• Ja euhm, dus ik ben een meisje van 10 jaar,
    En ik heb net ondekt dat ik haar op mijn geslachtsdeel begin te krijgen.
    Of ja, er een beetje boven.
    Jullie snappen het wel neem ik aan.


    You are my piece of paradise.

    Uptown schreef:
    (...)

    Ja. (: Dat is veel handiger dan wekelijks scheren of maandelijks epileren. Ik denn er overna om het ook te doen, want ik krijg bubbeltjes van het epileren :'D


    Daar had ik ook altijd last van! Mijn benen waren helemaal rood en lang niet glad. Ben dan maar weer overgegaan op scheren. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Locksley schreef:
    (...)
    Niet stom bedoeld hoor, maar hoe brunette ben jij dan? Ik vind de scheidingslijn tussen donkerkblond en bruin vrij lastig en ik denk dat dat ook helpt ^^


    Die discussie is nog steeds gaande, alleen zijn de meningen veranderd. Eerst was mijn moeder ervan overtuigd dat ik bruin haar had en ik dat ik donkerblond haar heb en nu dus precies andersom. Dus ik weet het niet, ik denk dat het bruin is. Maar op mijn onderbenen is mijn haar zwart dus ik snap niet zo goed waarom het dan op mijn bovenbenen blond is.


    Physics is awesome

    Cordon schreef:
    (...)

    Vrouwen in principe ook, alleen zijn wij te tam om ons overal te scheren als het niet opons gezicht is.:Y)

    Dat weet ik hoor, maar ik reageerde op het feit dat ze ervan schrok dat jongens daar haar hadden. :')


    Take me to wonderland

    Quokka schreef:
    (...)

    Die discussie is nog steeds gaande, alleen zijn de meningen veranderd. Eerst was mijn moeder ervan overtuigd dat ik bruin haar had en ik dat ik donkerblond haar heb en nu dus precies andersom. Dus ik weet het niet, ik denk dat het bruin is. Maar op mijn onderbenen is mijn haar zwart dus ik snap niet zo goed waarom het dan op mijn bovenbenen blond is.

    Jij bent misschien qua haar dan zoals iemand die 2 verschillende kleuren ogen heeft? =P
    Geen idee.

    Kan zijn dat jouw onderbenen gewoon minder pigment hebben dan je bovenbenen. Ik heb zo in mijn gewone haren zelfs een hele pluk haar zonder pigment, dat dus wit ziet. Misschien ook zoiets?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Jij bent misschien qua haar dan zoals iemand die 2 verschillende kleuren ogen heeft? =P
    Geen idee.

    Kan zijn dat jouw onderbenen gewoon minder pigment hebben dan je bovenbenen. Ik heb zo in mijn gewone haren zelfs een hele pluk haar zonder pigment, dat dus wit ziet. Misschien ook zoiets?


    Dat zou kunnen of mensen zijn het gewoon met elkaar oneens als het mijn haarkleur betreft. Ooit heeft mijn stagebegeleidster een hele discussie met een ouder gehad over mijn haarkleur, ik wist niet of ik moest lachen of niet.

    Eerder andersom anders zouden de haren op mijn bovenbenen zwart moeten zijn en op mijn onderbenen blond. Dat zou ook kunnen, de haartjes die ik op mijn bovenlip zijn ook heel licht qua kleur terwijl mijn wenkbrauwen wel weer zwart zijn.


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    (...)

    Vooral veel minder. Vergelijk een harig vrouwenbeen maar eens met die van een man. Onze bovenbenen zijn vaak blond en kort/zacht behaard. Maar ook een oksel, mannen hebben daar gewoon veel meer haar, haha. Achterin de nek loopt het minder ver door, sommige mannen hebben harige ruggen, haha. En op hun kont! Dat hebben wij ook niet.


    Dat valt bij mij dan vies tegen :'D
    Ik ben 14 en heb toch echt haren op mn rug, kont en borsten (al zijn al deze haartjes blond).
    En als ik niet scheer zijn mijn benen en armen erger dan die van vele jongens.
    Ik heb duidelijk mijn vader's aanleg voor haargroei geërft. Hij is net een aap.

    En nog erger is dat (ondanks dat ik donker-goudblond haar heb) ik dus zwart lichaamshaar heb (op die blonde gedeeltes en mijn hoofdhaar na. Wenkbrauwen tel ik hier niet onder hoofdhaar btw. Die zijn wel lekker zwart).


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Seppia schreef:
    (...)

    Dat valt bij mij dan vies tegen :'D
    Ik ben 14 en heb toch echt haren op mn rug, kont en borsten (al zijn al deze haartjes blond).
    En als ik niet scheer zijn mijn benen en armen erger dan die van vele jongens.
    Ik heb duidelijk mijn vader's aanleg voor haargroei geërft. Hij is net een aap.

    En nog erger is dat (ondanks dat ik donker-goudblond haar heb) ik dus zwart lichaamshaar heb (op die blonde gedeeltes en mijn hoofdhaar na. Wenkbrauwen tel ik hier niet onder hoofdhaar btw. Die zijn wel lekker zwart).


    Iedereen heeft overal haar, maar dat is miniem en inderdaad altijd heel licht en zacht.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Iedereen heeft overal haar, maar dat is miniem en inderdaad altijd heel licht en zacht.


    Ah. Weer wat geleerd vandaag. Al is het eigenlijk best logisch :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Scandal schreef:
    (...)
    Iedereen begint met een A-cupje hoor. =P
    Als je aanleg hebt voor grotere borsten, dan komt dat pas met de jaren. ^^


    I wish :'D
    Ik begon met AA en dat is A geworden. Ik ben nu 19 jaar dus ik verwacht er niet veel meer van :c


    26 - 02 - '16

    Hoi meid schaamhaar is echt volkomen normaal:) Elk meisje krijgt het hoor! En verwacht maar veel meer je krijgt namelijk ook maandstonden en witverlies.
    En natuurlijk ook borsten! Schaam je er niet voor en als je je er toch voor schaamt kan je het scheren;)
    Maar je begint met kleine borsten krijg je cup A of AAA volgens mij!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Meride schreef:
    Hoi meid schaamhaar is echt volkomen normaal:) Elk meisje krijgt het hoor! En verwacht maar veel meer je krijgt namelijk ook maandstonden en witverlies.
    En natuurlijk ook borsten! Schaam je er niet voor en als je je er toch voor schaamt kan je het scheren;)
    Maar je begint met kleine borsten krijg je cup A of AAA volgens mij!


    Ik wist niet dat ik mijn borsten moest scheren als ik me ervoor schaamde. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    JBarakat schreef:
    (...)

    Bullshit :'). Het betekend niet gelijk dat je cup D krijgt. Je kan ook blijven hangen op cup B of A.



    Cup D, cup B, cup A?
    Wat zijn dat?:$


    You are my piece of paradise.

    SoSySaus schreef:
    (...)


    Cup D, cup B, cup A?
    Wat zijn dat?:$


    De 'maateenheid' voor borsten. :'D maarreh, je zal die uitleg allemaal nog op school krijgen of je moeder vertelt het je nog wel.

    Edit: Volgens mij weet je ook nog niet wat witverlies, maandstonden en die shit zijn? :'D Donut worry ;3 je moeder zal het allemaal wel zeggen of op school (:

    [ bericht aangepast op 25 mei 2015 - 9:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het is heel normaal, iedereen krijgt of heeft het ;)
    Als je het niet mooi vind kun je het ook scheren ;)
    Maar doe het wel voorzichtig want anders krijg je rode bultjes, en das niet zo fijn :Y)


    tiptoe through the tulips...

    Uptown schreef:
    (...)

    De 'maateenheid' voor borsten. :'D maarreh, je zal die uitleg allemaal nog op school krijgen of je moeder vertelt het je nog wel.

    Edit: Volgens mij weet je ook nog niet wat witverlies, maandstonden en die shit zijn? :'D Donut worry ;3 je moeder zal het allemaal wel zeggen of op school (:


    Maandstonden zijn toch dat er dan soort van bloed uit je vagina loopt?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2015 - 10:25 ]


    You are my piece of paradise.