• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 23:41 ]


    Your make-up is terrible

    I just want to get out of here. I don't really have someone as a reason to stay...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik word moe van al die vragen van je vlak voor het examen.. Ga volgende keer naar de les man, lui mens. -.- Altijd maar rekenen op anderen... Zak voor dat examen, man. You deserve it. Al ben ik bang dat de leerkracht weer wat mild gaat zijn, en je weer geluk hebt. Meh.


    Ik wil een tuin vol egels

    Yes, ik heb zowaar nog wat gedaan vanavond! :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom moet ik iedere dag zo vroeg wakker worden? Ik wil slapen. Maar niet terug aan die kutpillen.


    Ik heb zo geen zin in rijles, ik wil verder slapen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is echt veel te rustig op stage.. Stilte voor de storm ofzo.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ga toch huilen. Dat was echt kinderachtig.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik ben echt een oen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waarom heb ik altijd het idee dat mensen in de trein vrolijk alles en iedereen in dezelfde coupe beledigen, al is het maar omdat ze een andere taal kunnen spreken? (cat)


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Celaena schreef:
    Ik heb zo geen zin in rijles, ik wil verder slapen niksen


    i put the fun in funeral

    Kan de tijd niet sneller gaan, ik wil naar de dokter...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, dat wordt een mooie buis op mijn rapport :/


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oh mijn god. Halve paniekaanval om die kut presentatie, toch nog een 8.2 eruit gesleept. I'm proud of myself.


    Because I love him, do I need another reason?

    Kile schreef:
    Ja, dat wordt een mooie buis op mijn rapport :/


    Een wat? Ik zie nu letterlijk een pvc-buis op je rapport liggen op tafel, hahah.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 10:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    (...)

    Een wat? Ik zie nu letterlijk een pvc-buis op je rapport liggen op tafel, hahah.

    Dit gebeurt telkens weer... Ik België zeggen we een buis tegen een onvoldoende. En er worden wel grappen mee gemaakt tho :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque