• Okay dit is een vragenlijst voor het goede doel, dat goede doel is: mij optijd in slaap krijgen en mij optijd laten opstaan.

    -Hoe laat gaan jullie slapen?
    -Hoe laat staan jullie op?
    -Als je om 7 uur opstaat, wanneer moet je dan gaan slapen volgens jou?
    -Wat doen jullie voor het slapen?
    -wat doen jullie na het slapen?
    -hebben jullie tips om in slaap te graken?
    -hebben jullie tips om makkelijk op te staan?

    Alvast bedankt!


    You are my piece of paradise.

    SoSySaus schreef:
    THX iedereen!
    Maar Senerata, als ik muziek ga luisteren dan kan ik het beeldscherm van m'n iPad niet ontwijken, dus ja...

    Ik gebruik zelf nog een simpele mp-3, dus ik heb daar geen last van. Maar even een beeldscherm zien is niet erg. Je moet ervoor zorgen dat je er niet te lang achter zit.


    Seasons will change, but I shall remain

    Uhu, maar dus eigenlijk als ik op de timer voor het slapen aan die optie doe dat je muziek afgaat als je timer klaar is, dan is dat geen probleem?


    You are my piece of paradise.

    -Hoe laat gaan jullie slapen?
    Eerst een boek lezen en dan ben je al moe, maar ik raad je aan om niet zoals mij pas om 10 uur te gaan slapen.

    -Hoe laat staan jullie op?
    7 uur, meestal blijf ik eventjes in bed liggen. Als het weekend is sta ik meestal rond 8 en 9 uur op.

    -Als je om 7 uur opstaat, wanneer moet je dan gaan slapen volgens jou?
    9 uur uiterlijk 10 uur

    -Wat doen jullie voor het slapen?
    Een boek lezen

    -wat doen jullie na het slapen?
    wakker worden en ontbijten. In het weekend slaap ik dan heel lang uit.

    -hebben jullie tips om in slaap te raken?
    Lezen en vooral niet op je mobiel kijken. En never nooit een horror film kijken voor het slapen...

    -hebben jullie tips om makkelijk op te staan?
    Gewoon opstaan en niet in bed blijven liggen, ga meteen ontbijten of douchen daar wordt je wakker van.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    -Hoe laat gaan jullie slapen? Op een schooldag tussen 22:00 en 22:30 meestal. Nu ik vakantie heb en regelmatig bij vrienden ben 's avonds, wil dat nog wel eens later worden.
    -Hoe laat staan jullie op? Voor school stond ik standaard om 7:00 op, ook als ik het eerste uur geen les had. Nu wordt ik meestal rond 9:00 en 9:30 wakker.
    -Als je om 7 uur opstaat, wanneer moet je dan gaan slapen volgens jou? Als ik de dag erna vrij bent maakt dat me niet uit, als ik de volgende dag weer zo vroeg op moet tussen 22:00 en 22:30.
    -Wat doen jullie voor het slapen? Laptoppen, tv kijken.
    -wat doen jullie na het slapen?
    Ijskoffie uit de koelkast pakken, douchen, make-up opdoen, haar föhnen, aankleden (als ik ergens heen moet althans, anders alleen het eerste).
    -hebben jullie tips om in slaap te graken? Blijf van cafeïne houdende drankjes als cola en thee af (tenzij het kruidenthee is), leg een halfuur van te voren je mobiel en laptop weg en doe de tv uit.
    -hebben jullie tips om makkelijk op te staan? Als je echt heel veel moeite hebt met opstaan: er bestaan wekkers met een ingebouwd licht dat langzaam begint te branden een halfuur voordat je wakker wordt. Zo wordt je eigenlijk op een hele rustige, natuurlijke manier wakker. Alleen is dit voor in de zomer waarschijnlijk niet zo zinvol, omdat het toch al vroeg licht wordt.


    i put the fun in funeral

    -Hoe laat gaan jullie slapen? Meestal rond 22:30
    -Hoe laat staan jullie op? Als ik naar school moet 7:15, anders rond ongeveer 10:30
    -Als je om 7 uur opstaat, wanneer moet je dan gaan slapen volgens jou? 22:00
    -Wat doen jullie voor het slapen? Lezen of muziek luisteren
    -wat doen jullie na het slapen? Ontbijten, tanden poetsen, aankleden en dan doen wat ik moet doen. Als het weekend is lig ik nog heel lang uit te slapen.
    -hebben jullie tips om in slaap te graken? Ga wat lezen en doe iets waar je rustig van word
    -hebben jullie tips om makkelijk op te staan? Geen tips, ik sta zelf ook heel moeilijk op c:


    I appreciate the masterpiece that is you, because your existence alone is art

    Het helpt ook wel als je voor je gaat slapen thee drinkt. En yoga hoort ook te helpen aangezien je daar rustig van wordt.


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    shhhGoToSleep schreef:
    -Hoe laat gaan jullie slapen- ik slaap niet
    -Hoe laat staan jullie op-niet
    -Als je om 7 uur opstaat, wanneer moet je dan gaan slapen volgens jou- go to sleep..
    -Wat doen jullie voor het slapen- mensen vermoorden
    -wat doen jullie na het slapen- mensen vermoorden
    -hebben jullie tips om in slaap te graken- just go to sleep ik zorg voor de rest whahaha
    -hebben jullie tips om makkelijk op te staan- never wake up

    shhh.....go to sleep


    Eww creep.

    Ik denk niet dat ze wat heeft aan dit soort reacties tbh.


    26 - 02 - '16

    -Hoe laat gaan jullie slapen?: Naja. De bedoeling is om half 11. Maar ik ben altijd midden in de nacht nog druk bezig, dus laten we zeggen tussen 12 en half 1.
    -Hoe laat staan jullie op?: Half 7 op een gewone schooldag
    -Als je om 7 uur opstaat, wanneer moet je dan gaan slapen volgens jou?: Voor mij? Half 11. Lukt dat? Nee. Voor jou? Half 9.
    -Wat doen jullie voor het slapen?: Chatten en smut lezen. Heel slecht. I know.
    -wat doen jullie na het slapen? Opstaan.
    -hebben jullie tips om in slaap te graken? *geraken. En ja. Put jezelf de hele dag uit, dan ben je uiteindelijk moe genoeg om te slapen. Oh en geen muziek luisteren of met iets anders bezig zijn.
    -hebben jullie tips om makkelijk op te staan? 5 knijterharde wekkers naast je oor. Ja, dat doe ik en dat werkt. Of heb een klas koud water naast je bed en gooi dat over je gezicht in de ochtend. Doe ik ook. Werkt.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    shhhGoToSleep schreef:


    ~ Go To Sleep ~


    Kga slapen e


    You are my piece of paradise.

    -Hoe laat gaan jullie slapen?
    Verschilt nogal
    -Hoe laat staan jullie op?
    7 uur.
    -Als je om 7 uur opstaat, wanneer moet je dan gaan slapen volgens jou?
    Rond elf uur
    -Wat doen jullie voor het slapen?
    Ik drink een groene of witte thee (in ieder geval een lichte theesoort). Ik luister ook altijd muziek, anders val ik niet in slaap
    -wat doen jullie na het slapen?
    Als ik wakker word check ik eerst social media, en ga ik daarna meteen het bed uit.
    -hebben jullie tips om in slaap te graken?
    Uhh kamille thee drinken, helpt vaak best goed(niet een uur voordat je gaat slapen, anders moet je de hele tijd naar de wc)
    -hebben jullie tips om makkelijk op te staan
    Jup gewoon er meteen uitgaan.


    Alleen maar tranen van geluk

    Thx


    You are my piece of paradise.

    -Hoe laat gaan jullie slapen? 22;30
    -Hoe laat staan jullie op? 6;50
    -Als je om 7 uur opstaat, wanneer moet je dan gaan slapen volgens jou? 23;00
    -Wat doen jullie voor het slapen? muziek luisteren nog ff op sociaal media
    -wat doen jullie na het slapen? opstaan
    -hebben jullie tips om in slaap te graken? ligt eraan wat voor jou helpt ik luister altijd nog muziek
    -hebben jullie tips om makkelijk op te staan? gewoon gelijk opstaan

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 7:32 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    shhhGoToSleep schreef:
    -Hoe laat gaan jullie slapen- ik slaap niet
    -Hoe laat staan jullie op-niet
    -Als je om 7 uur opstaat, wanneer moet je dan gaan slapen volgens jou- go to sleep..
    -Wat doen jullie voor het slapen- mensen vermoorden
    -wat doen jullie na het slapen- mensen vermoorden
    -hebben jullie tips om in slaap te graken- just go to sleep ik zorg voor de rest whahaha
    -hebben jullie tips om makkelijk op te staan- never wake up

    shhh.....go to sleep



    Je snapt toch zelf wel dat zij hier niets aan heeft? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Bukowski schreef:
    Het helpt ook wel als je voor je gaat slapen thee drinkt. En yoga hoort ook te helpen aangezien je daar rustig van wordt.


    Ligt eraan. In veel soorten thee zit cafeïne.


    "Ignite, my love. Ignite."

    -Hoe laat gaan jullie slapen?
    Verschilt per keer. Ik probeer rond 22.00 te gaan slapen aangezien ik de volgende dag om 06.00 moet opstaan. Helaas lukt mij dit bijna nooit.
    -Hoe laat staan jullie op?
    Om 06.01 gaat mijn wekker en ik sta ongeveer een half uur later op...
    -Als je om 7 uur opstaat, wanneer moet je dan gaan slapen volgens jou?
    Tussen 22.00 en 23.00
    -Wat doen jullie voor het slapen?
    Van alles. Douchen, lezen, beneden zitten, thee drinken.
    -wat doen jullie na het slapen?
    Mezelf haasten want ik kom altijd te laat mijn bed uit.
    -hebben jullie tips om in slaap te graken?
    Verhaaltjes in je hoofd verzinnen. Dat helpt mij. Dan ga ik gewoon in bed liggen en dan sluit ik mijn ogen. Daarna ga ik een verhaal verzinnen.
    -hebben jullie tips om makkelijk op te staan?
    Mocht je ooit een goede tip vinden hoor ik het graag. Ik ben een ramp in opstaan.


    "Ignite, my love. Ignite."