• Ja euhm, dus ik ben een meisje van 10 jaar,
    En ik heb net ondekt dat ik haar op mijn geslachtsdeel begin te krijgen.
    Of ja, er een beetje boven.
    Jullie snappen het wel neem ik aan.


    You are my piece of paradise.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik zou wel graag willen doneren. :') Grotere borsten lijken leuk, maar cup G is de pure definitie van de tietenhel. Daar mogen wat mij betreft wel een heel aantal cupjes vanaf. :x



    Geloof me. Gepest worden omdat je borsten klein zijn is ook niet leuk


    26 - 02 - '16

    Yeoubi schreef:
    (...)


    Geloof me. Gepest worden omdat je borsten klein zijn is ook niet leuk


    Dat is een van de gemeenste dingen ooit - vooral als mensen er grapjes over maken, omdat het niet iets is waar je iets aan kunt doen. In mijn vriendengroep weten ze dat ze er beter geen grappen over kunnen maken, want dan kunnen ze een stomp verwachten.
    Bekijk het van de positieve kant - rugklachten door zware borsten is ook heel naar, en in kleine maten zijn er enorm veel leuke BH's.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Dat is een van de gemeenste dingen ooit - vooral als mensen er grapjes over maken, omdat het niet iets is waar je iets aan kunt doen. In mijn vriendengroep weten ze dat ze er beter geen grappen over kunnen maken, want dan kunnen ze een stomp verwachten.
    Bekijk het van de positieve kant - rugklachten door zware borsten is ook heel naar, en in kleine maten zijn er enorm veel leuke BH's.


    Dat valt nog vies tegen, dat laatste. Veel bh's beginnen pas vanaf cup B. Dus ik vis altijd naast het net :c


    26 - 02 - '16

    Quokka schreef:
    (...)

    Cup G? Dan moet je helemaal goed zoeken voor een beha lijkt mij. Dan mag ik toch niet klagen.


    Het zoeken valt nog wel mee, maar het kopen... :x Bij de meeste zaken met goedkope BH's gaan ze maar tot D/E en zelfs de Primark gaat 'maar' tot F, waardoor ik vrijwel altijd bij zaken uitkom waar ik er minstens twintig euro per BH voor kwijt ben. Feest. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Het zoeken valt nog wel mee, maar het kopen... :x Bij de meeste zaken met goedkope BH's gaan ze maar tot D/E en zelfs de Primark gaat 'maar' tot F, waardoor ik vrijwel altijd bij zaken uitkom waar ik er minstens twintig euro per BH voor kwijt ben. Feest. :')


    Misschien is dan beha's op internet bestellen een idee? Of heb je dat al geprobeerd?


    Physics is awesome

    Loras schreef:
    (...)

    Ik wist niet dat ik mijn borsten moest scheren als ik me ervoor schaamde. (cat)


    Ja nee je weet zelf ook wel dat ik dat niet bedoelde!
    Ik bedoelde schaamhaar en andere bullshit....


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Het ergste vind ik okselhaar...bah

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Dat valt nog vies tegen, dat laatste. Veel bh's beginnen pas vanaf cup B. Dus ik vis altijd naast het net :c


    Oh echt? Ik heb ook een A'tje (75A, zo af en toe een 70B) en het is mij tot nu toe altijd gelukt om keileuke exemplaren te vinden.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Wiarda schreef:
    (...)

    Het zoeken valt nog wel mee, maar het kopen... :x Bij de meeste zaken met goedkope BH's gaan ze maar tot D/E en zelfs de Primark gaat 'maar' tot F, waardoor ik vrijwel altijd bij zaken uitkom waar ik er minstens twintig euro per BH voor kwijt ben. Feest. :')


    Twintig euro vind ik nog heel weinig. Toen ik nog met dat probleem betaalde ik minstens tachtig euro voor een fatsoenlijke BH.


    Wiarda schreef:
    (...)

    Het zoeken valt nog wel mee, maar het kopen... :x Bij de meeste zaken met goedkope BH's gaan ze maar tot D/E en zelfs de Primark gaat 'maar' tot F, waardoor ik vrijwel altijd bij zaken uitkom waar ik er minstens twintig euro per BH voor kwijt ben. Feest. :')


    Ik haal eigenlijk sowieso geen bh's bij de primark ofzo. Zelfs met een cup d wil ik toch wel erg graag goede ondersteuning en zo (: Ik zit toch echt minstens rond een euro of 30/40 voor een goede bh.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2015 - 14:27 ]


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Lol, het gaat hier oorspronkelijk over schaamhaar maar jullie zitten hier alleen te prate, over jullie Boobs ( . )( . )


    You are my piece of paradise.

    ew, vies.
    wat ben jij smerig nu zeg


    I live for the applause, you will die for it.

    Oke...... Ja je weet nu toch wel dat ieder meisje het krijgt en dat je het kan scheren
    Dus moet je niet vragen wat is schaamhaar en waarom krijg ik dit! Dit is echt normaal hoor!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    SoSySaus schreef:
    Lol, het gaat hier oorspronkelijk over schaamhaar maar jullie zitten hier alleen te prate, over jullie Boobs ( . )( . )

    SoSySaus schreef:
    Lol, het gaat hier oorspronkelijk over schaamhaar maar jullie zitten hier alleen te prate, over jullie Boobs ( . )( . )



    Wat valt dr nog meer te zeggen over schaamhaar dan? :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •