• !Cosplay!

    Hallo iedereen,
    Ik weet dat hier best wel wat mensen zijn die Cosplay doen of mensen kennen die het doen en daarom wilde ik even een oproepje doen; we hebben het plan om een Cosplay Modeshow te houden. Dit houdt in dat er ongeveer een kwartier tot een half uur vrij gemaakt wordt op het "main stage" voor een modeshow van cosplayers - die de rest van de dag ook over het veld mogen lopen. Je hoeft hiervoor absoluut geen professionele cosplayer te zijn!

    Als je hier interesse in hebt kan je je opgeven in de categorie Performing Arts op de site en dan "Cosplay Modeshow" in de beschrijving zetten.

    Iedereen die mee doet hoeft geen entree te betalen!






    Questival
    Create Yourself

    Het festival voor en door jongeren!

    Zaterdag 20 Juni, 2015
    Bergharen



    Ongeveer een jaar geleden ben ik met het gestoorde idee begonnen om een festival voor Quizlet te organiseren. Ik heb hier toen een topic voor geopend in de verwachting dat iedereen me waarschijnlijk voor gek zou verklaren, maar dat gebeurde niet. Iedereen reageerde enorm enthousiast en wilde heel graag komen en meehelpen. Dat is de reden dat ik het idee door gaan zetten ben en hoewel het vorig jaar niet gelukt is wegens tijd gebrek, is het me gelukt om een klein groepje mensen bij een te krijgen - waaronder een man die de locatie beheerd waar het gegeven zal worden - en zijn we begonnen met het opzetten van dit festival. Nu - een paar maanden later - is het idee uitgebreid tot iets veel groters dan ik ooit verwacht is; de eerste versie van het Questival is geboren!

    Wij zoeken jou om jouw creativiteit te tonen!


    Questival is een eendaags festival waar jonge kunstenaars kunnen laten zien hoe zij zelf kunst creëren. Als bezoeker en deelnemer kan je op de dag zelf beleven hoe het is om kunst van andere jonge kunstenaars te zien en te horen, maar ook op de dag zelf kan er veel gecreëerd worden!
    Het festival is gericht op jongeren die met een kunstdiscipline bezig zijn. Door het uitwisselen van hun ervaringen en ideeën kunnen zij elkaar stimuleren om verder te komen met hun kunst.


    Questival Disciplines
    Performing arts; bij Performing Arts zullen zowel muzikale als theatrale optredens komen, de twee podia zijn geschikt voor elke vorm van podium kunsten. Meer informatie.
    Literatuur; de discipline literatuur is geschikt voor diegene die er van houden om verhalen te vertellen en te schrijven, maar ook voor vormen zoals poëzie en columns. Kortom, alles wat zicht ophoud rond om creatief schrijven. Meer informatie.
    Film; de derde discipline is film. Deze discipline is geschikt voor jonge filmmakers die de kans willen krijgen om hun eigen, korte films te laten zien aan het publiek en hun visie op de wereld te tonen. Meer informatie.
    Beeldende Kunst; de laatste discipline, beeldende kunst, is bedoeld voor jonge kunstenaars die bezig hiermee bezig houden. Hieronder vallen bijvoorbeeld fotografie, het maken van tekeningen en schilderijen en andere vormen van beeldende kunst - zowel 2D als 3D. Meer informatie.

    Links
    Questival.nl.
    Facebook Pagina.
    Event Pagina.

    Qletters op het Questival!


    Updates
    • De inschrijvingen zijn geopend!
    De eerste band is bekend! Einfach Kurt komt op het Questival!


    Facebook Pagina.

    Thomas Verbogt komt op het Questival!


    Meer informatie



    Hopelijk zie ik jullie op het festival, het lijkt me heel leuk om jullie allemaal te meeten! Als er nog vragen zijn kan je die gewoon hier stellen of even een mailtje sturen naar questival@outlook.com.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 17:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wolfstar schreef:
    (...)
    Ik hoop het wel haha ^^

    @SPECS heb je misschien een link naar die actie?


    Zodra ik op de pc kan zal ik de link hier neerzetten. Het is een folderaanbieding.


    You were born original, don't die as a copy.

    Cwtch schreef:
    (...)

    No prob. (:
    En ik weet het niet. Sowieso koop ik wel een treinkaartje (maar niet van de Hema. Ben bang dat dat vouchergeval niet goed gaat. Dus ik blijf hopen op een actie van een andere winkel.
    Maar ik wíl het liefste wel met de auto, omdat ik mijn accordeon en wat muziekboeken mee heb. Maar als ik in mijn eentje ga is dat te duur. Dus ik hoop eigenlijk mega erg dat er nog 2 mensen zijn die wel met me mee willen (en dan ook écht gaan) met de auto. _O_ _O_ _O_ Dan kunnen de kosten gedeeld worden, haha.


    Waar woon jij?:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Wil je mij bij misschien zetten, moet eersts mijn vader vragen oe en wat.... :D
    En trouwens nog steeds SUPER idee!!!


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Oeh wat leuk! Ik moet even kijken of ik kan komen maar lijkt me erg awesome (:


    I aspire to inspire before I expire

    Oeh, ik had nog zo'n kaartje nodig.^^
    Of ik hem hiervoor nodig hebt hangt van Nikki en Mitchell af. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    SPECS schreef:
    (...)

    Waar woon jij?:3


    Te ver weg voor jou kom ik net achter. x) hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als ik kom dan ga ik denk ik zo'n shirt maken met mijn username erop.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Als ik kom dan ga ik denk ik zo'n shirt maken met mijn username erop.=3

    Hahahha. Dan ben je totally herkenbaar. Not bad.


    -

    Herrera schreef:
    (...)
    Hahahha. Dan ben je totally herkenbaar. Not bad.


    Precies.:'D Met roze letters als het even kan.:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Woehoe. Een vriendin van mij die van filmpjes maken houdt, wilt met mij mee. Nu is de kans nog groter dat ik kan/mag/ga! (:

    [ bericht aangepast op 29 maart 2015 - 22:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blackthorn schreef:
    Woehoe. Een vriendin van mij die van filmpjes maken houdt, wilt met mij mee. Nu is de kans nog groter dat ik kan/mag/ga! (:

    Gaaf!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kom op mensen! We hebben aanmeldingen nodig! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vraag me echt af hoeveel aanmeldingen er al zijn, ghehe.


    Your make-up is terrible

    Hoe zit het met de tickets?='D Als ik kom wil ik best wat voordragen enzo.=') Denk ik.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Lisa, als je je inschrijft om mee te doen, moet je dan ook een ticket kopen? Het komt trouwens wel érg dichtbij en je kan nog steeds geen tickets kopen... Ik hoop dat het snel geregeld is, want ik vind het een beetje stom om reclame te maken zonder dat je ook tickets kan kopen.

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 19:51 ]


    Your make-up is terrible