• Ik geloof dat de laatste tijd meer schrijvers hier last van hebben want mijn favoriete schrijvers laten het nogal afweten en de verhalen op quizlet interesseren me ook niet meer want de leuke lijken verdwenen, maar goed daarvoor heb ik dit topic niet gemaakt.
    Ik loop al jaren over van de ideeën maar vaak als ik zelf begin te schrijven haak ik al snel af of word het verhaal zo slecht dat ik dan maar alsnog afhaak, want ik kan in me eentje geen lijn aanhouden. Daarbij zijn mijn ideeën vaak veel beter uitgewerkt als ik ze met iemand kan bespreken, andere mensen inspireren mij vaak tot nog betere ideeën/toevoegingen e.d. Vaak zoek en vind ik daarom ook een co writer en als ik dan denk een goede co writer te hebben dan haakt deze na een tijdje toch weer af en dat terwijl ik dan net wel erg gemotiveerd ben om door te gaan met het verhaal. Het gevolg is vaak dat ik achter mijn co-writers aanloop met de vraag of ze nog verder willen of kunnen schrijven. Nu beschuldig ik niemand want ik heb zelf ook iemand gevraagd voor een verhaal en nu ben ik degene die na maanden nog niet eens begonnen is, dus ik snap andere ook best, maar dat betekent niet dat ik het niet vervelend vind. Ik weet dan ook niet wat ik er mee moet of aan kan doen.=\ Daarnaast zijn goede co-writers naar mijn mening ook niet makkelijk te vinden.

    Ik zou momenteel zo elf verhaal ideeën hier kunnen neer schrijven, no doubt. Dan zouden de meeste ook nog origineler zijn dan drie kwart van de verhalen die ik tegen kom op quizlet (Dat betekent niet dat hier alleen maar slechte verhalen zijn, dat betekent dat ik geen goede vind).


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik lees geen eens verhalen meer op Quizlet, omdat ze alleen maar over One Direction gaan. Ik vind het bèta-readen wel heel leuk; dan lees ik namelijk hoofdstukken van verhalen die ik anders nooit zou lezen en daar ben ik heel dankbaar voor!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Ik lees geen eens verhalen meer op Quizlet, omdat ze alleen maar over One Direction gaan. Ik vind het bèta-readen wel heel leuk; dan lees ik namelijk hoofdstukken van verhalen die ik anders nooit zou lezen en daar ben ik heel dankbaar voor!


    Niet alleen maar hoor ;')

    Ik ben je vooral wel dankbaar dat je mijn verhaal leest SPECS en er ook de moeite voor neemt (:
    Misschien kun je, als je een verhaal start, van te voren een verhaallijst uittypen en zelf bedenken wanneer je het erin gooit, maar dat je dan wel een paar dingen hebt die je er in kunt stoppen. Dat heb ik nu ook met mijn verhaal en dat werkt echt heel goed.
    Oh, en neem de tijd om te schrijven. Je bent niet verplicht om te schrijven, je kunt het doen wanneer je wilt en als je eens een dag meer schrijft, nou, dat is alleen maar fijn want dan heb je inspiratie. Duurt het twee weken voor je een hoofdstuk hebt? Tja, dat kan natuurlijk gebeuren, maar je hebt dan tenminste wel iets geschreven. Je zou jezelf ook kunnen inspireren met dingetjes.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2015 - 19:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yayde schreef:
    Ik lees geen eens verhalen meer op Quizlet, omdat ze alleen maar over One Direction gaan. Ik vind het bèta-readen wel heel leuk; dan lees ik namelijk hoofdstukken van verhalen die ik anders nooit zou lezen en daar ben ik heel dankbaar voor!


    Ja dat is dus ook een beetje mijn knelpunt, ik heb vroeger echt wel een paar geweldige verhalen gelezen over One Direction en je kunt er ook best wat van maken, maar de meeste zijn gewoon niet zo goed.=x


    You were born original, don't die as a copy.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Niet alleen maar hoor ;')

    Ik ben je vooral wel dankbaar dat je mijn verhaal leest SPECS en er ook de moeite voor neemt (:
    Misschien kun je, als je een verhaal start, van te voren een verhaallijst uittypen en zelf bedenken wanneer je het erin gooit, maar dat je dan wel een paar dingen hebt die je er in kunt stoppen. Dat heb ik nu ook met mijn verhaal en dat werkt echt heel goed.


    Ik heb echt geen moeite met fanfictie, maar als je het doet, doe het dan ook goed. Ik schrijf ook fanfictie maar dan probeer ik toch een heel verrassend verhaal te schrijven, dat is voor mij ook veel boeiender en leuker om te schrijven. Persoonlijk vind ik het jammer dat er zo weinig divergent is.='d

    Graag gedaan.='d Gotta try something new sometimes.^^
    Ik snap niet precies wat je bedoelt?=3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik heb echt geen moeite met fanfictie, maar als je het doet, doe het dan ook goed. Ik schrijf ook fanfictie maar dan probeer ik toch een heel verrassend verhaal te schrijven, dat is voor mij ook veel boeiender en leuker om te schrijven. Persoonlijk vind ik het jammer dat er zo weinig divergent is.='d

    Graag gedaan.='d Gotta try something new sometimes.^^
    Ik snap niet precies wat je bedoelt?=3


    Wat snap je niet? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Wat snap je niet? (:


    Wat bedoel je met verhaallijst?;_; I am confused lol.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wat bedoel je met verhaallijst?;_; I am confused lol.


    Oh haahh, typfoutje! (en ik las het nog wel na! *facepalm*)
    Verhaallijn* (:

    [ bericht aangepast op 3 maart 2015 - 19:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Oh haahh, typfoutje! (en ik las het nog wel na! *facepalm*)
    Verhaallijn* (:


    Oh juist, nou ja dat doe ik natuurlijk wel maar als ik met iemand overleg dan word het altijd zo veel mooier! Andere zijn een bron van inspiratie.(:
    Helaas laten co's het zoals ik al zei nogal eens afweten.;_; Dat is nog me grootste probleem.


    You were born original, don't die as a copy.