• [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 23:43 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Lol, dat was snel.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Lol, dat was snel.

    Haha, het was al te verwachten dat het vorig topic gesloten ging worden, dus bij deze (a)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 22:05 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik had gisteren toch gezegd dat ik niet mag? Maar ik mag wel, wieeeeh. c: Wel als m'n vader meegaat, maar dat maakt niet uit. Ik kan gaan!!!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wie is er, tot nu toe, van plan te gaan in Amsterdam? Ben ik wel nieuwsgierig naar.


    The odds are néver in our favor.

    @Lieke, I'm so happy for you. <3
    @Pending, dat zou ik dus ook zijn. Bij alle dingen waar ik me al op verheugd heb, liep het op het laatste moment fout, waardoor het uiteindelijk niet door ging. Dus nu ben ik gestopt met dingen hard te hopen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Kyoshi schreef:
    Wie is er, tot nu toe, van plan te gaan in Amsterdam? Ben ik wel nieuwsgierig naar.


    Ik, dus. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Adlington schreef:
    @Lieke, I'm so happy for you. <3
    @Pending, dat zou ik dus ook zijn. Bij alle dingen waar ik me al op verheugd heb, liep het op het laatste moment fout, waardoor het uiteindelijk niet door ging. Dus nu ben ik gestopt met dingen hard te hopen.


    Mag jij eigenlijk ook?!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bulsara schreef:
    De officiële datums zijn bekend. KLIK HIER!


    Wat zijn de prijzen?
    De prijzen in België - Antwerpen zijn 39, 43 en 47 euro.
    De prijzen in Nederland - Amsterdam zijn 39 euro (2de rang), 45 euro (1ste rang) en 145 euro (hot ticket; alles inbegrepen).
    Vergeet de servicekosten niet, normaal lopen ze niet erg hoog op.

    Ik raad iedereen aan om tickets via de officiële sites van de concerthallen (Sportpaleis Antwerpen & Ziggo Arena Amsterdam) te kopen, anders heb je waarschijnlijk een mooi katje in een zak gekocht. Via Livenation en die dingen kan ook, ik heb daar tot nu toe geen slecht woord over gehoord.

    Moet je betalen met een VISA-kaart of met een Maestro-kaart?
    Normaal kan je het op allerlei betalingswijzen betalen, maar daar heb ik geen verstand van. Ideal/internetbankieren kan voor het concert van Amsterdam in ieder geval ook.

    Ik ken niemand die me me wil meegaan!
    Wil je naar Antwerpen gaan en heb je niemand? Wel, ik heb net hetzelfde probleem! Laat mij weten via dit topic, via PB, via GB of wat dan ook, dan regelen we wel iets en kunnen we een groepje vormen om samen daar naartoe te gaan, of eventueel een beter voorstel.

    Mensen die van plan zijn om naar Amsterdam gaan en hetzelfde probleem hebben, kunnen iets wel onderling regelen!

    Wie gaat er mee en wie niet?
    Bespreek allerlei dingen over dit onderwerp in dit topic.




    Ik vind dat het jammer als er mensen naar het concert gaan die niet echt fan zijn. Ik bedoel, ik kan niet oordelen of bepalen of iemand een echte fan is of niet. Maar als ouders mee gaan omdat ze hun dochters te jong vinden, vind ik dat ze ook even aan de andere fans mogen denken die dankzij hun dan niet kunnen gaan.


    Physics is awesome

    Ik heb een lijstje geopend wie gaat en naar waar, dus ik zou zeggen...
    Let's join the club!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bulsara schreef:
    Ik heb een lijstje geopend wie gaat en naar waar, dus ik zou zeggen...
    Let's join the club!


    Ik ga in Amsterdam! Als ik kaarten krijg natuurlijk. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Azulchica schreef:
    (...)

    Ik vind dat het jammer als er mensen naar het concert gaan die niet echt fan zijn. Ik bedoel, ik kan niet oordelen of bepalen of iemand een echte fan is of niet. Maar als ouders mee gaan omdat ze hun dochters te jong vinden, vind ik dat ze ook even aan de andere fans mogen denken die dankzij hun dan niet kunnen gaan.

    Dat is wat ik in het vorige topic al heb gezegd en ik vind het zelfs heel jammer. Maar het is ook best zielig om in je uppie naar het concert te gaan als jouw vrienden geen Directioners zijn, of tenminste die de 1D-members niet leuk vinden, right?

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 22:12 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ga naar Amsterdam, zoals jullie misschien al wisten.


    Physics is awesome

    Bulsara schreef:
    Ik heb een lijstje geopend wie gaat en naar waar, dus ik zou zeggen...
    Let's join the club!

    Ik ga pas echt blij doen, als ik het kaartje in mijn handen heb, dan ga ik echt major fangirlen.


    The odds are néver in our favor.

    Azulchica schreef:
    (...)

    Ik vind dat het jammer als er mensen naar het concert gaan die niet echt fan zijn. Ik bedoel, ik kan niet oordelen of bepalen of iemand een echte fan is of niet. Maar als ouders mee gaan omdat ze hun dochters te jong vinden, vind ik dat ze ook even aan de andere fans mogen denken die dankzij hun dan niet kunnen gaan.


    Ik mag niet gaan, zonder m'n vader, dus ik ben allang blij, dat hij uberhaupt mee wilt.
    En ik irriteer me mateloos aan die kinderen waarvan ik weet die gaan, die niet echt fan zijn. Dat zeggen ze ook gewoon persoonlijk tegen me. Argh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bulsara schreef:
    (...)
    Dat is wat ik in het vorige topic al heb gezegd en ik vind het zelfs heel jammer. Maar het is ook best zielig om in je uppie naar het concert te gaan als jouw vrienden geen Directioners zijn, of tenminste die de 1D-members niet leuk vinden, right?


    Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar toch.


    Physics is awesome