• Ja euhm, dus ik ben een meisje van 10 jaar,
    En ik heb net ondekt dat ik haar op mijn geslachtsdeel begin te krijgen.
    Of ja, er een beetje boven.
    Jullie snappen het wel neem ik aan.


    You are my piece of paradise.

    Ja, dat is normaal. Dat noem je schaamhaar, en dat krijgt elk meisje (en jongen) rond zijn of haar puberteit.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dat wilde ik eigenlijk niet weten, maargoed...

    Loras schreef:
    Ja, dat is normaal. Dat noem je schaamhaar, en dat krijgt elk meisje (en jongen) rond zijn of haar puberteit.


    Ik moet toegeven dat ik in de kleedkamer van het zwemmen bij 2 van mijn vriendinnen al gezien heb dat ze het hebben.
    Maar ik moet ook toegeven dat ik niet wist dat jongens ook haar hadden bij hun geslachtsdeel..


    You are my piece of paradise.

    Volledig normaal en niks om je zorgen over te maken. :')


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    Volledig normaal en niks om je zorgen over te maken. :')


    :)


    You are my piece of paradise.

    SoSySaus schreef:
    (...)

    Ik moet toegeven dat ik in de kleedkamer van het zwemmen bij 2 van mijn vriendinnen al gezien heb dat ze het hebben.
    Maar ik moet ook toegeven dat ik niet wist dat jongens ook haar hadden bij hun geslachtsdeel..

    Jongens hebben overal haar. :p


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Jongens hebben overal haar. :p


    Vrouwen in principe ook, alleen zijn wij te tam om ons overal te scheren als het niet opons gezicht is.:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Cordon schreef:
    (...)

    Vrouwen in principe ook, alleen zijn wij te tam om ons overal te scheren als het niet opons gezicht is.:Y)


    Vrouwen hebben lang niet zoveel haar als mannen hoor, haha. :Y)


    Your make-up is terrible

    Cordon schreef:
    (...)

    Vrouwen in principe ook, alleen zijn wij te tam om ons overal te scheren als het niet opons gezicht is.:Y)


    Te tam?!


    Physics is awesome

    Nou meid, je gaat ook nog borsten, brede heupen, witverlies en maandstonden krijgen. Het is allemaal doodnormaal en als je je er echt zo voor schaamt/het vies vindt, kun je het nog altijd scheren. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Als je –je er voor schaamt, kan je het altijd nog scheren. En zoals hierboven al gezegd is, je gaat nog heel veel andere irritante dingen krijgen. Boobs. Ongesteldheid.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 22:34 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Uhu, maar ik zie mij al voor me (met dezelfde lengte als ik nu heb ) en dan van die Boobs


    You are my piece of paradise.

    Assassin schreef:
    (...)

    Vrouwen hebben lang niet zoveel haar als mannen hoor, haha. :Y)


    Nou ja, behalve op ce borstkas hebben vrouwen volgens mij op alle plekken haar waar mannen dat ook hebben, of heb ik het nu fout?
    Wel hebben vrouwen veel minder haar aanmaak.


    Ohh, en te tam = Te lui.(;


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    SoSySaus schreef:
    Uhu, maar ik zie mij al voor me (met dezelfde lengte als ik nu heb ) en dan van die Boobs


    Bullshit :'). Het betekend niet gelijk dat je cup D krijgt. Je kan ook blijven hangen op cup B of A.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cordon schreef:
    (...)

    Nou ja, behalve op ce borstkas hebben vrouwen volgens mij op alle plekken haar waar mannen dat ook hebben, of heb ik het nu fout?
    Wel hebben vrouwen veel minder haar aanmaak.


    Ohh, en te tam = Te lui.(;


    Nee, dat klopt, ik heb tenminste geen haar op mijn borst. :Y) Naja, wij scheren alles gewoon weg. :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "