• Ja euhm, dus ik ben een meisje van 10 jaar,
    En ik heb net ondekt dat ik haar op mijn geslachtsdeel begin te krijgen.
    Of ja, er een beetje boven.
    Jullie snappen het wel neem ik aan.


    You are my piece of paradise.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind het niet zo lekker, haha. Zeker niet met het gegeven dat mannen er deo in spuiten en dan ook nog lekker in hun haar zweten. Nah, niks voor mij.

    Ik kreeg al vroeg borsten, haha. Maar ik werd dan ook al vroeg ongesteld. Volgens mij heb ik cup A zo overgeslagen en ben ik verder gegaan. Ik snap niet waarom mensen het erg vinden om groter dan A te gaan?


    Ik snap de bezwaren.:Y)

    Goed idee de titel te veranderen in [Algemeen] Lichaamsharen ?:Y)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 23:10 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Assassin schreef:
    (...)

    Vooral veel minder. Vergelijk een harig vrouwenbeen maar eens met die van een man. Onze bovenbenen zijn vaak blond en kort/zacht behaard. Maar ook een oksel, mannen hebben daar gewoon veel meer haar, haha. Achterin de nek loopt het minder ver door, sommige mannen hebben harige ruggen, haha. En op hun kont! Dat hebben wij ook niet.

    Bijna iedere brunette (waarvan ik het weet) die ik ken heeft meestal ook gewoon bruin beenhaar, hoor. Ik zou willen dat dat blond was (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Locksley schreef:
    (...)
    Bijna iedere brunette (waarvan ik het weet) die ik ken heeft meestal ook gewoon bruin beenhaar, hoor. Ik zou willen dat dat blond was (;


    Ook op je bovenbeen? Ik zie vaak dat het gewoon blond is bij veel vrouwen. ;3


    Your make-up is terrible

    Locksley schreef:
    (...)
    Bijna iedere brunette (waarvan ik het weet) die ik ken heeft meestal ook gewoon bruin beenhaar, hoor. Ik zou willen dat dat blond was (;


    Hun bovenbenen ook?


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    (...)

    Ook op je bovenbeen? Ik zie vaak dat het gewoon blond is bij veel vrouwen. ;3

    Eens een brunette, overal een brunette :Y)
    Overigens, ik geloof graag dat het in de zomer oplicht door het aantal zonuren die mijn benen dan krijgen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Locksley schreef:
    (...)
    Eens een brunette, overal een brunette :Y)
    Overigens, ik geloof graag dat het in de zomer oplicht door het aantal zonuren die mijn benen dan krijgen.


    Maar dat is toch ook ech zo? Net zoals je hoofdhaar dat oplicht door de zon?

    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 23:28 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Locksley schreef:
    (...)
    Eens een brunette, overal een brunette :Y)
    Overigens, ik geloof graag dat het in de zomer oplicht door het aantal zonuren die mijn benen dan krijgen.


    Dan ben ik een uitzondering op die regel. En dat geldt niet alleen voor mijn bovenbenen. Die haartjes zijn echt blond op mijn bovenbenen.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 23:30 ]


    Physics is awesome

    Yaritza schreef:
    (...)

    Maar dat is toch ook ech zo? Net zoals je hoofdhaar dat oplicht door de zon?

    Dat bedoel ik ook te zeggen, ik heb er alleen nooit op gelet en ik scheer het vrij vaak in de zomer, waardoor het mij persoonlijk niet zo opvalt.


    Deep inside, I've never felt alive

    Locksley schreef:
    (...)
    Bijna iedere brunette (waarvan ik het weet) die ik ken heeft meestal ook gewoon bruin beenhaar, hoor. Ik zou willen dat dat blond was (;


    Same. :') Ik scheer het nu zo vaak dat het zelfs in de zomer niet meer bleker wordt, maar ik heb ermee leren leven. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sommigen bleken het ook gewoon af?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Quokka schreef:
    (...)

    Dan ben ik een uitzondering op die regel. En dat geldt niet alleen voor mijn bovenbenen, die haartjes zijn echt blond.

    Niet stom bedoeld hoor, maar hoe brunette ben jij dan? Ik vind de scheidingslijn tussen donkerkblond en bruin vrij lastig en ik denk dat dat ook helpt ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Uptown schreef:
    Sommigen bleken het ook gewoon af?


    Serieus? Bleken? Zoals de kleur van de haartjes verwijderen?

    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 23:36 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Gefeliciteerd, dat is moeder Puberteit die de aankomende acht jaar van rare lichaamsveranderingen heeft aangekondigd. :Y)

    Een paar jaar geleden vond ik het ook heel spannend, maar achteraf gezien was dat nergens voor nodig, dus maak je er vooral niet teveel zorgen om. Of het nu of over een paar jaar is, je vriendinnetjes zullen ook allemaal door hetzelfde proces heen gaan. Het komt allemaal wel goed. Als je je er vreemd bij voelt, hoef je je ook niet te schamen om een keer met je moeder/tante/oudere zus? te praten. Misschien kunnen ze je een beetje geruststellen of inlichten of zo.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yaritza schreef:
    (...)

    Serieus? Bleken? Zoals de kleur van de haartjes verwijderen?


    Dubbelpost O.o

    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 23:38 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yaritza schreef:
    (...)

    Serieus? Bleken? Zoals de kleur van de haartjes verwijderen?


    Ja. (: Dat is veel handiger dan wekelijks scheren of maandelijks epileren. Ik denn er overna om het ook te doen, want ik krijg bubbeltjes van het epileren :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys