• !Cosplay!

    Hallo iedereen,
    Ik weet dat hier best wel wat mensen zijn die Cosplay doen of mensen kennen die het doen en daarom wilde ik even een oproepje doen; we hebben het plan om een Cosplay Modeshow te houden. Dit houdt in dat er ongeveer een kwartier tot een half uur vrij gemaakt wordt op het "main stage" voor een modeshow van cosplayers - die de rest van de dag ook over het veld mogen lopen. Je hoeft hiervoor absoluut geen professionele cosplayer te zijn!

    Als je hier interesse in hebt kan je je opgeven in de categorie Performing Arts op de site en dan "Cosplay Modeshow" in de beschrijving zetten.

    Iedereen die mee doet hoeft geen entree te betalen!






    Questival
    Create Yourself

    Het festival voor en door jongeren!

    Zaterdag 20 Juni, 2015
    Bergharen



    Ongeveer een jaar geleden ben ik met het gestoorde idee begonnen om een festival voor Quizlet te organiseren. Ik heb hier toen een topic voor geopend in de verwachting dat iedereen me waarschijnlijk voor gek zou verklaren, maar dat gebeurde niet. Iedereen reageerde enorm enthousiast en wilde heel graag komen en meehelpen. Dat is de reden dat ik het idee door gaan zetten ben en hoewel het vorig jaar niet gelukt is wegens tijd gebrek, is het me gelukt om een klein groepje mensen bij een te krijgen - waaronder een man die de locatie beheerd waar het gegeven zal worden - en zijn we begonnen met het opzetten van dit festival. Nu - een paar maanden later - is het idee uitgebreid tot iets veel groters dan ik ooit verwacht is; de eerste versie van het Questival is geboren!

    Wij zoeken jou om jouw creativiteit te tonen!


    Questival is een eendaags festival waar jonge kunstenaars kunnen laten zien hoe zij zelf kunst creëren. Als bezoeker en deelnemer kan je op de dag zelf beleven hoe het is om kunst van andere jonge kunstenaars te zien en te horen, maar ook op de dag zelf kan er veel gecreëerd worden!
    Het festival is gericht op jongeren die met een kunstdiscipline bezig zijn. Door het uitwisselen van hun ervaringen en ideeën kunnen zij elkaar stimuleren om verder te komen met hun kunst.


    Questival Disciplines
    Performing arts; bij Performing Arts zullen zowel muzikale als theatrale optredens komen, de twee podia zijn geschikt voor elke vorm van podium kunsten. Meer informatie.
    Literatuur; de discipline literatuur is geschikt voor diegene die er van houden om verhalen te vertellen en te schrijven, maar ook voor vormen zoals poëzie en columns. Kortom, alles wat zicht ophoud rond om creatief schrijven. Meer informatie.
    Film; de derde discipline is film. Deze discipline is geschikt voor jonge filmmakers die de kans willen krijgen om hun eigen, korte films te laten zien aan het publiek en hun visie op de wereld te tonen. Meer informatie.
    Beeldende Kunst; de laatste discipline, beeldende kunst, is bedoeld voor jonge kunstenaars die bezig hiermee bezig houden. Hieronder vallen bijvoorbeeld fotografie, het maken van tekeningen en schilderijen en andere vormen van beeldende kunst - zowel 2D als 3D. Meer informatie.

    Links
    Questival.nl.
    Facebook Pagina.
    Event Pagina.

    Qletters op het Questival!


    Updates
    • De inschrijvingen zijn geopend!
    De eerste band is bekend! Einfach Kurt komt op het Questival!


    Facebook Pagina.

    Thomas Verbogt komt op het Questival!


    Meer informatie



    Hopelijk zie ik jullie op het festival, het lijkt me heel leuk om jullie allemaal te meeten! Als er nog vragen zijn kan je die gewoon hier stellen of even een mailtje sturen naar questival@outlook.com.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 17:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ja nou ja, misschien wil ze niet zó graag. Ik snap het punt niet zo. 8D
    Vijftig euro is gewoon veel geld en als ze dat liever aan iets anders besteedt is dat toch prima? :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja uiteraard wel.. Dat ze als ze iets anders er van wil doen prima is..
    Maar ik wilde het gewoon uitleggen, dat misschien dat enkel de reden was dat -te duur is onder de 75 vind ik stom en dom, want ieder weet dat festivals gewoon duur zijn- . (Je kan het uiteraard zo duur maken als je zelf wilt, maar vaak zit je toch echt wel 50 of meer)
    Zo, in ieder geval mijn lijstje is bijna klaar..

    Mijn laatste dagen duimen draaien... Mijn puppy ogen nog gebruiken, en dan ben ik binnen, heb ik mijn visje gegooid en mijn snoekje gevangen...
    Mhwhahaah, jep, heb namelijk mijn pap zo ver, dat ik mag helaas wel met een caprone (mijn broer) maar goed.. Misschien mag ik wel heen.. Omdat ik al dag na dag, na dag aan het (zijken) ben.. Grinnik grinnik.


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Er zijn echt meer dan genoeg festivals waar je voor minder dan vijftig euro heen kunt, hoor. :'D
    Anyway,hopen dat je mag dan. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind het heel knap dat sommige mensen kunnen beslissen over wat andere mensen veel vinden om uit te geven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haal mij maar van de lijst af, (oude username Saith). Ik zou heel graag willen komen maar de reiskosten zijn me iets te veel en ik kwam er zo juist achter dat ik al iets anders dat weekend gepland heb staan. Ik wens de mensen die gaan heel veel plezier!


    -

    Sonyara schreef:
    (...)

    Nou dat is nog niks 50 euro!!!
    Sorry maar ik ben voor letterlijk alleen al het reizen meer als 50 euro kwijt!!! Om daar te komen en terug thuis te komen!!
    Dus wat nou veel.. Voor een festival moet je altijd rekenen dat je tegen de 75 euro maximaal inclusief reizen zit.
    Nou voor mij is dat dus het geval, ik kom zelf al op een mega bedrag uit, voor 1 dag, dus ik ga gewoon slim spelen en maar der een weekend van!!
    Even kort en grof gerekent voor mij als ik er geen weekend van maak..

    Trein 26 euro Den Helder - Nijmegen.
    Trein 2.40 euro Nijmegen - Wijchen.
    Bus 5 euro van Wijchen naar bergharen.
    Dan zit ik alleen al op de heenweg 44 euro..
    DAN BEN IK NOG NIET EENS BINNEN!!
    Dat zelfde moet je ook voor terug rekenen enkel dan - de bus 5 euro!! Ja!!!
    Reken maar uit.. 44 + 39 = 83 Euro..
    Dan nog mijn kaart intree 15 euro .
    Owja er moet ook wat gegeten en gedronken worden!!!
    Huppa ook weer even 20 euro grof, want lijk me niet dat je met 1 beker drinken en 1 broodje blijft leven hele dag!!!

    Dus ik zit al op 1 dag om de bij 125 euro!! Minimaal!!
    Ik snap dat je het veel vind - is ook zo, maar voor festivals moet je zeker 75 euro voor een dag rekenen!!
    Ongeacht wat voor festival!!
    Dus 50 euro vind ik te veel vind ik wat somber, en stom,dat je dat nu al te veel vind...
    (Ik probeer er ook alles aan te doen om te komen, mijn vader was ook al niet blij, maar hij begreep dat een festival gewoon niet goedkoper kon, tenzij je er naast woont!!!!)

    P.S het is niet aanvallend, maar dan krijg je misschien een inzicht wat ongeveer normaal gesproken met festivals is..
    Als je zelf zoiets nog nooit heb meegemaakt dan...
    En kan je misschien nog wel je ouders over halen!!!


    Ik weet niet hoe oud jij bent, maar als jij als 14-jarige zonder werk even 50 euro kan toveren, mag jij het me leren hoor. :'D

    Mijn ouders willen sowieso niet meebetalen, omdat ze het onzin vonden (hun woorden, niet de mijne) en ik het maar zelf moest betalen. Als ik 50 euro had gehad, had ik het zeker gedaan hoor, maar dat heb ik op het moment niet. :'D


    wat was dit ookalweer

    Khan -> Locksley


    Deep inside, I've never felt alive

    O ja, Angmar > Bronn


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zet mij maar bij misschien =)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    TREINKAARTJES VERKOOP! KLIK OP DEZE LINK!


    Ik heb er wel een vraagje over eigenlijk: Want op een gegeven moment moeten we met de bus naar Bergharen toe. En dan lijkt het me dat het goedkoper is om zo'n OV kaartje te kopen, nietwaar? Maar moet je hiervoor al een eigen OV hebben, of niet? Want ik heb geen OV kaart.


    ---

    En wanneer krijgen de mensen die zich hebben aangemeld overigens officieel bericht met of ze wel of niet mee mogen doen? En hoe zit het met de vrijkaartjes, wanneer worden die verstuurd? c:

    [ bericht aangepast op 13 mei 2015 - 15:53 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    TREINKAARTJES VERKOOP! KLIK OP DEZE LINK!


    Ik heb er wel een vraagje over eigenlijk: Want op een gegeven moment moeten we met de bus naar Bergharen toe. En dan lijkt het me dat het goedkoper is om zo'n OV kaartje te kopen, nietwaar? Maar moet je hiervoor al een eigen OV hebben, of niet? Want ik heb geen OV kaart.


    ---

    En wanneer krijgen de mensen die zich hebben aangemeld overigens officieel bericht met of ze wel of niet mee mogen doen? En hoe zit het met de vrijkaartjes, wanneer worden die verstuurd? c:


    Die had ik op de fb pagina geplaatst!:3

    Als je trouwens voorleest in de fairy cirkel word Word dan ook gezien als een 'act'?


    You were born original, don't die as a copy.

    GandalfTheSexy schreef:
    TREINKAARTJES VERKOOP! KLIK OP DEZE LINK!


    Ik heb er wel een vraagje over eigenlijk: Want op een gegeven moment moeten we met de bus naar Bergharen toe. En dan lijkt het me dat het goedkoper is om zo'n OV kaartje te kopen, nietwaar? Maar moet je hiervoor al een eigen OV hebben, of niet? Want ik heb geen OV kaart.


    ---

    En wanneer krijgen de mensen die zich hebben aangemeld overigens officieel bericht met of ze wel of niet mee mogen doen? En hoe zit het met de vrijkaartjes, wanneer worden die verstuurd? c:

    Als het goed is nu elk moment en de vrijkaarten komen waarschijnlijk een week van te voren (:

    SPECS schreef:
    (...)

    Die had ik op de fb pagina geplaatst!:3

    Als je trouwens voorleest in de fairy cirkel word Word dan ook gezien als een 'act'?

    Ja (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zet me maar ff bij 'misschien'. Wie weet kan ik met wat gesmeek en puppy-eyes mijn ouders overtuigen, tenminste, als school ook even meewerkt :')...


    I just caught the wave in your eyes

    Ik be me aan het inschrijven voor litteratuur, maar ik zie datje alleen je e-mail adres hoeft op te geven. Worden de tickets online verzonden dan? En zit weer minimum aan het aantal woorden? Ik heb namelijk one shots die ik zou kunnen voordragen.
    En op welke tijden rijd die bus heen en weer terug?

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 14:20 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Dit klinkt geweldig. Vorig jaar was ik al van plan te komen, maar dit jaar ga ik zeker proberen om er te zijn. Misschien dat ik mijn bandje over kan halen om mee te gaan en mee te doen.
    Zet me maar op de misschien lijst. (:


    :)