• Okay dit is een vragenlijst voor het goede doel, dat goede doel is: mij optijd in slaap krijgen en mij optijd laten opstaan.

    -Hoe laat gaan jullie slapen?
    -Hoe laat staan jullie op?
    -Als je om 7 uur opstaat, wanneer moet je dan gaan slapen volgens jou?
    -Wat doen jullie voor het slapen?
    -wat doen jullie na het slapen?
    -hebben jullie tips om in slaap te graken?
    -hebben jullie tips om makkelijk op te staan?

    Alvast bedankt!


    You are my piece of paradise.

    JBarakat schreef:
    (...)

    Ligt eraan. In veel soorten thee zit cafeïne.


    Kamillethee schijnt goed te werken. Ook is het beter om er geen suiker in te doen of honing in plaats van suiker ;3


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Kamillethee schijnt goed te werken. Ook is het beter om er geen suiker in te doen of honing in plaats van suiker ;3


    Klopt, kamille is goed voor je. Net zoals lavendel, want dat soort voor rust in je hoofd.

    Kruiden freak hierzo


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn zusje is 10, dus ik gebruik haar tijden maar even. :'D

    -Hoe laat gaan jullie slapen? 8:30
    -Hoe laat staan jullie op? 7:00
    -Als je om 7 uur opstaat, wanneer moet je dan gaan slapen volgens jou? 8:30
    -Wat doen jullie voor het slapen? Doucen
    -wat doen jullie na het slapen? Eten, aankleden
    -hebben jullie tips om in slaap te graken? Nee.
    -hebben jullie tips om makkelijk op te staan? Je wekker verder van je bed zetten zodat je op moet staan? idk.


    wat was dit ookalweer

    -Hoe laat gaan jullie slapen?
    Doe me niet na, maar ik ga altijd pas rond twaalf uur slapen
    -Hoe laat staan jullie op?
    Verschild per dag, maar laat ik het meeste even nemen en dat is om 7:20
    -Als je om 7 uur opstaat, wanneer moet je dan gaan slapen volgens jou?
    Je kunt het best proberen minimaal acht en een half uur slaap te hebben. Dus rond de tijd dat je ongeveer acht en half uur slaap hebt.
    -Wat doen jullie voor het slapen?
    Tanden poetsen, haren vastzetten, gezicht wassen en nog even op mijn mobiel klooien in bed.
    -Wat doen jullie na het slapen?
    Opstaan, gezicht wassen, haren doen, aankleden en dan alweer de deur uit.
    -Hebben jullie tips om in slaap te graken?
    Ga niet te lang meer op je mobiel of laptop. Ga minstens een half uur van te voren al wat anders doen dan op die apparaten met dat felle licht.
    -Hebben jullie tips om makkelijk op te staan?
    Zet een wekker en verplicht jezelf er meteen uit te gaan, gooi een plens water in je gezicht en kleed je meteen aan. Zo ga je niet meer terug je bed in.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -Hoe laat gaan jullie slapen? Doordeweeks rond 12 uur, vrijdag en zaterdag meestal wat later, hehe.
    -Hoe laat staan jullie op? Op werkdagen rond 6 uur, in het weekend rond een uur of 11.
    -Als je om 7 uur opstaat, wanneer moet je dan gaan slapen volgens jou? Eigenlijk rond 11 uur, ik dus meestal te laat.
    -Wat doen jullie voor het slapen? Warm douchen, Netflix en een borrel.
    -wat doen jullie na het slapen? Koffie en journaal kijken.
    -hebben jullie tips om in slaap te graken? Warm douchen, rustig worden, alles laten varen wat de dag heeft gebracht. Daarom doe ik eigenlijk niks in mijn slaapkamer behalve slapen - het is een soort rustplek, en omdat je er alleen maar slaapt registreert je brein als je daar 's avonds binnenloopt ook direcht "hé, cool, slapen".
    -hebben jullie tips om makkelijk op te staan? Neem de meest irritante wekker ooit en zet direct koffie.


    "My future is the future."

    Lesnar schreef:
    -hebben jullie tips om makkelijk op te staan? Neem de meest irritante wekker ooit en zet direct koffie.



    Ik lust geen koffie....
    Is thee ook gied?


    You are my piece of paradise.

    SoSySaus schreef:
    (...)


    Ik lust geen koffie....
    Is thee ook gied?


    Dan zou ik op zoek gaan naar theesoorten met veel cafeïne. Zwarte thee bevat volgens mij veel cafeïne.


    26 - 02 - '16

    Of neem gewoon veel suiker :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yeey, maar alleen is de thee die ik altijd drink op, dus drink ik nu chocomelk


    You are my piece of paradise.

    SoSySaus schreef:
    Yeey, maar alleen is de thee die ik altijd drink op, dus drink ik nu chocomelk


    Je hebt trouwens ook slaapthee ^
    Maar wat ook lekker is, is kaneelthee. Het moet in iedergeval kalmerend zijn.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    -Hoe laat gaan jullie slapen? Twaalf uur, meestal.
    -Hoe laat staan jullie op? Negen uur en later, tenzij het moet.
    -Als je om 7 uur opstaat, wanneer moet je dan gaan slapen volgens jou? Twaalf.
    -Wat doen jullie voor het slapen? Instagram.
    -wat doen jullie na het slapen? Instagram. Ik volg bijna 400 celebs. x)
    -hebben jullie tips om in slaap te graken? Ogen dicht doen en stil liggen.
    -hebben jullie tips om makkelijk op te staan? Nee, absoluut niet. Ik kan het voornemen hebben om om negen uur op te staan en dat het dan toch twaalf wordt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Fictionalworld schreef:
    (...)

    Je hebt trouwens ook slaapthee ^
    Maar wat ook lekker is, is kaneelthee. Het moet in iedergeval kalmerend zijn.

    Thee op de Engelse manier: met melk c:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    nee joh neem gewoon een blikje energy voor en na het slapen (Y)


    shhh.... go to sleep

    shhhGoToSleep schreef:
    nee joh neem gewoon een blikje energy voor en na het slapen (Y)


    Als je niet wil slapen dan geef ik je volledig gelijk. Maar je hoeft echt geen geleerde te zijn om te weten dat Energy vol zit met suiker en cafeïne, waardoor je juist wakker blijft als je het drinkt :W


    26 - 02 - '16

    Habdakbeaidhnkzyefnjzndjzejx ik ben nog wakker:@


    You are my piece of paradise.