Wel, mijn naam is Glenn, ik ben 21 jaar op dit moment en woon in de omgeving van Leuven. Ik doe in Antwerpen de studie orthopedagogie om daarna de afstudeerrichting toegepaste jeugdcriminologie te doen. Wanneer dat afgerond is, wil ik graag nog de master 'Gender en diversiteit' doen, maar laten we eerst proberen om mijn bachelor te halen. Mijn dromen liggen op dit moment bij het begeleiden van jongeren.
Hoe ben ik qua persoonlijkheid? Nou, over het algemeen kan ik heel luid en enthousiast zijn. Ik hou van praten en dat kan er soms voor zorgen dat ik te veel zeg. 'Denken voor je iets zegt' is een uitspraak die ik vaak in de omgekeerde richting gebruik en dat kan soms uitdraaien op gênante voorvallen. Toch kan ik soms stil zijn, wanneer het mij uitkomt. Als het je ooit opvalt dat ik wat aan de stille kant ben, maak dan niet de fout door te zeggen dat ik weinig zeg. Je zult snel weer wensen dat ik voor een minuutje zwijg.
Daarnaast heb ik een humor waarvan het niveau nog moet opgegraven worden door archeologen. Ik lach met de meest belachelijke dingen en ze zorgen ervoor dat ik naar de hel ga.
Ik zou ergens in deze tekst het ook nog moeten hebben over mijn hobby's, maar die zijn onbestaand op dit moment. Ik heb in het verleden zo'n acht jaar taekwondo gedaan, maar daar ben ik mee gestopt door mijn studies. Verder schreef ik ook nog verhalen, maar daar ben ik op dit moment ook mee gestopt. Ik schrijf af en toe wel nog gedichten. De enige creaties die ik ook werkelijk afmaakte.
Verder is het nu ook weer niet helemaal waar dat ik niets met mijn leven doe. Elk jaar ga ik als monitor mee op kamp voor kinderen en jongeren met een verstandelijke en motorische beperking. Dit doe ik enorm graag omdat je elk jaar ziet hoe deze kinderen weer openbloeien en je krijgt enorm veel liefde terug.
Als laatste puntje wil ik mijn liefde voor tattoos bespreken. Op dit moment heb ik er nog maar vier en waarschijnlijk gaan er in de toekomst nog komen. Ik vind het geweldig om delen van mijn persoonlijkheid om te zetten in beelden op mijn lichaam.
[ bericht aangepast op 6 okt 2017 - 0:55 ]
Take me to wonderland