• Dag iedereen,

    Ik wil dus voor mezelf een IPhone kopen, maar ik twijfel tussen de IPhone 5s en de IPhone 6.
    Ik vind ze allebei echt heel mooi en de prijs maakt me ook niet veel uit, maar wat zouden jullie kiezen ?
    Kunnen jullie me raad geven ?

    Groetjes


    Everyone is good as it is, do not change people

    Heb zelf geen iPhone maar ik zou gaan voor de 5s aangezien de 6 onhandig is wat betreft de grootte hebt ik horen zeggen door mijn vrienden.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Als de prijs je niet uit maakt zou ik natuurlijk voor de nieuwste gaan. Of wat recensies over beide toestellen op internet opzoeken. Persoonlijk hou ik helemaal niet van Apple producten.

    Iphone 6 vind ik persoonlijk beter dan 5s, heb ze allebei gehad. Heb de nu de Iphone 6 en hij is hartstikke snel en mooie camera.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    iPhone 6 is in principe beter en gaat langer mee, omdat je langer met dat besturingssysteem kunt. Als de prijs en/of grootte je niet uitmaakt, zou ik daarvoor gaan. Al kan ik zeggen dat ik alleen maar positieve verhalen heb gehoord over de 5s. Eerlijk gezegd denk ik niet dat het een wereld van verschil maakt :'D.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik heb zelf een iphone 5s, en hoef niet persé over op een 6 - maar als het je toch niks uitmaakt, altijd voor de nieuwste gaan. Zoals hier boven al wordt gezegd kan je dan langer met het besturingssysteem mee.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Cathedrals schreef:
    Ik heb zelf een iphone 5s, en hoef niet persé over op een 6 - maar als het je toch niks uitmaakt, altijd voor de nieuwste gaan. Zoals hier boven al wordt gezegd kan je dan langer met het besturingssysteem mee.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Xiaomi mi4 is het enige goede antwoord :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik zou voor de iPhone 5s gaan, alleen maar positieve dingen over gehoord, en over iPhone 6 alleen maar problemen van mn vrienden.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Cissy schreef:
    Ik zou voor de iPhone 5s gaan, alleen maar positieve dingen over gehoord, en over iPhone 6 alleen maar problemen van mn vrienden.


    Wat voor problemen als ik vragen mag ;p


    Everything is illuminated by the light of our past.