• Ja euhm, dus ik ben een meisje van 10 jaar,
    En ik heb net ondekt dat ik haar op mijn geslachtsdeel begin te krijgen.
    Of ja, er een beetje boven.
    Jullie snappen het wel neem ik aan.


    You are my piece of paradise.

    Begon ik maar met een cup AAA, ik begon met cup A en heb sinds mijn vijftiende cup D. Ugh.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Mijn vriendinnen hebben het al....


    You are my piece of paradise.

    SoSySaus schreef:
    Mijn vriendinnen hebben het al....


    Wat, ongesteldheid? Elk meisje krijgt het maar de leeftijd waarop verschilt.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Aisslin schreef:
    Begon ik maar met een cup AAA, ik begon met cup A en heb sinds mijn vijftiende cup D. Ugh.


    Ruilen?
    Ik had heeeeeel graag grotere gewild..


    26 - 02 - '16

    Ehm, waar maak je je nou precies zo druk om? Het is allemaal doodnormaal. Iedere meid ondergaat het. Niks om je voor te schamen en anders scheer je het maar weg. En al die andere dingen die genoemd zijn in reacties gaan ook allemaal gebeuren. Je merkt het vanzelf wel en kunt dr niet tegen vechten.
    Hoewel ik je wel sterkte wens met ongesteldheid. It ain't fun. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aisslin schreef:
    Begon ik maar met een cup AAA, ik begon met cup A en heb sinds mijn vijftiende cup D. Ugh.

    Herkenbaar. Alleen met een grotere maat. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Ruilen?
    Ik had heeeeeel graag grotere gewild..


    Ik heb liever kleinere (heb nu ook D). Maar waarschijnlijk zitten er aan allebei de kanten voor- en nadelen. :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    SoSySaus schreef:
    Mijn vriendinnen hebben het al....

    Ik had het op mijn 13e, terwijl mijn beste vriendin toen dat pas kreeg op haar 17e.
    Je moet je echt geen zorgen maken hoor. 10 is volgens mij ook best vroeg om het al te hebben.
    En ik zou zeggen: geniet ervan dat je het allemaal nog niet hebt! Zo stoer en leuk is het ook weer niet, geloof me. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Waarom ben ik zo stom geweest die verdere discussie te lezen?:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Ruilen?
    Ik had heeeeeel graag grotere gewild..


    Hahaha nee hoor, ik ben er eigenlijk best blij mee, hoewel een cupmaat kleiner ook niet erg vervelend zou zijn. Maar als je al vrij vroeg grote borsten hebt terwijl je vriendinnen en klasgenootjes dat nog niet hebben kan het best awkward zijn ghehe.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Ruilen?
    Ik had heeeeeel graag grotere gewild..


    Ik zou wel graag willen doneren. :') Grotere borsten lijken leuk, maar cup G is de pure definitie van de tietenhel. Daar mogen wat mij betreft wel een heel aantal cupjes vanaf. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yaritza schreef:
    (...)

    Wat, ongesteldheid? Elk meisje krijgt het maar de leeftijd waarop verschilt.

    Nee, schaamhaar...


    You are my piece of paradise.

    Whoo. Big deal. Scheren en je hebt t niet meer.


    † Love? I want to sleep.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik zou wel graag willen doneren. :') Grotere borsten lijken leuk, maar cup G is de pure definitie van de tietenhel. Daar mogen wat mij betreft wel een heel aantal cupjes vanaf. :x


    Cup G? Dan moet je helemaal goed zoeken voor een beha lijkt mij. Dan mag ik toch niet klagen.


    Physics is awesome

    Euhm, tja.'.


    You are my piece of paradise.