• Ja euhm, dus ik ben een meisje van 10 jaar,
    En ik heb net ondekt dat ik haar op mijn geslachtsdeel begin te krijgen.
    Of ja, er een beetje boven.
    Jullie snappen het wel neem ik aan.


    You are my piece of paradise.

    Cordon schreef:
    (...)

    Nou ja, behalve op ce borstkas hebben vrouwen volgens mij op alle plekken haar waar mannen dat ook hebben, of heb ik het nu fout?
    Wel hebben vrouwen veel minder haar aanmaak.


    Ohh, en te tam = Te lui.(;


    Vooral veel minder. Vergelijk een harig vrouwenbeen maar eens met die van een man. Onze bovenbenen zijn vaak blond en kort/zacht behaard. Maar ook een oksel, mannen hebben daar gewoon veel meer haar, haha. Achterin de nek loopt het minder ver door, sommige mannen hebben harige ruggen, haha. En op hun kont! Dat hebben wij ook niet.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 22:45 ]


    Your make-up is terrible

    Cordon schreef:
    (...)

    Nou ja, behalve op ce borstkas hebben vrouwen volgens mij op alle plekken haar waar mannen dat ook hebben, of heb ik het nu fout?
    Wel hebben vrouwen veel minder haar aanmaak.


    Ohh, en te tam = Te lui.(;


    Ik was al bang dat iets anders betekende. Sommige mannen hebben toch ook haar op hun rug?


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    (...)

    Vooral veel minder. Vergelijk een harig vrouwenbeen maar eens met die van een man. Onze bovenbenen zijn vaak blond en kort/zacht behaard. Maar ook een oksel, mannen hebben daar gewoon veel meer haar, haha. Achterin de nek loopt het minder ver door, sommige mannen hebben harige ruggen, haha. En op hun kont! Dat hebben wij ook niet.


    Er zijn nu eens twee plekken waar ik serieus zou overwegen me te scheren. De rug en de borstkas. Daar vind ik het echt gewoon lelijk.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    SoSySaus schreef:
    Uhu, maar ik zie mij al voor me (met dezelfde lengte als ik nu heb ) en dan van die Boobs

    Iedereen begint met een A-cupje hoor. =P
    Als je aanleg hebt voor grotere borsten, dan komt dat pas met de jaren. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Cordon schreef:
    (...)

    Er zijn nu eens twee plekken waar ik serieus zou overwegen me te scheren. De rug en de borstkas. Daar vind ik het echt gewoon lelijk.:'D

    Ik wou dat ik dit niet gelezen had. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Cordon schreef:
    (...)

    Er zijn nu eens twee plekken waar ik serieus zou overwegen me te scheren. De rug en de borstkas. Daar vind ik het echt gewoon lelijk.:'D


    En oksels! Idk, ik hou écht niet van okselhaar, haha. Borsthaar vind ik nog minder erg.


    Your make-up is terrible

    Scandal schreef:
    (...)
    Iedereen begint met een A-cupje hoor. =P
    Als je aanleg hebt voor grotere borsten, dan komt dat pas met de jaren. ^^


    Beginnen met een A-cupje is al overdreven, een AAA komt vaak beter in de buurt. En als je dan geluk hebt blijf je jaren hangen in je A.
    Zelfs met aanleg inderdaad, het zou nog tien jaren kunnen duren, meid. Maak je geen zorgen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    SoSySaus schreef:
    Uhu, maar ik zie mij al voor me (met dezelfde lengte als ik nu heb ) en dan van die Boobs

    Je gaat ook nog een groeispurt ingaan normaal hoor. :') Normaal zou je blijven groeien tot je eerste mesntruatie, maar ik weet niet of dit ook klopt. Vond het alraar toen ik dat hoorde in de lessen. :') Daarnaast moet je ook niet verwachten dat je meteen een borstomvang à la Lolo ferrari gaat hebben, maar dat is dan ook verkregen door plastische chirurgie. Borstomvang is ook verschillend van vrouw tot vrouw.


    Take me to wonderland

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Beginnen met een A-cupje is al overdreven, een AAA komt vaak beter in de buurt. En als je dan geluk hebt blijf je jaren hangen in je A.
    Zelfs met aanleg inderdaad, het zou nog tien jaren kunnen duren, meid. Maak je geen zorgen.

    Awel, dat valt toch onder A? :Y)
    Ik snap wat je bedoeld hoor. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Awel, dat valt toch onder A? :Y)
    Ik snap wat je bedoeld hoor. =P


    Ik kan me herinneren dat dat in mijn tijd (3 jaar geleden) een speciaal 'AAA' rek had. (Maar het valt technisch gezien onder een A, al zit er (gelukkig) een boel verschil tussen.)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Ik kan me herinneren dat dat in mijn tijd (3 jaar geleden) een speciaal 'AAA' rek had. (Maar het valt technisch gezien onder een A, al zit er (gelukkig) een boel verschil tussen.)

    Ik groeide toen zo snel. Ik kon niet eens starten met een beginnersbh, ik ging meteen naar een volle A. Ik heb sinds 14-15 heel lang met dezelfde cup rondgelopen en sinds mijn 20-21 heb ik er nog een extra cup bij gekregen. Ik had nooit verwacht om nog 'daarin' te groeien na de puberteit, ondanks ik niet veel 'dikker' ben geworden tegenover toen, misschien een buikje van het goede leven, maar meer niet. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik groeide toen zo snel. Ik kon niet eens starten met een beginnersbh, ik ging meteen naar een volle A. Ik heb sinds 14-15 heel lang met dezelfde cup rondgelopen en sinds mijn 20-21 heb ik er nog een extra cup bij gekregen. Ik had nooit verwacht om nog 'daarin' te groeien na de puberteit, ondanks ik niet veel 'dikker' ben geworden tegenover toen, misschien een buikje van het goede leven, maar meer niet. :')


    Oh, man, dat lijkt me ook raar. Ik ben tussen 11 en 14 dezelfde cup gehad denk ik, en pas de afgelopen 2 jaar is het beetje bij beetje opgeschoten. Nou weet ik dat het in de familie zit dat die groeispurt rond 19-jarige leeftijd komt, dus ik heb nog eventjes.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik wou dat ik dit niet gelezen had. :')


    Wat is daar nu vuil aan? De essentie van dit topic gaat eigenlijk over iets vuiler haar.:'D

    @Nikki, neih, daar heb ik persoonlijk minder last van.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Cordon schreef:
    (...)

    Wat is daar nu vuil aan? De essentie van dit topic gaat eigenlijk over iets vuiler haar.:'D

    @Nikki, neih, daar heb ik persoonlijk minder last van.


    Ik vind het niet zo lekker, haha. Zeker niet met het gegeven dat mannen er deo in spuiten en dan ook nog lekker in hun haar zweten. Nah, niks voor mij.

    Ik kreeg al vroeg borsten, haha. Maar ik werd dan ook al vroeg ongesteld. Volgens mij heb ik cup A zo overgeslagen en ben ik verder gegaan. Ik snap niet waarom mensen het erg vinden om groter dan A te gaan?


    Your make-up is terrible

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik groeide toen zo snel. Ik kon niet eens starten met een beginnersbh, ik ging meteen naar een volle A. Ik heb sinds 14-15 heel lang met dezelfde cup rondgelopen en sinds mijn 20-21 heb ik er nog een extra cup bij gekregen. Ik had nooit verwacht om nog 'daarin' te groeien na de puberteit, ondanks ik niet veel 'dikker' ben geworden tegenover toen, misschien een buikje van het goede leven, maar meer niet. :')


    Ik begon ook al met een volle A en nu ik vijftien ben, ben ik al een paar cups verder. ;c Je moet er net aanleg voor hebben.

    Buikje van het goede leven, I lol’d. :'D


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "