volbloed.

    Afdeling
    Gryffindor.

    Jaar
    Zeven.

    Uiterlijk
          Syra heeft lang, donker bruin golvend haar, dat tot halverwege haar rug valt. Ze draagt het meestal los, maar af en toe vind ze het leuk om het op te steken of te vlechten, wat vooral handig is tijdens Quidditch. Ze heeft licht grijze ogen, die ze geërfd heeft van haar familie. De grijze ogen zijn een kenmerk van de familie Black, maar hebben ook behoorlijk wat te maken met de incest die er plaatsvind in de familie.
          Syra heeft een olijfkleurige huid en wordt redelijk makkelijk bruin. Ze heeft een smalle neus en licht roze lippen. Syra is niet heel lang - gemiddelde lengte - namelijk één meter tweeënzestig en is redelijk slank maar met de juiste vrouwelijke vormingen.
          Syra's kleding stijl wisselt - als ze haar uniform niet draagt - een beetje tussen stoer en casual. Ze draagt bijna altijd haar zwarte leger kistjes, maar vind het ook leuk om een jurkje te dragen. Kortom; ze besteed behoorlijk wat tijd aan haar uiterlijk.

    Innerlijk
          Syra Black is een redelijk arrogante jonge dame. Ze is behoorlijk vol van zichzelf en besteed behoorlijk veel tijd aan haar uiterlijk, ijdel is een woord dat zeker op Syra van toepassing is. Ze weet wat haar uiterlijk teweeg brengt bij jongens en maakt daar ook volop gebruik van. Ze is erg makkelijk in de omgang en heeft altijd haar woordje klaar liggen. Met gemak weet ze de jongens om haar vinger te wikkelen, maar ze neemt er nooit de moeite voor om een relatie lang tot stand te houden. Haar langste vaste relatie heeft twee weken geduurd, maar het zijn vaak niet meer dan One Night Stands. Hoewel ze hier wel een beetje klaar mee is, Syra verlangd toch een beetje naar een vaste relatie die niet alleen draait om lust, maar om liefde en affectie. Ze zou dit echter nooit hardop toegeven.
          Naast arrogant is Syra behoorlijk impulsief, ze denkt niet na voordat ze iets uitspreekt en kan hierdoor snel behoorlijk bot en ongevoelig overkomen, het tegenovergestelde hiervan is echter waar. Dit laat ze vrijwel alleen maar merken tegenover haar beste vriendinnen. Zij zijn de enige drie die haar affectie zullen merken en waar ze zich niet als een arrogante bitch tegenover gedraagt, maar ook als een goede en betrouwbare beste vriendin.
          Syra Black is een slimme studente, als ze zou willen zou ze makkelijk aan de top van haar jaar kunnen staan, maar naast slim is ze ook enorm lui en voelt ze er absoluut niks voor om het hele jaar met gaar neus in de boeken te zitten. Liever is zij bezig met andere dingen zoals het uithalen van pranks. quidditch of het beleven van avonturen met haar beste vriendinnen.
          Jamie heeft Syra zover gekregen om bij het Quidditch Team te komen, dus nu is Syra de nieuwe Beater van Gryffindor. Hoewel ze nooit echt veel met sport gehad heeft - Jamie was altijd de sport fanaat - vind ze het erg leuk om te doen. Ze is enorm fanatiek en heeft er een hekel aan om te verliezen, vandaar dat ze zich honderd procent inzet om te winnen en hierdoor al helemaal niet meer aan haar huiswerk komt.

    Geschiedenis
          Syra komt uit een volbloed familie en is opgevoed met het idee dat Muggles minder zijn dan tovenaars. Ze heeft zich echter nooit thuis gevoeld bij haar ouders en heeft zich - in tegenstelling tot haar jongere zus Regulus - afgezet tegen het geloof van haar ouders. Toen zij naar Hogwarts ging en Jamie, Remy en Peter tegenkwam werd dit nog erger. Syra spendeert het grootste deel van haar vakanties bij Jamie en als ze thuis is sluit ze zich het liefst op in haar kamer, waar haar ouders haar niet kunnen storen. Het komt regelmatig voor dat ze in een gevecht met zijn ouders komt en is dan ook meerdere keren midden in de nacht op weg gegaan naar Jamie met een gezicht voor blauwe plekken en een heel slecht humeur. Syra heeft nooit willen geloven dat Muggles slecht zijn en zal zich nooit aansluiten bij het idee van haar ouders, maar dit gaat haar niet makkelijk af, want zij weet dat ze haar hele familie tegenover zich zal hebben staan als de oorlog uitbreekt.

    Relaties
    • Jamie Potter; beste vriendinnen.
    • Remy Joanna Lupin; beste vriendinnen.
    • ? Pettigrew; beste vriendinnen.
    • Severin Snape; aartsvijanden.
    • ? Black; zussen.

    Vakken
    • Defense Against the Dark Arts
    • Transfiguration
    • Care of Magical Creatures
    • Charms
    • Potions
    • Astrology

    Speciale positie
    Beater.

    Extra
    Syra is een animagus in de vorm van een zwarte hond.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 18:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oeh! Mag ik James reserveren? En fc Felicity Jones

    [ bericht aangepast op 26 juli 2015 - 13:24 ]


    kindness is never a burden.

    Ik wil James wel, maar ik ga maandag nacht al op vakantie, tot de dertiende van augustus..soo idk..
    Nvm, ik zie dat iemand zijn reactie naar James maakte in plaats van Lily.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2015 - 13:16 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Ik wil James wel, maar ik ga maandag nacht al op vakantie, tot de dertiende van augustus..soo idk..
    Nvm, ik zie dat iemand zijn reactie naar James maakte in plaats van Lily.


    Yeah, sorry. Ik wist niet wie ik wilde. :/

    Also, ik vertrek dinsdag op vakantie voor 10 dagen, is dit een probleem?


    kindness is never a burden.

    Royai schreef:
    (...)

    Yeah, sorry. Ik wist niet wie ik wilde. :/

    Also, ik vertrek dinsdag op vakantie voor 10 dagen, is dit een probleem?

    Same c; maar ik heb wel wifi als het goed is


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Struggeling wat voor personage ik zal nemen nu..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Struggeling wat voor personage ik zal nemen nu..


    Lily. Of Snape.


    kindness is never a burden.

    Het is geen probleem als je op vakantie gaat als je maar aangeeft dat je langere tijd afwezig bent.

    + Royai, je staat erbij.


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Ik denk dat ik wel de male Alice Fortescue wil of de female version van Frank Longbottom


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Ik denk dat ik wel de male Alice Fortescue wil of de female version van Frank Longbottom


    Beiden of een van de twee?


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Ik wil Frank Longbottom reserveren, met als FC Zoe Sugg, ik zal vanavond een start maken en als het geen probleem is tegen de dertiende/veertiende van augustus haar afmaken. c;
    In Gryffindor svp

    [ bericht aangepast op 26 juli 2015 - 14:29 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded