• Heey! Ik zoek iemand die een cover kan maken voor mijn verhaal Revolution.

    In het jaar na de grote Crash proberen de mensen het leven weer op te pakken. Het vertrouwen in de regering is weg en mensen voelen zich als zombies, het leven moet door gaan zeggen ze. Toch is dit nog niet zo gemakkelijk als ze dachten en langzamer hand komen er steeds meer dingen open en bloot te liggen in de media, experimenten op mensen, onderhandelingen over wapens met terroristen. Alles komt naar boven en er ontstaat een grote chaos met de mensen. Een groep mensen proberen zo veel mogelijk dingen op te vangen. De regering mag ze niet de burgers ook niet.

    Deze groep 'rebellen' proberen de regering weer opnieuw op te starten met meer openheid. Maar dat gaat niet zonder problemen.


    mijn eisen:
    - Iets met wat donkere kleuren (verlaten achtergrond)
    - Geen mensen op de cover, vind het goed als er een oog is of zo maar het liefst geen mensen er op
    - De titel : Revolution
    - En een zinnetje: Shut out the Chaos

    Ik had zelf er al een gemaakt maar ben er echt niet tevreden mee... dus maak er iets leuks van! mocht je mijn verhaal willen lezen om meer te weten dit is de link http://www.quizlet.nl/stories/147787/revolution/


    Tell me your hopes and dreams don't end in the heart of a graveyard - Demon Hunter; Heart of a graveyard

    Ik ga morgen iets proberen^^


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    BadDreams_ schreef:
    Ik ga morgen iets proberen^^


    Dankje wel! Betekend veel voor me :D


    Tell me your hopes and dreams don't end in the heart of a graveyard - Demon Hunter; Heart of a graveyard

    Oh whoops was het vergeten :X
    Vanavond of morgen probeer ik wel iets


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    ik ga iets proberen, is deze foto goed?



    of deze?

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 17:10 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik ga ook iets proberen, maar ben nu niet thuis, zonder bewerkprogramma (huil)

    Is een apocalyptische achtergrond goed?


    Iets als dit


    obsessive rage



    voor groter klik hier

    Is zoiets goed?
    Zelf vind ik hem niet zo, ik ben geen goede covermaker namelijk.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 18:05 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Hier is ie!


    En dan zonder dobbelsteen:


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.



    Ik hoop dat hij niet te druk is, en dat de handen er bij zo goed zijn. Ik vond het plaatje namelijk beter met handen (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    waetford schreef:



    Ik hoop dat hij niet te druk is, en dat de handen er bij zo goed zijn. Ik vond het plaatje namelijk beter met handen (:


    Welk programma gebruik jij?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.



    Mijn probeersel


    obsessive rage

    Poging:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    .... O.O mensen! echt super gaaf! dank jullie wel! moet nog even kiezen welke ik ga gebruiken, maar ik denk eentje per hoofdstuk of zow. Mensen verdienen het om jullie kunstwerken te zien!
    heel erg bedankt!


    Tell me your hopes and dreams don't end in the heart of a graveyard - Demon Hunter; Heart of a graveyard

    SirenSinging schreef:
    Ik ga ook iets proberen, maar ben nu niet thuis, zonder bewerkprogramma (huil)

    Is een apocalyptische achtergrond goed?


    Iets als dit



    Yep! dezeis prima succes en al vast bedankt!


    Tell me your hopes and dreams don't end in the heart of a graveyard - Demon Hunter; Heart of a graveyard