Ja euhm, dus ik ben een meisje van 10 jaar,
En ik heb net ondekt dat ik haar op mijn geslachtsdeel begin te krijgen.
Of ja, er een beetje boven.
Jullie snappen het wel neem ik aan.
Loras schreef:
Ja, dat is normaal. Dat noem je schaamhaar, en dat krijgt elk meisje (en jongen) rond zijn of haar puberteit.
Ik moet toegeven dat ik in de kleedkamer van het zwemmen bij 2 van mijn vriendinnen al gezien heb dat ze het hebben.
Maar ik moet ook toegeven dat ik niet wist dat jongens ook haar hadden bij hun geslachtsdeel..
Ik moet toegeven dat ik in de kleedkamer van het zwemmen bij 2 van mijn vriendinnen al gezien heb dat ze het hebben.
Maar ik moet ook toegeven dat ik niet wist dat jongens ook haar hadden bij hun geslachtsdeel..
Nou meid, je gaat ook nog borsten, brede heupen, witverlies en maandstonden krijgen. Het is allemaal doodnormaal en als je je er echt zo voor schaamt/het vies vindt, kun je het nog altijd scheren. :')
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it
Als je –je er voor schaamt, kan je het altijd nog scheren. En zoals hierboven al gezegd is, je gaat nog heel veel andere irritante dingen krijgen. Boobs. Ongesteldheid.
[ bericht aangepast op 24 mei 2015 - 22:34 ]
" icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "
Vrouwen hebben lang niet zoveel haar als mannen hoor, haha.
Nou ja, behalve op ce borstkas hebben vrouwen volgens mij op alle plekken haar waar mannen dat ook hebben, of heb ik het nu fout?
Wel hebben vrouwen veel minder haar aanmaak.
Nou ja, behalve op ce borstkas hebben vrouwen volgens mij op alle plekken haar waar mannen dat ook hebben, of heb ik het nu fout?
Wel hebben vrouwen veel minder haar aanmaak.
Ohh, en te tam = Te lui.(;
Nee, dat klopt, ik heb tenminste geen haar op mijn borst. Naja, wij scheren alles gewoon weg. :')
" icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "