• !Cosplay!

    Hallo iedereen,
    Ik weet dat hier best wel wat mensen zijn die Cosplay doen of mensen kennen die het doen en daarom wilde ik even een oproepje doen; we hebben het plan om een Cosplay Modeshow te houden. Dit houdt in dat er ongeveer een kwartier tot een half uur vrij gemaakt wordt op het "main stage" voor een modeshow van cosplayers - die de rest van de dag ook over het veld mogen lopen. Je hoeft hiervoor absoluut geen professionele cosplayer te zijn!

    Als je hier interesse in hebt kan je je opgeven in de categorie Performing Arts op de site en dan "Cosplay Modeshow" in de beschrijving zetten.

    Iedereen die mee doet hoeft geen entree te betalen!






    Questival
    Create Yourself

    Het festival voor en door jongeren!

    Zaterdag 20 Juni, 2015
    Bergharen



    Ongeveer een jaar geleden ben ik met het gestoorde idee begonnen om een festival voor Quizlet te organiseren. Ik heb hier toen een topic voor geopend in de verwachting dat iedereen me waarschijnlijk voor gek zou verklaren, maar dat gebeurde niet. Iedereen reageerde enorm enthousiast en wilde heel graag komen en meehelpen. Dat is de reden dat ik het idee door gaan zetten ben en hoewel het vorig jaar niet gelukt is wegens tijd gebrek, is het me gelukt om een klein groepje mensen bij een te krijgen - waaronder een man die de locatie beheerd waar het gegeven zal worden - en zijn we begonnen met het opzetten van dit festival. Nu - een paar maanden later - is het idee uitgebreid tot iets veel groters dan ik ooit verwacht is; de eerste versie van het Questival is geboren!

    Wij zoeken jou om jouw creativiteit te tonen!


    Questival is een eendaags festival waar jonge kunstenaars kunnen laten zien hoe zij zelf kunst creëren. Als bezoeker en deelnemer kan je op de dag zelf beleven hoe het is om kunst van andere jonge kunstenaars te zien en te horen, maar ook op de dag zelf kan er veel gecreëerd worden!
    Het festival is gericht op jongeren die met een kunstdiscipline bezig zijn. Door het uitwisselen van hun ervaringen en ideeën kunnen zij elkaar stimuleren om verder te komen met hun kunst.


    Questival Disciplines
    Performing arts; bij Performing Arts zullen zowel muzikale als theatrale optredens komen, de twee podia zijn geschikt voor elke vorm van podium kunsten. Meer informatie.
    Literatuur; de discipline literatuur is geschikt voor diegene die er van houden om verhalen te vertellen en te schrijven, maar ook voor vormen zoals poëzie en columns. Kortom, alles wat zicht ophoud rond om creatief schrijven. Meer informatie.
    Film; de derde discipline is film. Deze discipline is geschikt voor jonge filmmakers die de kans willen krijgen om hun eigen, korte films te laten zien aan het publiek en hun visie op de wereld te tonen. Meer informatie.
    Beeldende Kunst; de laatste discipline, beeldende kunst, is bedoeld voor jonge kunstenaars die bezig hiermee bezig houden. Hieronder vallen bijvoorbeeld fotografie, het maken van tekeningen en schilderijen en andere vormen van beeldende kunst - zowel 2D als 3D. Meer informatie.

    Links
    Questival.nl.
    Facebook Pagina.
    Event Pagina.

    Qletters op het Questival!


    Updates
    • De inschrijvingen zijn geopend!
    De eerste band is bekend! Einfach Kurt komt op het Questival!


    Facebook Pagina.

    Thomas Verbogt komt op het Questival!


    Meer informatie



    Hopelijk zie ik jullie op het festival, het lijkt me heel leuk om jullie allemaal te meeten! Als er nog vragen zijn kan je die gewoon hier stellen of even een mailtje sturen naar questival@outlook.com.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 17:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Eten kan je op het festival kopen.


    Dus je mag niet zelf iets meenemen?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dus je mag niet zelf iets meenemen?

    Nee


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Nee

    Want ze gaan ieders tas controleren? Ik heb nog nooit een festival gezien waar je geen boterhammen mag meenemen. Ö


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    (...)
    Want ze gaan ieders tas controleren? Ik heb nog nooit een festival gezien waar je geen boterhammen mag meenemen. Ö

    Niet? Dat is echt bij bijna alle festivals waar je tegenwoordig komt, maar het is een afspraak die we gemaakt hebben met de catering.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Niet? Dat is echt bij bijna alle festivals waar je tegenwoordig komt, maar het is een afspraak die we gemaakt hebben met de catering.

    Gelukkig niet degene waar ik naartoe ga. :')
    Maar ja, dat is wel balen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Beetje jammer dat je geen eigen eten mee mag nemen. Mjah. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oeh, dit lijkt me wel heel leuk, ook al ben ik al best lang niet meer actief geweest op quizlet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind het wel jammer dat je geen eten mee mag nemen. Helemaal omdat het reizen bij mij hoe dan ook al best duur gaat worden, plus dan de ticket van het festival en de buskaart. Ik weet niet of er veel keuze qua eten is en hoe hoog de prijzen ongeveer gaan zijn.
    Word er ook met een muntjes systeem gewerkt?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blackthorn schreef:
    Ik vind het wel jammer dat je geen eten mee mag nemen. Helemaal omdat het reizen bij mij hoe dan ook al best duur gaat worden, plus dan de ticket van het festival en de buskaart. Ik weet niet of er veel keuze qua eten is en hoe hoog de prijzen ongeveer gaan zijn.
    Word er ook met een muntjes systeem gewerkt?

    Waarschijnlijk wel, maar we gaan de prijzen voor het eten zo laag mogelijk proberen te houden.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik drink dan wel niet maar toch uit nieuwsgierigheid doordat er best veel minderjarigen zullen komen: Wordt er alcohol geserveerd? Zo ja, moet men dan hun ID laten zien of zo'n bandje om ofseu?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    Ik drink dan wel niet maar toch uit nieuwsgierigheid doordat er best veel minderjarigen zullen komen: Wordt er alcohol geserveerd? Zo ja, moet men dan hun ID laten zien of zo'n bandje om ofseu?

    Dat wordt geserveerd ja en waarschijnlijk gaan we met bandjes werken (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik denk dat ik wel kom (even geld zien te verzamelen)
    Stel dat ik me inschrijf voor het literatuur gedeelte, hoe moet ik me dat dan voor me zien?
    Ik schrijf gedichten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Dat wordt geserveerd ja en waarschijnlijk gaan we met bandjes werken (:


    Aah okido. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sterreliza schreef:
    Ik denk dat ik wel kom (even geld zien te verzamelen)
    Stel dat ik me inschrijf voor het literatuur gedeelte, hoe moet ik me dat dan voor me zien?
    Ik schrijf gedichten

    Er is een een fairy circle achter op het terrein waar de literatuur komt en dan draag je je gedicht(en) voor voor een kleine groep mensen terwijl je in de kring zit/staat of wat jij het fijnste vind (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zet mij maar op misschien ^^


    -