Verleden week kwam ik dit topic tegen en sloeg ik mezelf voor mijn hoofd; waarom was dit topic mij niet eerder opgevallen, laat ik het binnenkort maar eens invullen. Dus bij deze.
Ik ben Leah en ik ben eenentwintig jaar oud. Ik ben al vier jaar actief op Quizlet en ik hoop daar nog een boel jaren aan toe te kunnen voegen! Ik denk niet dat ik een specifiek plekje heb hier op quizlet, ik ben niet alleen op de topics of alleen in blogs te vinden bijvoorbeeld. Ik ben een beetje hier en nergens en spam soms lekker wat gastenboeken vol, want ik hou wel van een babbeltje! (psstt... mocht je gezellig willen kletsen *winkwink*) Wel schrijf ik veel aan mijn verhalen en ben ik ook nog bezig met een eigen boek (ook al is die echt nog in de pre-pre-pre-fase en heb ik nog geen idee of het wat gaat worden).
Ik heb op Quizlet het Vertrouwenspersonen initiatief opgesteld samen met Nikki, maar daar heb ik nu de controle over. Ik hoopte hiermee een uitlaatklep op te zetten voor alle users die even een luisterend oor nodig hebben en dit nergens kunnen vinden. Ik merk dat het nog wel wat op de achtergrond ligt en ik hoop er voor te kunnen zorgen dat elke user het vertrouwenspersonen initiatief kent, zodat niemand met een hoofd vol gedachten achter hoeft te blijven.
Momenteel studeer ik de Paraveterinaire opleiding aan het Groenhorst in Barneveld en zit ik in het derde jaar. Zoals waarschijnlijk al te raden valt, heb ik dus een grote voorliefde voor dieren. Of ik mijn hele leven als paraveterinaire wil werken, weet ik nog niet, maar momenteel zou ik niets beters kunnen verzinnen. Ik hou immers van dieren en niets anders doet mij meer vreugd dan een dier in nood te helpen. Het liefst zou ik -zoals waarschijnlijk velen hier- mijn leven spenderen met reizen en schrijven, maar ja, er moet ook brood op de plank komen Wel hoop ik het schrijven als hobby te kunnen houden en wie weet bloeit daar nog wat uit op, de toekomst zit immers vol verrassingen!
Ik woon nog bij mijn ouders, omdat mijn school praktisch om de hoek ligt. Ik heb een jongere broer die in de Camera business zit en we hebben een ontzettende lieve hond, waar ik natuurlijk helemaal gek van ben! Ik ben een best veelzijdig persoon en heb ook een boel hobby's, waaronder series en films kijken, lezen, schrijven natuurlijk, zingen en gamen. Vroeger heb ik enorm veel online gegamed, iets dat ik opzich wel mis, maar het nam een boel tijd in beslag en tegenwoordig heb ik daar niet heel veel meer van. Even denken.. Ik sport totaal niet. Misschien nog wat yoga op z'n tijd en af en toe hardlopen met de hond als het weer goed is. Ik heb een grote obsessie met ierland, schotland en engeland (of het nou de cultuur, muziek of landschappen zijn) en ik ben van plan daar in mijn toekomst veel op vakantie te gaan en rond te trekken. Mijn favoriete instrument is de viool, al speel ik het zelf niet, maar wie weet ga ik dat ooit nog doen.
Mensen vinden mij vaak kinderachtig, omdat ik een jonge geest heb. But the joke's on them cause at least I'm having fun! Verder beschouw ik mezelf weeldegelijk als vriendelijk en een loyale vriendin. Mijn humor zit vaak op de goeie plek, al zal niet iedereen zijn vinger erop kunnen leggen. Ik ben denk ik best een open persoon en een enorme kletskous. Maar bij mij is iedereen welkom, zeker hier op Quizlet!! Ik weet eigenlijk niet wat ik verder kan vertellen over mezelf. Ik heb geweldige vrienden, super leuke mensen hier ontmoet op Quizlet en de meetings en Elfia en Castlefest en ik hoop daar nog een boel van mee te maken en een enorme zooi van jullie nog te ontmoeten! ^^
[ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 11:46 ]
Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.