• Ja euhm, dus ik ben een meisje van 10 jaar,
    En ik heb net ondekt dat ik haar op mijn geslachtsdeel begin te krijgen.
    Of ja, er een beetje boven.
    Jullie snappen het wel neem ik aan.


    You are my piece of paradise.

    Yeoubi schreef:
    (...)


    Geloof me. Gepest worden omdat je borsten klein zijn is ook niet leuk
    Jongens vinden kleinere bosten bij hun vriendinnen leuker dan kanons. Met een grote cup heb je trouwens al meteen last van rugpijn en mijn buurvrouw stikte bijna eens in haar slaap, omdat haar borsten haar aan het wurgen waren.

    Btw, diegene die zeggen dat mannen meer okselhaar hebben is ook goed mis. Het verschil met mannen en vrouwen is dat vrouwen het wegdoen en mannen het laten hangen. Ik heb al vrouwen gezien die niet scheren en dat is een even grote fok die daar hangt te bungelen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    (...)Jongens vinden kleinere bosten bij hun vriendinnen leuker dan kanons. Met een grote cup heb je trouwens al meteen last van rugpijn en mijn buurvrouw stikte bijna eens in haar slaap, omdat haar borsten haar aan het wurgen waren.

    Btw, diegene die zeggen dat mannen meer okselhaar hebben is ook goed mis. Het verschil met mannen en vrouwen is dat vrouwen het wegdoen en mannen het laten hangen. Ik heb al vrouwen gezien die niet scheren en dat is een even grote fok die daar hangt te bungelen.


    Volgens mij is het eerste dat je beweert niet waar, aangezien iedereen een andere smaak heeft. Daarnaast zijn het vaak meisjes die andere meisjes pesten/plagen met hun weinige borstomvang.

    Beide uiteinden hebben nadelen, dat lijkt me duidelijk.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    ^ Ik heb zoiets niet verzonnen, maar dat was een uitslag volgens een enquête.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ^

    Dat geloof ik ook best hoor! Maar het verschilt volgens mij heel erg qua leeftijdscategorie én waar je vandaan komt. In mijn regio, bij mijn leeftijdgenoten, is het nog steeds "tietuhh" en aanbidt iedereen Kate Upton. Snap je? Ik geloof wel dat het op latere leeftijd, als je de puberteit ontgroeid bent, een minder big deal wordt voor mannen. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Pff


    You are my piece of paradise.

    SoSySaus schreef:
    Pff

    Als je niet wil dat er nog gepraat wordt, dan kun je altijd aan een moderator vragen om het topic te sluiten. Is beter dan "pft" te sturen, want dat geeft niet echt een meerwaarde. ^^


    Take me to wonderland

    Nee hoor, tmag open blijven...


    You are my piece of paradise.

    SoSySaus schreef:
    Nee hoor, tmag open blijven...

    De users die hebben gereageerd probeerden je enkel te helpen, je kreeg althans een antwoord op je vraag.
    Dan is het alleen maar fijn als je niet zo kinderachtig reageert. Je sluit het topic omdat "het niet meer over jouw onderwerp" gaat of je houdt het open.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik hou het open!!!!


    You are my piece of paradise.

    SoSySaus schreef:
    Ik hou het open!!!!


    Relax. We bedoelen het goed. (:

    [ bericht aangepast op 29 mei 2015 - 20:17 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    :) 😐


    You are my piece of paradise.

    Grote borsten, kleine borsten, we kunnen er allemaal niks aan doen. Daarom heb ik tegenwoordig ook zo'n schijthekel aan het nummer Anaconda, omdat dat liedje impliceert dat je niet goed genoeg bent als vrouw met kleine borsten of een kleine kont (ik zelf dus haha). Vrouwen moeten elkaar opbouwen, niet afbreken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Arianne schreef:
    Grote borsten, kleine borsten, we kunnen er allemaal niks aan doen. Daarom heb ik tegenwoordig ook zo'n schijthekel aan het nummer Anaconda, omdat dat liedje impliceert dat je niet goed genoeg bent als vrouw met kleine borsten of een kleine kont (ik zelf dus haha). Vrouwen moeten elkaar opbouwen, niet afbreken.


    Oh my god, heb die videoclip bekeken... en wow, zo ontzettend fout.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Aatrox schreef:
    (...)

    I wish :'D
    Ik begon met AA en dat is A geworden. Ik ben nu 19 jaar dus ik verwacht er niet veel meer van :c

    Jij ook al? En dan heb ik ook nog een zusje die net een iets grote cup heeft (B of C) en me er constant aan herinnert dat ik kleine borsten heb. Zelfs na meerdere malen vertellen dat ik die opmerkingen niet fijn vindt, houdt ze niet op --'

    @SoSySaus ik zou anders even met je moeder gaan praten? Dan weet je namelijk ook wat je nog te wachten staat buiten schaamhaar. En het komt heus allemaal goed ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Arianne schreef:
    Grote borsten, kleine borsten, we kunnen er allemaal niks aan doen. Daarom heb ik tegenwoordig ook zo'n schijthekel aan het nummer Anaconda, omdat dat liedje impliceert dat je niet goed genoeg bent als vrouw met kleine borsten of een kleine kont (ik zelf dus haha). Vrouwen moeten elkaar opbouwen, niet afbreken.

    Ik heb een hekel aan dat liedje. Bovendien vind ik haar grotendeels fake, en hoe ze in zowat elk liedje moet shaken, proves my point.


    Quiet the mind, and the soul will speak.