• Hallo quizletters! Ik zoek een groene jas met zwart leerachtig op de ellebogen! Ik wil hem zo graag. En ik zie super veel mensen en jongeren metten die jas en ik zoek hem eigenlijk al een tijdje! Ik heb het over deze jas



    Kunnen jullie me Miss helpen welke winkels liefst in België niet in Holland.;)

    Groetjes Meride


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik heb zo'n jas gekocht in de Zara. (:


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Zoals hierboven is gezegd, Zara. Daar heb ik er eentje zien hangen.

    Maarrehh.. Denk wel nog eens goed na of je de jas echt wil, aangezien veel hem al hebben...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    Zoals hierboven is gezegd, Zara. Daar heb ik er eentje zien hangen.

    Maarrehh.. Denk wel nog eens goed na of je de jas echt wil, aangezien veel hem al hebben...


    Net daarom;) hij is in de mode;) ik ga woensdag shoppen met mijn moeder en dan ga ik hem volgens mij kopen!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Nog nooit gezien, die jas ;D. Nu ga ik er nog op letten ook.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2015 - 15:23 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Bij de coolcat hebben ze dacht ik ook zo'n soort jas maar ik weet niet of er ook een coolcat in België is?

    Neminis schreef:
    Nog nooit gezien, die jas ;D. Nu ga ik er nog op letten ook.

    + Eerlijk gezegd vind ik de jas zelf ook niks.


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    (...)
    + Eerlijk gezegd vind ik de jas zelf ook niks.


    Naja.. Jouw mening maar ik zoek hem omdat mijn zus bijna jarig is en ik wil hem graag voor haar kopen en zij heeft nogal een aparte stijl snap
    Je


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    In de h&m en de pimkie, cna durven zo'n jassen ook wel eens hebben. Daarom niet meteen in lang model, maar ik heb al jassen gezien met leren mouwen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meride schreef:
    (...)

    Naja.. Jouw mening maar ik zoek hem omdat mijn zus bijna jarig is en ik wil hem graag voor haar kopen en zij heeft nogal een aparte stijl snap
    Je



    Eerlijk gezegd is dat niet echt een aparte stijl aangezien je zelf al aangeeft dat veel mensen zo’n jas hebben. :') Maar, uhm, je kan hem bijna overal wel kopen. Kijk eens bij de C&A of anders misschien de Coolcat? (Ik kom daar zelf nooit dus ik zou het niet weten.)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Dankjewel iedereen ik ga woensdag een kijkje nemen in de coolkit c&a en andere winkels die jullie hebben opgenoemd:)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik heb dezelfde behlve dat de mijne beige en leer is en hij komt uit de h&m. Maar het is wel van korte model


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn