• Okay dit is een vragenlijst voor het goede doel, dat goede doel is: mij optijd in slaap krijgen en mij optijd laten opstaan.

    -Hoe laat gaan jullie slapen?
    -Hoe laat staan jullie op?
    -Als je om 7 uur opstaat, wanneer moet je dan gaan slapen volgens jou?
    -Wat doen jullie voor het slapen?
    -wat doen jullie na het slapen?
    -hebben jullie tips om in slaap te graken?
    -hebben jullie tips om makkelijk op te staan?

    Alvast bedankt!


    You are my piece of paradise.

    - Hoe laat gaan jullie slapen? Om 22.00 gaat officieel mijn telefoon naar beneden, om 23.00 ga ik officieel slapen. Eigenlijk is dit rond 00.00
    - Hoe laat staan jullie op? Hangt af van mijn rooster. Op maandag werk ik vanaf 11, moet ik om 10:15 weg, dus 9:15. Verder beginnen mijn lessen om 9, en sta ik om 8 op. Op zaterdag 7:15 ivm werk en zondag slaap ik uit. ^^
    - Als je om 7 uur opstaat, wanneer moet je dan gaan slapen volgens jou? Ik zou proberen rond een uur of 23.00 te gaan slapen. Uiterlijk.
    - Wat doen jullie voor het slapen? Ik app meestal nog even met mijn vriend, maar lezen werkt heel goed voor het slapen gaan!
    - Wat doen jullie na het slapen? Mijn wekker staat hard, en ver van mijn bed, dus ik moet er meteen uit.
    - Hebben jullie tips om in slaap te graken? Als je problemen hebt, melatonine slikken. Dat is compleet natuurlijk en helpt gewoon goed. Leg je telefoon beneden een uur voor het slapen. Thee drinken, proberen niet te veel na te denken over wat je allemaal nog moet doen etc., of focussen op je ademhaling.
    - Hebben jullie tips om makkelijk op te staan? Zet je wekker hard, en zorg ervoor dat je hem niet uit kan zetten vanuit je bed. Zet hem bij je raam en doe meteen je gordijnen open als je toch staat! No way dat jij je bed terug in gaat.


    Spinning around, I'm weightless.